Archiwalne

Zimą Netia spełnia marzenia

05.11.2008

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Marzysz o locie szybowcem lub relaksującym masażu czekoladą? A może chcesz poznać tajniki nurkowania lub nauczyć się przyrządzać sushi? Netia spełni Twoje życzenie.

6 listopada br. wprowadza promocję świąteczną dla nowych klientów: każdy, kto zakupi jeden z wybranych pakietów internetowych Netii otrzyma wyjątkowy prezent. Ponadto Netia zmienia strukturę swojej oferty: likwiduje umowy 3-letnie, obniża ceny dostępu do internetu w pakietach z usługami głosowymi oraz wprowadza atrakcyjne warunki kontraktów bezterminowych.

Netia przygotowała na święta wyjątkowy prezent dla nowych klientów. Każdy, kto od 6 listopada zakupi wybrane pakiety internetowe Netii, otrzyma kupon na upominek z „Katalogu Marzeń”. Klienci mogą wybrać swój wymarzony prezent spośród wielu atrakcji, w tym: lotu szybowcem, licznych kursów (np. tańca, fotografii, nurkowania, przyrządzania sushi), czy relaksujących masaży (w tym również czekoladą). Pełna wersja „Katalogu Marzeń” Netii dostępna jest na www.netia.pl.

Świątecznej promocji towarzyszy wprowadzenie zupełnie nowej struktury oferty Netii. Klienci nie muszą już wiązać się z operatorem kontraktami 3-letnimi – Netia zapewnia najatrakcyjniejsze warunki już przy umowach na 24 miesiące. Dodatkowo klienci, którzy zakupią pakiet internet+telefon otrzymają aż 10 PLN upustu miesięcznie.

W promocji świątecznej Netia oferuje Szybki Internet o prędkości 4 Mb/s lub 2 Mb/s (w zależności od technologii dostępnej w lokalizacji abonenta) w takiej samej cenie, jak TP SA internet o przepustowości 1 Mb/s. Dodatkowo, Szybki Internet Netii o przepustowości 1 Mb/s jest tańszy o 23%, niż analogiczna oferta TP SA.

Kolejną nowością Netii jest atrakcyjna oferta dla tych, którzy nie chcą wiązać się umową terminową z operatorem. Zamawiając internet przez www.netia.pl, w pakiecie z usługą telefoniczną, za dostęp do internetu zapłacą tylko 64 PLN miesięcznie – tyle, co w umowie terminowej TP SA.

Nowej promocji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, prasie, radiu, kinie i internecie.

źródło: Netia

News Dzień dziecka w Cyfrowym Polsacie

Dzień dziecka jak co roku jest uwielbianym dniem przez każde dziecko. Cyfrowy Polsat może nam jeszcze bardziej uprzyjemnić ten wyjątkowy dzień. Zainteresowani będą mogli skorzystać z „otwartego okna” na którym będą udostępniane 5 kanałów dziecięcych CBeebies, Disney Junior, Nickelodeon, NickToons oraz Nick Jr., które będzie można oglądać aż do 17 czerwca. czytaj więcej

Netia Netia z ofertą innowacyjnych rozwiązań WiFi marketingu dla biznesu

Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność. czytaj więcej

Netia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcej

Netia Netia na podbój rynku MŚP. Omnichannelowa komunikacja w chmurze

Netia chce zawojować rynek małych i średnich firm swoją nową ofertą dotyczącą zintegrowanej komunikacji w chmurze, skrojoną specjalnie pod potrzeby i możliwości tego segmentu. Od 1 lipca br. za symboliczną złotówkę można aktywować usługę Nowej Netii, która umożliwia swobodne wykonywanie i odbieranie połączeń z smartfonu, tabletu, czy laptopa - przy wykorzystaniu dowolnego numeru stacjonarnego – w dogodnym dla siebie miejscu. czytaj więcej