Archiwalne

Zatrzymać Chopina… w kadrze

27.10.2010

Zobacz więcej na Plus.pl.


Polkomtel S.A., operator sieci Plus, jest współorganizatorem konkursu fotograficznego inspirowanego największymi dziełami Fryderyka Chopina. Projekt jest realizowany we współpracy z Radiem ZET. Każdy może zrobić zdjęcie i umieścić je na stronie http://www.inspiracje.radiozet.pl/do dnia 31 października br. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas uroczystej Gali, na której wystąpi Leszek Możdżer.

Konkurs inspirowany twórczością Chopina jest jednym z pierwszych tego typu wydarzeń w Polsce. Muzyka Fryderyka Chopina jest dla każdego słuchacza źródłem indywidualnych doznań, odbiorowi dzieł kompozytora towarzyszą bardzo różne emocje. Każda fotografia, poprzedzona szczególną koncentracją nad utworami, będzie więc ich interesującym zapisem. Wyniki mogą nas wszystkich zaskoczyć.

W ramach konkursu każdy uczestnik może umieścić na stronie http://www.inspiracje.radiozet.pl/do trzech zdjęć wykonanych techniką cyfrową lub w formie MMS-ów. Prace będą oceniane przez profesjonalne jury, m.in. przez fotografa Tomasza Sikorę. Konkurs trwa do 31 października br. Ogłoszenie wyników odbędzie się 4 listopada br. w Muzeum Narodowym w Warszawie podczas uroczystej Gali. Zwycięskie prace zostaną wyeksponowane na ogrodzeniu Muzeum Narodowego. Galę uświetni koncert Leszka Możdżera, twórcy mającego własny język muzyczny, któremu nieobce są również Chopinowskie inspiracje.

Więcej szczegółów na temat konkursu na stronie http://www.inspiracje.radiozet.pl/

Polkomtel S.A. od 2001 roku współpracuje z Muzeum Narodowym, wspierając realizację wielu wystaw poświęconych mistrzom europejskiego malarstwa. Do 14 listopada br. możemy podziwiać najnowszą z nich: „Chopin - Ikonosfera romantyzmu", przygotowaną dla uczczenia 200-lecia urodzin kompozytora. Wystawa prezentuje dzieła najwybitniejszych artystów polskich i francuskich epoki romantyzmu, skupiając się na paryskim okresie życia kompozytora.

Spółka Polkomtel S.A., operator sieci Plus, to jeden z największych mecenasów kultury w kraju, aktywnie wspierający cenne inicjatywy i projekty. Plus służy swoim wsparciem przy produkcjach filmowych i wydarzeniach kulturalnych, które już na stałe wpisały się w kalendarz kulturalny kraju. Należą do nich m.in.: Międzynarodowy Konkurs Skrzypcowy im. Henryka Wieniawskiego, Festiwal Wratislavia Cantans, Międzynarodowy Festiwal Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Plus Camerimage, Międzynarodowy Festiwal Filmowy OffPlusCamera oraz Międzynarodowy Plenerowy Festiwal „Jazz na Starówce" z udziałem najwybitniejszych przedstawicieli polskiego i międzynarodowego jazzu.

źródło: Plus

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Huawei Rusza Huawei Next Image - międzynarodowy konkurs zdjęć wykonanych smartfonami Huawei

10 000 euro i 10-dniowe warsztaty fotograficzne z National Geographic we Włoszech dla zdobywcy Grand Prix w konkursie Huawei Next Image, do którego może zgłosić się każdy pasjonat fotografii mobilnej. To jedne z wielu nagród, po które może sięgnąć zarówno amator, jak i profesjonalista. Warunkiem jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei. Prace konkursowe można zgłaszać do 20 sierpnia na stronie http://campaign.consumer.huawei.com/pl/. czytaj więcej

Sony Nowy telewizor OLED Sony BRAVIA rozświetla intensywnym blaskiem tajemniczy, mroczny las

Sony ukazuje piękno natury w nowej, tryskającej kolorami reklamie przygotowanej na rozpoczęcie sprzedaży serii OLED BRAVIA AF8.
- Ciemny, urokliwy las stopniowo rozjaśnia się i zmienia w nocną scenę, w której co jakiś czas pojawia się intensywnie świecące „okno na świat dnia”
- Fascynujący kontrast między zimnymi kolorami wieczornego nieba a intensywnym blaskiem dnia stanowi symboliczną zapowiedź nowych wrażeń przy oglądaniu obrazu na telewizorach OLED Sony BRAVIA AF8
- Autorem ścieżki dźwiękowej do reklamy jest Tom Walker, wokalista nagrywający dla Sony Music, który przygotował nową wersję własnego singla „Leave a Light On”
- Reklama powstała z okazji premiery najnowszych telewizorów OLED Sony BRAVIA AF8, które będą dostępne w sklepach od 23 kwietnia czytaj więcej