Archiwalne

Wyniki UPC Polska za 2010 rok

25.02.2011

UPC Polska odnotowała wzrosty liczby abonentów we wszystkich segmentach usług cyfrowych. Na koniec 2010 roku z usług UPC Polska korzystało 1 096 400 klientów, w tym 370 700 interaktywnej telewizji cyfrowej, 650 300 telewizji analogowej, 524 600 szerokopasmowego Internetu oraz 224 500 telefonii. Już 36% klientów UPC korzysta z telewizji cyfrowej, 51% z usług internetowych, a 21% z usług telefonicznych, co daje UPC Polska pozycję lidera cyfryzacji na rynku kablowym. Po raz kolejny UPC Polska znalazła się także wśród najszybciej rozwijających się firm z grupy Liberty Global w Europie.

UPC Polska odnotowała wzrosty liczby abonentów we wszystkich segmentach usług w porównaniu do roku 2009: o 61,6% wzrosła baza abonentów telewizji cyfrowej, szerokopasmowego Internetu o 13,8%, a telefonii o 22%. Liczba sprzedanych usług (RGU) w 2010 r. wyniosła ponad 1 770 000 i była wyższa o blisko 109 000 w porównaniu do roku 2009 (wzrost o 6,5%). Operator odnotował także znaczący wzrost liczby klientów biznesowych m.in. dzięki zmianom w portfolio pozwalającym przedsiębiorcom na dopasowanie usług do potrzeb firm.

„Nasze inwestycje w innowacje technologiczne oraz wysokiej jakości produkty i usługi przekładają się na korzystne zmiany dla klientów, a tym samym dobre wyniki operacyjne i finansowe UPC Polska. Ponadto, co potwierdzają inni gracze rynkowi, konkurencja ze strony operatorów kablowych zmusza ich do inwestycji i rozwoju oferty, z korzyścią dla konsumentów i rynku. W roku bieżącym będziemy nadal rozwijać naszą ofertę wykorzystując przewagę, jaką dają nam zmodernizowane sieci. UPC zamierza pozostać liderem innowacyjności, co jest warunkiem koniecznym do odnoszenia sukcesów w rywalizacji ze znacznie większymi graczami.” – stwierdził Simon Boyd, Prezes Zarządu UPC Polska komentując wyniki spółki za ubiegły rok.

Telewizja cyfrowa i analogowa
Najwięcej klientów przybyło w segmencie telewizji cyfrowej (141 320), przy jednoczesnej zmianie proporcji liczby abonentów telewizji analogowej i cyfrowej oraz wzroście ogólnej liczby abonentów korzystających z usług telewizyjnych UPC. Coraz większa rzesza dotychczasowych i nowych klientów docenia zalety i komfort, jaki oferują cyfrowe usługi interaktywne.

W ubiegłym roku UPC wzbogaciło ofertę telewizji cyfrowej o 21 pozycji programowych, w tym treści HD oraz dodatkowe funkcjonalności. Dla zwiększenia komfortu oglądania telewizji wszystkie aplikacje takie jak Przewodnik TV, Wyszukiwarka TV, UPC NA ŻĄDANIE oraz KANAŁY NA ŻĄDANIE, Portal Gier UPC, Strefa Dla Dzieci, Serwis Informacyjny PAP, Pogoda, Radio, znajdą się w portalu usług interaktywnych na kanale 11. Dzięki temu korzystanie z potencjału Telewizji Cyfrowej UPC jest szybsze, bardziej intuicyjne i wygodne dla widza. Co drugi decyduje się też na dekoder z nagrywarką. Rosnącą popularnością cieszy się również stale wzbogacana oferta UPC NA ŻĄDANIE. W roku bieżącym UPC planuje wprowadzenie kontentu 3D w ofercie na żądanie oraz dalszy rozwój zasięgu usługi VOD.

Internet UPC Fiber Power
Na koniec 2010r. z usług UPC Fiber Power korzystała ponad połowa abonentów (525 000), czyli prawie 64 000 więcej niż w roku 2009 (wzrost o 13,8%). Ubiegły rok był dla UPC okresem intensywnych inwestycji nad rozwojem usług internetowych. Operator z sukcesem rozszerzał dostępność ultraszybkiego internetu nowej generacji UPC Fiber Power, oferujący rekordowe na rynku prędkości pobierania danych do 120 Mb/s. Obecnie w zasięgu Internetu UPC Fiber Power 120 Mb/s znajduje się ponad 1,3 miliona gospodarstw domowych. Ponadto UPC Polska obniżyła ceny i wprowadziła nową ofertę internetową, wyznaczając po raz kolejny standardy na rynku telekomunikacyjnym, w najszybszych i niższych segmentach usług. Nowi klienci najchętniej wybierają usługi ze środka portfolio o prędkościach 25 Mb/s, czyli wyższych, niż najszybsza usługa u operatora narodowego.

Telefon UPC
Usługi telefoniczne UPC przyczyniają się do wzrostu sprzedaży potrójnej usługi. Podczas gdy tradycyjni operatorzy tracą udział w rynku, UPC odnotowało 22% wzrost klientów w tym segmencie: na koniec 2010 roku UPC miało 224 500 klientów tej usługi, 40 633 więcej niż w roku 2009. Wynik ten jest rezultatem korzystnych cen, ofercie taryf dopasowanej do potrzeb klienta, takich jak np. Non Stop Europa i Świat, gdzie połączenia do wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce i wybranych krajach Europy i świata są w cenie abonamentu, czy Minuty do Wszystkich na połączenia do sieci stacjonarnych i komórkowych. Rosnąca liczba abonentów jest także efektem atrakcyjnych promocji sprzedażowym i rabatów dla klientów kupujących więcej, niż jedną usługę.

Usługi dla biznesu
UPC Biznes to nowoczesne usługi dla klientów biznesowych oferowane przez UPC Polska. UPC Biznes oferuje firmom zaawansowane usługi telewizji cyfrowej, głosowe i dostępu do szerokopasmowego Internetu - od standardowego połączenia głosowego i internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw do kompleksowych rozwiązań dedykowanych dla międzynarodowych korporacji.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej