Archiwalne

Wyniki finansowe ZTE po pierwszym półroczu 2014 r.

29.08.2014

ZTE, globalny producent nowoczesnych urządzeń mobilnych oraz innowacyjnych technologii telekomunikacyjnych osiągnął w pierwszym półroczu br. zysk na poziomie 1,13 miliarda Juanów (RMB), co stanowi wzrost o 263,9%. Prognoza na 9 miesięcy br. przewiduje wzrost zysku netto w tym okresie do poziomu 1,7 – 1,9 miliarda RMB (od 208,2% do 244,5%).

Zgodnie z przedstawianą wcześniej prognozą finansową, zysk po pierwszych 6 miesiącach bieżącego roku notowanej na giełdzie w Shenzen (Chiny) spółki wzrósł o 263,9% w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku i osiągnął wysokość 1,13 miliarda RMB (585,5 milionów złotych).

Sześciomiesięczny zysk na akcję kształtował się na poziomie 0.33 RMB, natomiast przychody zwiększyły się do poziomu 37,7 miliarda RMB.

W prognozie 9 miesięcznej ZTE zakłada dalszy trzycyfrowy wzrost zysku netto, który szacowany jest na poziomie między 1,7 a 1,9 miliarda RMB, co stanowi wzrost od 208,2% do 244,5%
w stosunku do tego samego okresu w poprzednim roku.

Osiągnięcie dobrych wyników finansowych było możliwe przede wszystkim dzięki dynamicznie rozwijającej się technologii 4G LTE.

W pierwszych sześciu miesiącach bieżącego roku przychody ZTE na rynku infrastruktury
dla operatorów telekomunikacyjnych wyniosły 21,84 miliarda RMB. Przychody ze sprzedaży terminali końcowych (smartfony, routery, modemy etc.) kształtowały się na poziomie 10,41 miliarda RMB, natomiast przychody operacyjne na rynku oprogramowania i usług wyniosły 5,46 miliarda RMB.
ZTE Corp. przeznacza 10% przychodów ze sprzedaży na badania i rozwój technologii telekomunikacyjnych. Firma posiada 18 ośrodków badawczo-rozwojowych usytuowanych m.in.
w Chinach, w Stanach Zjednoczonych, Szwecji i Francji. Ponadto, ZTE współtworzy 10 ośrodków innowacji z czołowymi lokalnymi dostawcami usług teleinformatycznych.

źródło: ZTE

T-Mobile Wyniki T-Mobile za 2Q2018: Rośnie liczba klientów i satysfakcja z usług

W ciągu roku T-Mobile pozyskał 358 tysięcy klientów, z czego 100 tysięcy w samym drugim kwartale 2018 r. Dobre wyniki operacyjne firmy wspiera stale rosnąca satysfakcja klientów, co ma swoje odzwierciedlenie w pozytywnym bilansie przenoszenia numerów i najniższym od 2012 roku wskaźniku odejść klientów. czytaj więcej