Sony Ericsson przedstawił model Sony Ericsson W980 - telefon Walkman®, który obiecuje wydobyć to, co najlepsze z muzyki.
Jego unikalna technologia wzmacniania dźwięku, w połączeniu ze wzornictwem typu „Walkman® on Top”, sprawia, że telefon Sony Ericsson W980 ugruntował pozycję Sony Ericsson jako niekwestionowanego lidera na rynku muzycznych telefonów.
„Telefon W980 Walkman® istotnie wytycza nowe standardy dla muzyki w telefonie”, powiedział Ben Padley, Head of Music Marketing w Sony Ericsson. „Chcieliśmy zaprojektować najlepszy odtwarzacz muzyki, który jednocześnie byłby bogatym w funkcje telefonem. Cały czas przecierając szlaki w dziedzinie doznań muzycznych, staramy się zwiększać oczekiwania na tym polu. Telefon Sony Ericsson W980 przekroczy wszystkie oczekiwania."
Telefon Sony Ericsson W980 Walkman® jest stworzony z myślą o muzyce:
- Czyste doznanie dźwiękowe - najwyższa jakość dźwięku pozwala cieszyć się swoją muzyką w takiej formie, w jakiej została stworzona
- Wzornictwo: Walkman® on Top - Intuicyjny dostęp i kontrola muzyki
- Rozwiązania do przechowywania danych - pamięć wewnętrzna o pojemności 8GB pozwala przechować do 8000 utworów
Czytaj więcej o telefonie Sony Ericsson W980.
źródło: Sony Ericsson
UPC UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę
UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo. czytaj więcejSony Nowy telewizor OLED Sony BRAVIA rozświetla intensywnym blaskiem tajemniczy, mroczny las
Sony ukazuje piękno natury w nowej, tryskającej kolorami reklamie przygotowanej na rozpoczęcie sprzedaży serii OLED BRAVIA AF8.- Ciemny, urokliwy las stopniowo rozjaśnia się i zmienia w nocną scenę, w której co jakiś czas pojawia się intensywnie świecące „okno na świat dnia”
- Fascynujący kontrast między zimnymi kolorami wieczornego nieba a intensywnym blaskiem dnia stanowi symboliczną zapowiedź nowych wrażeń przy oglądaniu obrazu na telewizorach OLED Sony BRAVIA AF8
- Autorem ścieżki dźwiękowej do reklamy jest Tom Walker, wokalista nagrywający dla Sony Music, który przygotował nową wersję własnego singla „Leave a Light On”
- Reklama powstała z okazji premiery najnowszych telewizorów OLED Sony BRAVIA AF8, które będą dostępne w sklepach od 23 kwietnia czytaj więcej