Archiwalne

W980 Walkman od Sony Ericsson stawia na muzykę

22.02.2008



Sony Ericsson przedstawił model Sony Ericsson W980 - telefon Walkman®, który obiecuje wydobyć to, co najlepsze z muzyki.

Jego unikalna technologia wzmacniania dźwięku, w połączeniu ze wzornictwem typu „Walkman® on Top”, sprawia, że telefon Sony Ericsson W980 ugruntował pozycję Sony Ericsson jako niekwestionowanego lidera na rynku muzycznych telefonów.

„Telefon W980 Walkman® istotnie wytycza nowe standardy dla muzyki w telefonie”, powiedział Ben Padley, Head of Music Marketing w Sony Ericsson. „Chcieliśmy zaprojektować najlepszy odtwarzacz muzyki, który jednocześnie byłby bogatym w funkcje telefonem. Cały czas przecierając szlaki w dziedzinie doznań muzycznych, staramy się zwiększać oczekiwania na tym polu. Telefon Sony Ericsson W980 przekroczy wszystkie oczekiwania."

Telefon Sony Ericsson W980 Walkman® jest stworzony z myślą o muzyce:

  • Czyste doznanie dźwiękowe - najwyższa jakość dźwięku pozwala cieszyć się swoją muzyką w takiej formie, w jakiej została stworzona 
  • Wzornictwo: Walkman® on Top - Intuicyjny dostęp i kontrola muzyki 
  • Rozwiązania do przechowywania danych  - pamięć wewnętrzna o pojemności 8GB pozwala przechować do 8000 utworów

Czytaj więcej o telefonie Sony Ericsson W980.

źródło: Sony Ericsson

UPC UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę

UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo. czytaj więcej

Sony Nowy telewizor OLED Sony BRAVIA rozświetla intensywnym blaskiem tajemniczy, mroczny las

Sony ukazuje piękno natury w nowej, tryskającej kolorami reklamie przygotowanej na rozpoczęcie sprzedaży serii OLED BRAVIA AF8.
- Ciemny, urokliwy las stopniowo rozjaśnia się i zmienia w nocną scenę, w której co jakiś czas pojawia się intensywnie świecące „okno na świat dnia”
- Fascynujący kontrast między zimnymi kolorami wieczornego nieba a intensywnym blaskiem dnia stanowi symboliczną zapowiedź nowych wrażeń przy oglądaniu obrazu na telewizorach OLED Sony BRAVIA AF8
- Autorem ścieżki dźwiękowej do reklamy jest Tom Walker, wokalista nagrywający dla Sony Music, który przygotował nową wersję własnego singla „Leave a Light On”
- Reklama powstała z okazji premiery najnowszych telewizorów OLED Sony BRAVIA AF8, które będą dostępne w sklepach od 23 kwietnia czytaj więcej

Mobile Vikings Mobile Vikings: 11 GB za 8 zł w ramach promocji Vikejszyn

Mobile Vikings wraca ze swoją wakacyjną ofertą promocyjną - Vikejszyn. Do zgarnięcia 11 GB za jedyne 8 zł. Dzięki dodatkowej paczce internetu użytkownikom nie zabraknie gigabajtów na dzielenie się wrażeniami z wyjazdu ze znajomymi, jak i na bieżące monitorowanie sytuacji zza szybki smartfona. czytaj więcej

Ericsson Birgitta Finnander szefową centrum badawczo - rozwojowego firmy Ericsson w Polsce

Birgitta Finnander objęła stanowisko szefowej R&D Center w Polsce i na Ukrainie. Od 15 czerwca zastąpiła na tym stanowisku Pawła Szczerkowskiego. Nowa szefowa polskiego R&D Center związana jest z firmą Ericsson od 1990 roku. czytaj więcej