Archiwalne

UPC wprowadza ofertę usług internetowych i telefonicznych dla biznesu

16.01.2008

UPC Polska wchodzi na rynek usług dla biznesu, oferując nowe pakiety usług internetowych i telefonicznych dla firm – UPC Biuro oraz UPC Biznes.

W skład pakietów wchodzą wysokiej jakości usługi internetowe i telefoniczne o parametrach dostosowanych do potrzeb firm. Rozszerzenie dotychczasowej oferty o usługi biznesowe oznacza kolejny etap w rozwoju firmy, która wkracza na nowy obszar rynku telekomunikacyjnego.

UPC Polska rozpoczęła sprzedaż usług internetowych i telefonicznych przygotowanych z myślą o klientach, prowadzących działalność gospodarczą w domu lub małe przedsiębiorstwo. Nowa oferta UPC Polska składa się z siedmiu pakietów usług telekomunikacyjnych. Cena miesięcznego abonamentu zaczyna się już od 118 złotych netto.

"Usługi dla biznesu to nowy kierunek w naszej działalności. Rozpoczynamy od klientów, którzy prowadzą działalność gospodarczą, biuro w domu lub małą firmę, w kolejnych fazach zaproponujemy ofertę dla średnich i dużych firm" – mówi Simon Boyd, Prezes Zarządu UPC Polska. – "Zależy nam na utrzymaniu wysokiej jakości obsługi, dlatego stworzyliśmy zespoły doradców ds. usług biznesowych oraz instalatorów dedykowanych dla tej grupy klientów. Chcemy, aby naszym atutem były zarówno atrakcyjna oferta, jak i obsługa" – dodaje. 

Po trwającym od listopada 2007 pilotażu, UPC rozpoczyna oficjalną komunikację na temat oferty biznesowej. Od 15 stycznia 2008 klienci nią zainteresowani mogą znaleźć wszelkie szczegóły na stronie internetowej operatora i wybrać dla siebie najlepsze rozwiązanie.

UPC Biuro i UPC Biznes to oferty obejmujące szerokopasmowy dostęp do Internetu oraz 2 linie telefoniczne, niezależnie od wybranego pakietu. Każda firma, która wybierze ofertę biznesową UPC otrzymuje także pakiet UPC Smart Guard z licencją na 3 komputery.
 
Oferta UPC Biuro przygotowana jest z myślą o osobach prowadzących firmy w domu. Klienci mogą wybierać spośród trzech, atrakcyjnych cenowo pakietów:

  • UPC Biuro start – to oferta dla przedsiębiorców , którzy chcą mieć stabilny dostęp do Internetu w atrakcyjnej cenie. Pakiet ten, zapewnia wygodę korzystania z poczty elektronicznej i komunikatorów oraz szybkie przeglądanie stron WWW.
  • UPC Biuro plus – to rozwiązanie przygotowane z myślą o niewielkich firmach. Umożliwia sprawne przekazywanie klientom materiałów drogą elektroniczną i szybkie pobieranie danych z sieci. Cena pakietu obejmuje router WiFi z firewallem.
  • UPC Biuro max – to oferta 2Mb/s symetrycznego dostępu do Internetu, przeznaczona dla firm przesyłających klientom większe ilości danych. Symetryczne łącze 2Mb/s (szybkość wysyłania równa szybkości odbierania) pozwala na bardzo sprawną komunikację
    z partnerami i współpracownikami firmy. Cena pakietu obejmuje router WiFi z firewallem oraz 250 minut na rozmowy telefoniczne.

UPC Biznes to oferta  dla niewielkich firm, dla których ważna jest prędkość wysyłania i pobierania danych.  Dla tej grupy klientów do wyboru są trzy pakiety:

  • UPC Biznes start - kierowany do firm pobierających duże ilości danych z Internetu. Prędkość ściągania plików 5Mb/s  zapewnia bardzo szybki dostęp do sieci wszystkim pracownikom firmy. Dodatkowo, w cenie pakietu wliczonych jest 250 minut na rozmowy telefonicznie.
  • UPC Biznes plus – 2 Mb/s wysyłania plików i 5 Mb/s ściągania to prędkości zapewniające zarówno komfortowe korzystanie z Internetu, jak i szybkie przesyłanie danych. Cena pakietu obejmuje router WiFi z firewallem oraz 500 minut na rozmowy telefoniczne.
  • UPC Biznes max - 5Mb/s to prędkość wysyłania na łączu symetrycznym, które pozwala na komfortową wymianę danych z partnerami i współpracownikami firmy. Cena pakietu obejmuje router WiFi z firewallem oraz 1000 minut na rozmowy telefoniczne. 

UPC Telefon PRO
W każdym pakiecie usług dla biznesu klienci otrzymują 2 linie telefoniczne. Jeśli to nie wystarczy, mogą dokupić dodatkowe w cenie 39 złotych netto za 2 linie. Korzystanie z telefonu UPC w firmie daje możliwość nie tylko bezpłatnej komunikacji między pracownikami, ale także bezpłatnych połączeń do wszystkich klientów posiadających telefon w sieci UPC. Poza siecią UPC połączenia lokalne i międzystrefowe kosztują 0,09 zł netto (0,11 zł brutto) za minutę bez względu na posiadany pakiet usług internetowych. Cena za minutę połączenia do sieci komórkowych wynosi 0,65 zł netto (0,80 zł brutto). 

Klienci, którzy chcą skorzystać z oferty biznesowej UPC, mają możliwość zachowania dotychczasowego numeru lub numerów telefonicznych, z których korzystali dotychczas. Wszelkimi formalnościami związanymi z przeniesieniem numeru może zając się za nich UPC w ramach usługi „Zleć to nam”.

Usługi dodatkowe w ramach pakietów
Pakiety UPC Biuro Plus i UPC Biuro Max oraz UPC Biznes Plus i UPC Biznes Max zapewniają, oprócz wymienionych wyżej udogodnień, instalację i konfigurację dostarczonego przez UPC routera WiFi, który umożliwia bezprzewodowe korzystanie z internetu w każdym miejscu firmy.

Wzbogaceniem oferty jest także pakiet bezpieczeństwa UPC SmartGuard, który skutecznie zabezpiecza firmę przed wirusami, a także spamem, phishingiem oraz inną niechcianą  treścią ze stron internetowych.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej