Archiwalne

UPC rozszerza zasięg usług cyfrowych, także w małych miejscowościach

22.09.2014

UPC Polska włącza usługi cyfrowe w kolejnej miejscowości, tym razem w Głuchołazach. Dzięki procesowi cyfryzacji, który potrwa do końca listopada, wszyscy mieszkańcy miasta znajdujący się w zasięgu sieci UPC będą mogli skorzystać z innowacyjnych usług cyfrowych UPC, w tym Telewizji Cyfrowej UPC i internetu do 250 Mb/s, a także UPC Wi-Free i aplikacji Horizon TV.

UPC konsekwentnie modernizuje sieć i rozwija zasięg swoich usług cyfrowych. Dzięki temu mieszkańcy kolejnej miejscowości, tym razem Głuchołazów, mogą korzystać z pełnego spektrum cyfrowych usług oferowanych przez UPC.

Telewizja Cyfrowa UPC, czyli gwarancja najwyższej jakości domowej rozrywki
Mieszkańcy Głuchołazów zyskują dostęp do Telewizji Cyfrowej UPC - bogatego wyboru kanałów tematycznych oraz szeregu interaktywnych funkcji, dzięki którym widz sam decyduje o tym, co i kiedy chce oglądać. To gwarancja najwyższej jakości obrazu i dźwięku oraz możliwość wyboru spośród ponad 190 kanałów, w tym 50 w jakości HD. Fani sportu i koneserzy kina docenią także szeroki wybór pakietów Premium, które umożliwiają dostęp do wielu hitowych propozycji HBO, CANAL+, Cinemax i FilmBox w jakości HD. Dodatkowym atutem Telewizji Cyfrowej UPC jest bogata biblioteka UPC NA ŻĄDANIE, z ponad 5000 tytułami, z których ponad połowa dostępna jest bezpłatnie.

Dzięki aplikacji Horizon TV klienci Telewizji Cyfrowej UPC mogą oglądać ulubione programy jednocześnie na telewizorze oraz trzech komputerach lub urządzeniach mobilnych, także poza domem.

Internet Fiber Power 250 – ultraszybki Internet, czyli nieograniczony dostęp do wirtualnych usług
Mieszkańcy Głuchołazów zyskują także dostęp do szybkiego internetu o prędkości nawet do 250 Mb/s. Oznacza to nie tylko swobodę w korzystaniu z wielu sieciowych aplikacji na kilku urządzeniach jednocześnie, ale także nieograniczony dostęp do cyfrowej rozrywki takiej jak, np. streaming wydarzeń sportowych, koncerty transmitowane na żywo oraz serwisy muzyczne. UPC, jako jedyny operator, oferuje także nowe standardy bezpieczeństwa w korzystaniu z Internetu - każdy klient, który skorzysta z nowej oferty internetowej otrzyma bezpłatnie 3 licencje Pakietu Bezpieczeństwa UPC do wykorzystania także na tabletach i smartfonach.

Klienci usługi internetowej mogą też korzystać z sieci 600 000 bezpłatnych hot-spotów, udostępnianych przez klientów UPC na obszarze sieci operatora w całym kraju.

Atrakcyjne taryfy telefoniczne i mobilny UPC Phone
Klienci UPC Polska z nielimitowanych rozmów telefonicznych do wszystkich sieci komórkowych w Polsce oraz na sieci stacjonarne w Polsce i za granicę. Dzięki aplikacji UPC Phone mogą też odbierać i wykonywać połączenia na telefonie komórkowych, przy wykorzystaniu numeru i taryfy stacjonarnej UPC. Połączenia wykonywane są poprzez sieć Wi-Fi lub komórkową 3G. Co ważne, z UPC Phone korzystać można też za granicą, dzięki czemu unika się opłat roamingowych podczas wykonywania połączeń poprzez sieć Wi-Fi. Połączenia, dzięki szyfrowaniu, są bezpieczne.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej