Archiwalne

UPC Polska poszerza zasięg cyfrowych usług kablowych o miasta powiatu wodzisławskiego

29.06.2010


Od dziś UPC Polska poszerza zasięg cyfrowych usług kablowych o Radlin – pierwsze z czterech miast powiatu wodzisławskiego, które zyskują dostęp do Potrójnej Usługi (Telewizja, Internet, Telefon), największego operatora kablowego w Polsce.

UPC Polska poszerza zasięg cyfrowych usług kablowych o miasta powiatu wodzisławskiego. W pierwszej kolejności dostęp do nowych usług zyskują mieszkańcy Radlina. Oprócz dostępnej już wcześniej Telewizji Cyfrowej UPC, mogą oni teraz także zamówić Internet Fiber Power do 25 Mb/s oraz usługę telefoniczną UPC z tanimi taryfami na połączenia stacjonarne i komórkowe. Ponadto, klienci telewizji cyfrowej zyskują dostęp do usługi UPC NA ŻĄDANIE oraz dodatkowych funkcjonalności interaktywnych, jak gry, Wyszukiwarka TV, czy zamawianie usług UPC przez dekoder.

W kolejnych tygodniach nowe usługi zostaną udostępnione w miastach: Pszów, Rydułtowy (lipiec) i Wodzisław Śląski (sierpień).

Klienci zamawiający więcej niż jedną usługę UPC mogą skorzystać z atrakcyjnych promocji. W ramach promocji „Kup 3 płać za dwa” zarówno nowi, jak i obecni klienci mogą zamówić Potrójną Usługę UPC – Telewizję, Internet i Telefon – i jedną z nich otrzymać bezpłatnie na zawsze. (Miesięczny abonament może być wtedy nawet o 90 zł niższy, niż według standardowego cennika). Zasady promocji są proste: aby z niej skorzystać, dotychczasowi klienci korzystający z jednej lub dwóch usług mogą uzupełnić pakiet do trzech, a klienci korzystający z potrójnej usługi mogą zmienić parametry przynajmniej jednej z usług na wyższe. Dla osób zamawiających pakiety z dwiema usługami UPC, dostępna jest promocja „Dobry Wybór”, która pozwala zaoszczędzić nawet 55 zł z miesięcznego abonamentu przy zamówieniu Telewizji Cyfrowej UPC (Pakiet Max HD z nagrywarką), oraz Internetu Fiber Power 25 Mb/s. Dodatkowo, przy zakupieniu dowolnego pakietu z Internetem Fiber Power 25 Mb/s, klienci otrzymują Bezprzewodowy Internet UPC (WiFi) bez opłat na zawsze.

źródło: UPC

Cyfrowy Polsat Grupa Cyfrowy Polsat podsumowuje drugi kwartał 2018 roku

Grupa Cyfrowy Polsat zakończyła II kwartał bardzo dobrymi, stabilnymi i zgodnymi z długoterminową strategią wynikami operacyjnymi w obydwu segmentach, a osiągnięte silne wyniki finansowe są wyższe od średniej oczekiwań analityków giełdowych. Przejęcie kontroli nad Netią w maju br. pozwoliło rozpocząć współpracę operacyjną spółek, a nawiązanie strategicznej współpracy i zakup kontrolnego pakietu akcji polskiej spółki Eleven Sports Network wspierają konsekwentny rozwój oferty sportowej Grupy w segmencie premium. Jednocześnie w ramach wszystkich usług Grupy Polsat ruszyła sprzedaż ofert z pakietem Polsat Sport Premium z rozgrywkami Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA. czytaj więcej

UPC Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu. czytaj więcej

UPC UPC Polska przyspiesza internet swoim klientom

UPC Polska wyznacza rynkowe trendy przyspieszając ponad 2-krotnie internet swoim klientom. Dzięki temu średnia oferowana prędkość, z jakiej korzysta ponad 1 mln klientów internetu UPC, przekroczy 100 Mb/s, pozwalając na jeszcze swobodniejszy dostęp do cyfrowej rozrywki. To kolejny przykład inwestycji operatora w poprawę jakości i zwiększanie satysfakcji obecnych klientów. Dzięki temu UPC umacnia pozycję lidera cyfrowych usług, dostarczając najwyższą średnią prędkość internetu w Polsce. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej