Archiwalne

UPC: najszybszy internet na rynku bije kolejny rekord prędkości i tanieje

15.04.2009

UPC Polska, dostawca potrójnej usługi: telewizji, internetu i telefonu podwyższa prędkości usług internetowych dla klientów indywidualnych bijąc po raz kolejny rekord szybkości pobierania danych.

Od 15 kwietnia br. najszybsza w Polsce usługa dostępu do internetu - Ultra 20 Mb/s przyspiesza o 50 %, oferując prędkość do 30 Mb/s, przy jednoczesnym obniżeniu abonamentu o 29 zł. Kilkakrotnie wzrastają też prędkości wszystkich pozostałych usług: Student do 1 Mb/s, Sprint do 5 Mb/s oraz Turbo do 15 Mb/s.

Obecnie UPC Polska ma ponad 400 000 abonentów internetowych i jest jednym z największych dostawców szerokopasmowego internetu w Polsce.

UPC wyznacza trendy na rynku usług internetowych
Strategia rozwoju usług internetowych UPC Polska opiera się na wyznaczaniu nowych standardów na rynku, poprzez ich systematyczne unowocześnianie i dopasowywanie do rosnących potrzeb użytkowników sieci. Od 15 kwietnia br., UPC Polska zwiększa prędkości pobierania danych usługi Internet Ultra z 20 Mb/s do 30 Mb/s. Dodatkowo, abonament za Internet Ultra zostaje obniżony do 120 zł.
Jednocześnie UPC zmienia parametry wszystkich pozostałych usług internetowych: prędkość pobierania danych dla usługi Internet Student zostaje podwyższona z dotychczasowych 512 kb/s do 1 Mb/s, dla Internet Sprint z 2 Mb/s do 5 Mb/s, a prędkość usługi Internet Turbo zostaje zwiększona z 10 Mb/s aż do 15 Mb/s. Dodatkowo wzrasta prędkość wysyłania danych w usłudze Internet Sprint do 512 kb/s. Wszystkie usługi wolne są od limitów pobierania danych.

„W sieci pojawiają się coraz bogatsze treści multimedialne, tym samym rosną więc wymagania internautów. Zwiększając prędkości wszystkich naszych usług oraz obniżając cenę za Internet Ultra sprawiamy, że najszybszy internet na rynku staje się jeszcze bardziej atrakcyjny i dostępny szerszemu gronu klientów. Zgodnie z naszą misją ‘Dla wszystkich. To proste.’ chcemy wyznaczać trendy na rynku i umożliwić naszym abonentom swobodę korzystania z wszelkich zasobów internetu” - powiedział Jarosław Pijanowski, członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży, UPC Polska.

Korzystne zmiany w portfolio usług internetowych dotyczą również możliwości podłączenia większej liczby komputerów do pojedynczego łącza UPC. W usłudze Internet Sprint, do sieci będzie można podłączyć 3 komputery, a w usłudze Internet Turbo, liczba komputerów możliwych do podłączenia wzrasta z dotychczasowych 3 aż do 5.

Szybsze prędkości umożliwiają użytkownikom Internetu UPC oglądanie filmów oraz słuchanie muzyki online, bez konieczności pobierania ich i zapisywania na dysku. Klienci usługi internetowej UPC dzięki wysokim przepustowościom swoich łączy mogą bez dodatkowych opłat oglądać telewizję internetową UPC Live TV (www.upc.pl/telewizjainternetowa), a więc 9 kanałów telewizyjnych: TVN 24, EuroSport, Mini Mini, Animal Planet, CNN, Discovery Channel, Zig Zap/Hyper oraz National Geographic Channel.

Jeszcze więcej możliwości – bezpiecznie i bezprzewodowo.
Usługi dodatkowe po obniżonych cenach.

UPC Polska oferuje atrakcyjne usługi dodatkowe, zwiększające komfort i bezpieczeństwo użytkowników:
· UPC SmartGuard - Pakiet Bezpieczeństwa, zapewniający kompleksową ochronę komputera przed zagrożeniami pochodzącymi z internetu, w wersji dla jednego lub trzech komputerów;
· UPC WiFi - Domowa Sieć Bezprzewodowa, w ramach której klient otrzymuje modem z funkcją bezprzewodowego dostępu do internetu . Za pośrednictwem jednego urządzenia można połączyć komputery w domową sieć bez zbędnego okablowania.

Również ceny usług dodatkowych zostały obniżone. Abonament za usługę UPC SmartGuard dla jednego komputera zmniejszył się z 15 zł do 10 zł miesięcznie, zaś w przypadku abonamentu dla 3 komputerów cena została obniżona z 21 zł do 15 zł miesięcznie. Opłata za usługę UPC WiFi została zredukowana z 19 zł do 15 zł miesięcznie.

Szerokopasmowy Internet w każdym miejscu w domu i ogrodzie
Wyniki badań UPC wykazały, że mobilny Internet komórkowy najczęściej wykorzystywany jest w domu (potwierdza to 97 proc. badanych) – a więc w miejscach, gdzie dostępny jest także internet stacjonarny. Z internetu stacjonarnego w gospodarstwie domowym najczęściej korzystają dwie lub więcej osób (tak wskazało średnio 90 proc. badanych)[1]. Internet UPC gwarantuje nie tylko najszybsze prędkości na rynku. Bezprzewodowa sieć domowa UPC WiFi wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników: zachowuje najszybsze prędkości na rynku, oferuje stabilne łącza, bezprzewodowy dostęp do sieci w każdym miejscu naszego domu i w ogrodzie oraz możliwość podłączenia kilku komputerów bez dodatkowych opłat. Dzięki temu każdy z domowników może swobodnie surfować po sieci w tym samym czasie. Jako standard usługi internetowe UPC charakteryzuje także brak limitów pobierania danych, będący jednym z kluczowych atrybutów idealnej usługi internetowej.

[1] Na podstawie Badania Internetu mobilnego przeprowadzonego na zlecenie UPC przez IPSOS Marketing. Badanie było realizowane w 8 miastach i zespołach miast, w których UPC ma swoich klientów: Warszawa (n=161), Trójmiasto (n=126), okręg Katowicki (n=104), Kraków (n=104), Bydgoszcz (n=63), Wrocław (n=60), Szczecin (n=62), Lublin (n=42). Termin realizacji badania: 16.11 – 4.12.2008

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej