Archiwalne

UPC ma już 200 000 klientów Telewizji Cyfrowej i testuje wideo na żądanie

06.11.2009

Obecnie z usługi Telewizji Cyfrowej UPC korzysta już ponad 200 000 abonentów. W grudniu br. platforma zostanie wzbogacona o usługę UPC NA ŻĄDANIE. Operator ma już 437 800 klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz 168 600 klientów usługi telefonicznej.

W trzecim kwartale 2009 największy przyrost odnotowała Telewizja Cyfrowa UPC, osiągając na koniec III kwartału liczbę 193 900 klientów. Obecnie z usługi tej korzysta ponad 200 000 abonentów. Szybki wzrost jest możliwy dzięki inwestycjom, które skutkują korzystnymi zmianami w ofercie. UPC Polska jako pierwszy operator na rynku umożliwiło swoim abonentom nagrywanie dwóch programów jednocześnie, podczas oglądania trzeciego. Wprowadził także pierwszą na rynku funkcję automatycznego nagrywania seriali, a następnie Multiroom, pozwalający na korzystanie z usług telewizji cyfrowej na drugim odbiorniku telewizyjnym. UPC wyróżnia na rynku także to, że każdy abonent telewizji cyfrowej, analogową może odbierać w ramach abonamentu na wszystkich odbiornikach posiadanych w domu. W ostatnich miesiącach wprowadzony został także nowy dekoder, umożliwiający nagranie 140 godzin programu w standardowej rozdzielczości.

Stale wzbogacana jest także oferta programowa, która obejmuje obecnie ponad 100 kanałów, w tym 8 w jakości HD, dostępnych w cenie abonamentu. Od debiutu rynkowego usługi do oferty programowej dołączyło 16 nowych propozycji.

Wkrótce UPC NA ŻĄDANIE
Obecnie trwają testy operacyjne usługi UPC NA ŻĄDANIE, która w grudniu dołączy do oferty w Warszawie. Wideo na żądanie w UPC wyróżniać będzie bogaty wybór filmów, dostępnych natychmiast, bez konieczności wysyłania smsów i dzwonienia. Dzięki interaktywnej platformie UPC, klienci będą mogli w prosty sposób wybierać i kupować treści za pomocą pilota. Oprócz filmów, wśród propozycji znajdą się także wybrane programy czy popularne seriale dostarczane przez nadawców kanałów telewizyjnych.

Coraz szybszy internet
Przyszłością rynku internetowego są duże prędkości, będące w stanie sprostać szybko zmieniającemu się modelowi korzystania z Internetu i potrzebom Internautów. Dlatego UPC inwestuje w rozwój sieci, aby móc oferować usługi internetowe o najlepszym stosunku prędkości do ceny i wyznaczać nowe standardy. Na koniec trzeciego kwartału liczba klientów Internetu UPC wyniosła 437 800.

We wrześniu br. firma wprowadziła na rynek ultraszybki Internet szerokopasmowy nowej generacji – UPC Fiber Power, dostępny w czterech opcjach: 8 Mb/s, 25 Mb/s, 50 Mb/s i 120 Mb/s. Na terenie Warszawy rozpoczęły się testy nowej oferty o jeszcze wyższych parametrach (patrz tabela poniżej), w której Fiber Power 5 Mb/s jest dostępny za 55 zł miesięcznie.

Rośnie popularność taryfy z nielimitowanymi połączeniami
Na koniec trzeciego kwartału z Telefonu UPC korzystało 168 500 klientów. Usługa odnotowała wzrost o 4,8%. Coraz większą popularnością cieszą się taryfy, które umożliwiają nielimitowane połączenia w ramach abonamentu. UPC oferuje dwie takie taryfy: UPC Rozmowy Non-Stop, umożliwiającą nielimitowane rozmowy do wszystkich numerów stacjonarnych w Polsce oraz UPC Rozmowy Non-Stop Europa i Świat, obejmująca dodatkowo 22 kraje Europy i Świata, w tym USA, Kanadę i Australię.
Strategia produktowa UPC jest oparta na tworzeniu ofert prostych, przejrzystych oraz konkurencyjnych cenowo. We wrześniu br. UPC obniżyło o ponad 50% ceny za połączenia na telefony komórkowe, oferując jedną z najniższych stawek na rynku.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej