Archiwalne

UPC inwestuje w mobilność i kontynuuje dynamiczną sprzedaż usług cyfrowych

08.06.2014

Liberty Global plc, właściciel UPC Polska, opublikował wyniki za II kwartał 2014 roku. UPC Polska, lider rynku innowacyjnych usług cyfrowych, w drugim kwartale 2014 roku konsekwentnie zwiększał sprzedaż cyfrowej telewizji, internetu i telefonii. Liczba klientów na koniec czerwca wzrosła do 1 436 600. Korzystali oni z 2 706 300 usług.

Kluczowe wydarzenia II kwartału:

  • Start usługi Horizon TV pozwalającej na oglądanie bogatej oferty telewizji cyfrowej UPC na urządzeniach mobilnych
  • Uruchomienie UPC Wi-Free, bezpłatnej sieci hotspotów dla klientów UPC, zapewniającej swobodny dostęp do internetu
  • Wzrost liczby sprzedanych usług RGU* w telewizji cyfrowej, internecie i telefonii
  • Wzrost do blisko 80 proc. bazy klientów korzystających z internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej
  • Umocnienie pozycji UPC Biznes na rynku biznesowym dzięki Certyfikatowi Carrier Ethernet (CE) 2.0 dla usług w technologii Ethernet oferowanych w Europie.
  • Ogłoszenie nowego prezesa UPC Polska – Ramiro Lafarga Brollo

Klienci kupują coraz więcej cyfrowych usług
W drugim kwartale UPC Polska inwestowało w rozwój oferty cyfrowej – w maju uruchomiona została usługa Horizon TV, zapewniająca możliwość oglądania do 100 kanałów Telewizji Cyfrowej UPC na trzech urządzeniach mobilnych jednocześnie. W ciągu trzech tygodni od startu aplikację pobrało ponad 50 tys. klientów. Uruchomiona została też UPC Wi-Free – sieć 600 000 darmowych hotspotów dla klientów internetu UPC, działających na całym obszarze sieci UPC. Start usług wsparty został nową kampanią wizerunkową „Mega power, mega fun” prowadzoną w mediach ogólnopolskich.

W drugim kwartale liczba RGU w telewizji cyfrowej wzrosła w stosunku do pierwszego kwartału o 18 600 do 886 800, liczba klientów internetu szerokopasmowego zwiększyła się o 24 600 do poziomu 958 100, a telefonii – o 8 000 do 535 000. Liczba sprzedanych usług RGU wzrosła w sumie o 24 300 do 2 706 300, a liczba klientów – do 1 436 600. Odsetek klientów wybierających potrójną usługę wzrósł do ponad 33 proc.

Dzięki stałym inwestycjom w rozwój cyfrowych usług, w drugim kwartale klienci coraz chętniej wybierali Telewizję Cyfrową UPC. W efekcie liczba klientów telewizji analogowej stale spada, a na koniec II kwartału wyniosła 326 400.

Za wyborem cyfrowych usług UPC przemawia nie tylko jakość, ale także stale rosnący wybór treści linearnych i na życzenie. W II kwartale UPC włączyło kolejne kanały: ID HD i Fokus TV, a w ostatnim czasie m.in. Polsat Film HD. Łącznie oferta liczy teraz ponad 190 kanałów cyfrowej jakości, w tym 49, czyli jedną czwartą, w HD. Klienci telewizji cyfrowej mają też dostęp do pakietów dodatkowych, m.in. Canal+ i HBO, oraz do ponad 5000 programów na żądanie, w tym ponad połowy bezpłatnie.

Przejęcie Telco Lublin i konsolidacja rynku
W drugim kwartale UPC inwestowało także w rozwój, przejmując spółkę Telco Lublin, lokalnego operatora telekomunikacyjnego dostarczającego internet, telefon oraz telewizję, posiadającego w swoim zasięgu ponad 53 tys. gospodarstw domowych. Celem UPC jest teraz dostarczenie największej wartości klientom w Lublinie, w oparciu o najnowocześniejszą sieć UPC oraz ofertę cyfrowej rozrywki.

Wsparcie dla biznesu, gospodarki i edukacji
UPC wspiera budowę nowoczesnej e-gospodarki, opartej na wiedzy, w tym takie inicjatywy, jak opublikowany w drugim kwartale raport pod kierownictwem profesora Jerzego Hausnera pt. „Konkurencyjna Polska: Jak awansować w światowej lidze gospodarczej?”. Eksperci dzielą się w nim swoimi obserwacjami i rekomendują działania, które mogą pozytywnie wpłynąć na dalszy rozwój gospodarczy Polski. UPC jest partnerem tej publikacji.

W drugim kwartale Liberty Global ogłosiło, że Ramiro Lafarga Brollo, dotychczas Dyrektor Zarządzający O2 Słowacja, należącej do grupy Telefonica, obejmie od 1 lipca stanowisko Dyrektora Zarządzającego UPC Polska.

- Cieszę się, że dołączyłem do firmy, która zbudowała i konsekwentnie utrzymuje pozycję lidera innowacyjnych usług, a także wyznacza trendy na rynku stacjonarnych operatorów, inwestując stale w rozwój mobilności swoich usług. Wspólnie będziemy koncentrować się teraz na zwiększeniu wysiłków służących dalszemu dynamicznemu rozwojowi firmy, co dla klientów oznaczać będzie dostęp do produktów najwyższej jakości i profesjonalną obsługę – powiedział Ramiro Lafarga Brollo.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej