Archiwalne

UKE: ułatwić przenoszenie numerów

21.09.2007

Urząd Komunikacji Elektronicznej przedstawił Ministrowi Transportu swoje propozycje do nowelizacji rozporządzenia w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych w zakresie przenośności numerów.

W dniu 21 września 2007 r. Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej przekazał Panu Jerzemu Polaczkowi – Ministrowi Transportu projekt rozporządzenia zmieniającego dotychczasowe rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz. U. Nr 42, poz. 290).

Celem najistotniejszych zmian, wprowadzonych w projekcie, jest uproszczenie procedur związanych z realizacją uprawnienia abonenta, będącego stroną umowy z dostawcą usług zapewniającym przyłączenie do stacjonarnej lub ruchomej publicznej sieci telefonicznej, do przeniesienia numeru przy zmianie operatora, a także przejrzyste i jednoznacznie uregulowanie w przepisach prawa procedur przenoszenia numeru.

źródło: UKE


News Jak porównać oferty operatorów komórkowych?

Oferty operatorów komórkowych zapewniają podobne usługi, ale różnią się pod względem kosztów i zasad. Wybór operatora musi być dokonany indywidualnie. czytaj więcej

News Kto zyskał a kto stracił na przenoszeniu numerów komórkowych w 2020 roku?

W roku 2020 operatorzy telefonii komórkowej łącznie przenieśli ponad 1,4 miliona numerów telefonicznych pomiędzy swoimi sieciami. Dwóch z wielkiej czwórki w tym procesie jest na plusie, a dwóch na minusie - jeden z nich na poważnym minusie. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej