Wiadomości firmowe

Przenieś numer komórkowy do telefonii VoIP TeleCube

30.11.2022
Telefonia TeleCube wdrożyła możliwość przenoszenie do niej polskich, firmowych numerów komórkowych. Po przeniesieniu, używając danego numeru można realizować rozmowy telefoniczne oraz wysyłać i odbierać wiadomości SMS już w ramach telefonii internetowej.

Telefonia internetowa (VoIP) TeleCube wprowadziła możliwość przenoszenie do niej polskich, firmowych numerów komórkowych. Procedura jest stosunkowo prosta, a przeniesienie jest możliwe do zrealizowania nawet w przeciągu 2 dni, od podpisania Umowy. Po przeniesieniu, za pomocą danego numeru można realizować połączenia telefoniczne oraz korzystać z bramki SMS już w ramach telefonii VoIP.

Operator telefonii internetowej TeleCube od dawna oferuje polskie numery stacjonarne, ze wszystkich stref numeracyjnych, a oprócz tego stacjonarne numery zagraniczne i polskie numery komórkowe. Do TeleCube można również od wielu lat przenosić polskie i niektóre zagraniczne firmowe numery stacjonarne. Teraz operator poszedł jednak krok dalej. Wdrożył możliwość przeniesienia do swojej telefonii także aktualnie używanych u innego dostawcy polskich, firmowych numerów komórkowych. Jest to stosunkowo innowacyjny projekt na polskim rynku telekomunikacyjnym.

Wiele możliwości po przeniesieniu numeru

Dzięki przeniesieniu numeru firma zyskuje wiele możliwości i może w pełni korzystać z atutów telefonii internetowej TeleCube. Są nimi m.in.   

  • szeroki wybór urządzeń (np. telefon VoIP, laptop, komputer czy telefon komórkowy) do realizowania połączeń, które można dopasować do trybu pracy (w biurze, home office, hybryda) czy preferencji pracowników,
  • infolinia oparta o przeniesiony numer, wykorzystująca numery wewnętrzne do kierowania rozmów do odpowiedniego odbiorcy, poprzez automatyczne, tonowe menu i komunikaty powitalne,
  • bogaty wachlarz narzędzi i funkcjonalności np. wirtualna centrala z opcjami: menu IVR, kolejkowanie, nagrywanie rozmów, biling online, widget callback i innymi,
  • infrastruktura, którą można szybko i łatwo wdrożyć w siedzibie czy oddziale firmy,
  • prezentowanie się jednakowym numerem (np. przeniesionym do TeleCube numerem komórkowym) przez wielu pracowników, nawet w przypadku prowadzenia przez nich rozmów w tym samym momencie,
  • rozbudowany, ale intuicyjny Panel Klienta do zarządzania TeleCube, dostępny poprzez przeglądarkę internetową,
  • wysyłanie i odbierania wiadomości SMS poprzez Panel Klienta. Możliwość przesyłania danej wiadomości do dużej grupy odbiorców (hurtowo) i automatyzowania wysyłki korespondencji SMSowej według określonych reguł np. po zakończonej rozmowie.

Należy jednak też wziąć pod uwagę, że po przeniesieniu numeru utracimy ofertę, z której korzystaliśmy u obecnego dostawcy np. no limit na połączenia czy możliwość korzystania z karty SIM. Aczkolwiek warto tu nadmienić, że w przypadku niektórych usług TeleCube po podpisaniu Umowy okresowej (np. na pakiet wirtualnej centrali) jest przydzielana Klientowi miesięczna pula darmowych minut i/lub SMSów.   

Jak przebiega proces przeniesienia?

Proces przeniesienia numeru komórkowego do TeleCube może trwać od 2 dni do kilku tygodni licząc od dnia podpisania Umowy. Jest to zależne od wyboru trybu przeniesienia przez Klienta, ale również od dotychczasowego operatora.

Procedura jest stosunkowo prosta i nieobciążająca zanadto firmy, która przenosi numer. Wystarczy w Panelu Klienta TeleCube wypełnić odpowiedni formularz i wydrukować powstały na jego podstawie Wniosek, a następnie podpisać go i przesłać drogą mailową do TeleCube. TeleCube realizuje pozostałe formalności z obecnym dostawcą, a po ustaleniu ostatecznej daty przeniesienia przygotowuje Umowę i wysyła ją do Klienta. Po podpisaniu i przesłaniu Umowy przez Klienta wraz z oryginałem Wniosku następuje finalizacja procesu przeniesienia, w ustalonym terminie.

Terminem, w którym następuje przeniesienie numeru komórkowego może być dowolny dzień, również przypadający w święta bądź weekend.

Więcej informacji na ten temat przeniesienia numeru komórkowego do TeleCube znajduje się na stronie: przenies-numer-komorkowy.telecube.pl/

Ile kosztuje użytkowanie przeniesionego numeru?

Za realizację procesu przeniesienia telefonia TeleCube nie pobiera opłat. Aby jednak aktywować numer w wybranej usłudze należy uiścić jednorazową opłatę aktywacyjną. Za użytkowanie numeru komórkowego TeleCube pobiera comiesięczne opłaty, chyba że dany numer stanowi element konkretnego pakietu Wirtualnej Centrali, wtedy można go używać w ramach opłat abonamentowych uiszczanych za określony pakiet.

Promocja - brak opłaty aktywacyjnej za numery komórkowe przeniesione w grudniu i styczniu

Z okazji wdrożenia możliwości przenoszenia numerów komórkowych do TeleCube, operator  wprowadził okresową promocję. W jej ramach firmy, które podpiszą Umowę z telefonią TeleCube i przeniosą do niej swoje numery komórkowe w dniach od 1 grudnia br. do 31 stycznia 2023 roku, nie będą musiały płacić opłaty aktywacyjnej za przeniesione numery. Warto dodać, że TeleCube oferuje okres próbny dla nowych firm, które chcą przetestować takie rozwiązania jak: wirtualna centrala bądź pakiet telefoniczny Mini. Okres testowy jest niezobowiązujący i trwa 14 dni.

Wiadomości firmowe 8 groszy za połączenie na numer komórkowy w TeleCube

Operator telefonii VoIP TeleCube obniżył stawki na połączenia z polskimi numerami komórkowymi oraz stacjonarnymi dla nowych Klientów. czytaj więcej

News Rozmowy w TeleCube od 4 groszy netto

Operator telefonii internetowej i dostawca wirtualnej centrali TeleCube obniżył stawki cenowe na połączenia na polskie numery stacjonarne i komórkowe. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowy system CRM od telefonii TeleCube

Claude ICT Poland sp. z o.o., dostawca m.in. telefonii VoIP oraz wirtualnej centrali TeleCube wprowadziła na rynek swój autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Przenieś firmowe numery i przybij 5 z Telecube

„Przybij 5 z TeleCube” to najnowsza promocja operatora telefonii internetowej i dostawcy wirtualnej centrali TeleCube. Promocja jest skierowana do firm, które nigdy nie korzystały z usług TeleCube i zdecydują się na przetestowanie jednego z pakietów wirtualnej centrali telefonicznej. Po okresie testowym uczestnik promocji może uzyskać do 30% zniżki na abonament e-centrali oraz inne bonusy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wiosenna promocja w telefonii TeleCube

Telefonia TeleCube od 23 marca br. wprowadza „Wiosenną promocję” dla firm, które zarejestrują się na okres próbny dowolnego pakietu wirtualnej centrali telefonicznej i w trakcie rejestracji podadzą dedykowany kod promocyjny. Po okresie testowym uczestnicy promocji mogą uzyskać 15% rabatu na stałą, miesięczną opłatę testowanego pakietu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zintegruj MS Teams z telefonią TeleCube, teraz w niższej cenie

W dniach od 20 stycznia do 10 lutego br. można zintegrować wybrane usługi telefonii TeleCube z MS Teams i skorzystać z przysługującego rabatu - 20% czytaj więcej

Wiadomości firmowe Świąteczne promocje od TeleCube

Telefonia internetowa TeleCube przygotowała dla swoich użytkowników promocję „Świąteczna Piątka”, która będzie obowiązywać od 15.12.br. do 05.01.21 r. Promocją zostało objętych 5 usług TeleCube, które będzie można nabyć z rabatami od 20% do 30%. A już 18.12.br. TeleCube zaprezentuje „Przełomową Promocję” na wirtualną centralę telefoniczną. W jej ramach firmy, które nie korzystały z TeleCube będą mogły przetestować e-centralę przez 20 dni, a następnie zakupić ją do 30% taniej. czytaj więcej

Wiadomości firmowe „Globalny TeleCube” – promocja dla nowych Klientów telefonii TeleCube

Od 8 listopada (od godz. 14:00) do 2 grudnia br. TeleCube oferuje 10% rabatu na stałą opłatę abonamentową na dowolny pakiet Wirtualnej Centrali lub pakiet Mini VoIP dla noworejestrujących się firm. Ponadto operator wprowadza obniżone, o około 30% opłaty za numery zagraniczne. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 8 groszy za połączenie na numer komórkowy w TeleCube

Operator telefonii VoIP TeleCube obniżył stawki na połączenia z polskimi numerami komórkowymi oraz stacjonarnymi dla nowych Klientów. czytaj więcej

News Rozmowy w TeleCube od 4 groszy netto

Operator telefonii internetowej i dostawca wirtualnej centrali TeleCube obniżył stawki cenowe na połączenia na polskie numery stacjonarne i komórkowe. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowy system CRM od telefonii TeleCube

Claude ICT Poland sp. z o.o., dostawca m.in. telefonii VoIP oraz wirtualnej centrali TeleCube wprowadziła na rynek swój autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Przenieś firmowe numery i przybij 5 z Telecube

„Przybij 5 z TeleCube” to najnowsza promocja operatora telefonii internetowej i dostawcy wirtualnej centrali TeleCube. Promocja jest skierowana do firm, które nigdy nie korzystały z usług TeleCube i zdecydują się na przetestowanie jednego z pakietów wirtualnej centrali telefonicznej. Po okresie testowym uczestnik promocji może uzyskać do 30% zniżki na abonament e-centrali oraz inne bonusy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wiosenna promocja w telefonii TeleCube

Telefonia TeleCube od 23 marca br. wprowadza „Wiosenną promocję” dla firm, które zarejestrują się na okres próbny dowolnego pakietu wirtualnej centrali telefonicznej i w trakcie rejestracji podadzą dedykowany kod promocyjny. Po okresie testowym uczestnicy promocji mogą uzyskać 15% rabatu na stałą, miesięczną opłatę testowanego pakietu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zintegruj MS Teams z telefonią TeleCube, teraz w niższej cenie

W dniach od 20 stycznia do 10 lutego br. można zintegrować wybrane usługi telefonii TeleCube z MS Teams i skorzystać z przysługującego rabatu - 20% czytaj więcej

Wiadomości firmowe Świąteczne promocje od TeleCube

Telefonia internetowa TeleCube przygotowała dla swoich użytkowników promocję „Świąteczna Piątka”, która będzie obowiązywać od 15.12.br. do 05.01.21 r. Promocją zostało objętych 5 usług TeleCube, które będzie można nabyć z rabatami od 20% do 30%. A już 18.12.br. TeleCube zaprezentuje „Przełomową Promocję” na wirtualną centralę telefoniczną. W jej ramach firmy, które nie korzystały z TeleCube będą mogły przetestować e-centralę przez 20 dni, a następnie zakupić ją do 30% taniej. czytaj więcej

Wiadomości firmowe „Globalny TeleCube” – promocja dla nowych Klientów telefonii TeleCube

Od 8 listopada (od godz. 14:00) do 2 grudnia br. TeleCube oferuje 10% rabatu na stałą opłatę abonamentową na dowolny pakiet Wirtualnej Centrali lub pakiet Mini VoIP dla noworejestrujących się firm. Ponadto operator wprowadza obniżone, o około 30% opłaty za numery zagraniczne. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowy system CRM od telefonii TeleCube

Claude ICT Poland sp. z o.o., dostawca m.in. telefonii VoIP oraz wirtualnej centrali TeleCube wprowadziła na rynek swój autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM. czytaj więcej

News Poznaj korzyści płynące z przeniesienia numeru do Orange Flex

Od niedawna Orange oferuje zupełnie nową taryfę, czyli Orange Flex. Dowiedz się na czym polega, jak przenieść numer i dlaczego warto. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Przenieś firmowe numery i przybij 5 z Telecube

„Przybij 5 z TeleCube” to najnowsza promocja operatora telefonii internetowej i dostawcy wirtualnej centrali TeleCube. Promocja jest skierowana do firm, które nigdy nie korzystały z usług TeleCube i zdecydują się na przetestowanie jednego z pakietów wirtualnej centrali telefonicznej. Po okresie testowym uczestnik promocji może uzyskać do 30% zniżki na abonament e-centrali oraz inne bonusy. czytaj więcej

News Po co komu SIP Trunk z numerem komórkowym?

SIP Trunk to standardowa w dzisiejszym świecie usługa telekomunikacyjna. Ale nie każdy wie, że oprócz lub zamiast numeracji stacjonarnej, można też użyć tu numeracji komórkowej, dzięki czemu użytkownicy centrali telefonicznej korzystając z telefonów stacjonarnych na biurkach, będą prezentowali się osobie odbierającej połączenie numerem komórkowym. Ale po co to komu jest potrzebne? czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej