Archiwalne

TPSA zawarła umowę o współpracy z CYFRĄ+

17.12.2007

TP zawarła z firmą CANAL+ Cyfrowy, operatorem platformy cyfrowej CYFRA+, umowę o współpracy, na podstawie której TP uzyska możliwość dostarczania klientom programów telewizyjnych drogą satelitarną w oparciu o infrastrukturę techniczną CANAL+ Cyfrowy.

Umożliwi to odbiór programów telewizyjnych oferowanych przez operatora w ramach usługi triple play (usługi telefoniczne, szerokopasmowy dostęp do Internetu, telewizja) poprzez transmisję satelitarną na terenach, gdzie ze względów technicznych lub ekonomicznych możliwość świadczenia tej usługi przy użyciu infrastruktury kablowej jest ograniczona. Poza ofertą telewizyjną dostępną w ramach usługi triple play klienci uzyskają dostęp do pakietów programów telewizyjnych CYFRY+.

Klienci TP pragnący skorzystać z nowej oferty otrzymają hybrydowe dekodery umożliwiające odbiór programów i usług telewizyjnych poprzez satelitę, a jednocześnie pozwalające na dostęp do internetu np. w technologii CDMA czy WiMAX.

Uruchomienie usługi planowane jest w drugiej połowie 2008 roku.

Wdrożenie tej oferty jest elementem realizacji strategii TP na lata 2008-2010, ogłoszonej w lipcu 2007, która zakłada rozwój usług konwergentnych, m.in. poprzez ofertę telewizyjną. Umowa z CYFRĄ+ pozwala na rozszerzenie świadczenia nowych usług TP bez względu na technologię dostępu do klienta.  

Zgodnie z umową CYFRA+ poza telewizją satelitarną zaoferuje swoim klientom również usługi TP S.A.: szerokopasmowy dostęp do Internetu i usługi telefoniczne.

Na mocy umowy strony mają wynegocjować szczegółowe warunki współpracy do 31 marca 2008 r.

źródło: TRSA

News eSIM nie tylko do smartfona. W jakich urządzeniach można zainstalować taką kartę?

Liczba osób korzystających z kart eSIM rośnie – i nic dziwnego! Dają one więcej możliwości niż tradycyjne karty. Można je przykładowo wykorzystywać także w innych urządzeniach, dzięki czemu dostęp do danych pochodzących ze smartfona, możliwość dzwonienia czy odczytywania SMS-ów dostępne są również na smartwatchach. Gdzie jeszcze można zainstalować kartę eSIM i co dzięki niej można zyskać? czytaj więcej

News Radiotelefon VHF - jaki radiotelefon kupić na jacht lub łódź?

Radiotelefon VHF (Very High Frequency) to jedno z najważniejszych urządzeń zapewniających bezpieczeństwo na wodzie. Obowiązujące przepisy oraz zdrowy rozsądek nakazują, by każda jednostka pływająca, zwłaszcza ta wychodząca na wody otwarte, była wyposażona w sprawnie działający sprzęt do komunikacji. Właściwy dobór radiotelefonu VHF to istotny krok w zapewnieniu bezpieczeństwa i niezawodnej komunikacji na wodzie. Warto wiedzieć, jakie funkcje oferuje ten typ urządzenia, jakie są jego zastosowania oraz czym kierować się przy jego wyborze. czytaj więcej

News Co warto wiedzieć o nowoczesnych płytach indukcyjnych?

Odkryj magię nowoczesnego gotowania z płytami indukcyjnymi, które rewolucjonizują codzienne przygotowywanie posiłków. W świecie, gdzie czas jest na wagę złota, a kuchnia staje się sercem domu, wybór odpowiedniego sprzętu ma kluczowe znaczenie. Płyty indukcyjne, łączące w sobie zaawansowaną technologię, elegancki design i niezrównaną funkcjonalność, są idealnym wyborem dla tych, którzy cenią sobie wygodę, szybkość i bezpieczeństwo. Pozwól sobie na wygodę w twojej kuchni, wybierając płytę indukcyjną, która zmieni Twoje gotowanie w prawdziwą przyjemność. czytaj więcej

News Jak skutecznie przedstawić ofertę handlową?

Jeśli prowadzimy firmę, wiemy jak ważną rolę w relacjach biznesowych odgrywa oferta handlowa. Odpowiednio napisana i skomponowana może stanowić początek wieloletniej współpracy z niejednym klientem. Zdarza się jednak, że nie jesteśmy do końca przekonani jak tego typu dokument powinien wyglądać i jaką formę powinniśmy mu nadać. Lawirujemy między opcjami krótkiego maila, kilkustronnego opracowania i zdecydowanie dłużej formy drukowanej. Boimy się, że zbyt zwięzła wersja zrobi złe wrażenie na potencjalnym usługobiorcy, ale wiemy również, że zbyt długi i szczegółowy tekst także może okazać się porażką. Co więc powinniśmy zawrzeć w naszej ofercie handlowej, by zainteresować nią przyszłego klienta? Jak ją przygotować, by zwrócić jego uwagę na naszą firmę? Na te i inne pytania odpowiadamy poniżej. czytaj więcej