Archiwalne

TP porozumiała się z Netią

06.07.2007

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Telekomunikacją Polską i Netia podpisały pakiet pięciu umów regulujących zasady wzajemnej współpracy, m.in. połączenia sieci, wymiany ruchu i rozliczeń między obydwoma operatorami. Umowy będą obowiązywały od 30 września 2007 roku.

- Podpisanie umów między TP i Netią jest naszym wspólnym sukcesem i przykładem pragmatyzmu w biznesie. Pokazuje, że czołowi uczestnicy rynku telekomunikacyjnego w Polsce umieją współpracować i są gotowi do uwzględnienia interesów drugiej strony we wzajemnych relacjach – uważa Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej.

Nowe umowy zastąpią 23 dotychczas obowiązujące dokumenty, które regulowały wzajemne stosunki między TP i Netią. To kolejny etap budowania nowych relacji miedzy operatorami, który pozwoli m.in. na odejście od przestarzałego systemu rozliczeń typu bill&keep.

Pakiet umów regulujących współpracę między TP i Netią:

• Umowa o połączeniu sieci.
• Umowa o współpracy i zasadach rozliczeń w zakresie wzajemnego świadczenia usług audioteksowych.
• Umowa o współpracy i zasadach rozliczeń w zakresie wzajemnego świadczenia usług teległosowania w numeracji 0-400.
• Umowa o współpracy i zasadach rozliczeń w zakresie świadczenia usługi zakończeń do numerów 0-39.
• Umowa o współpracy międzyoperatorskiej i zasadach rozliczeń w zakresie świadczenia usług AUS.

źródło: TPSA

News Nowoczesne technologie w spedycji i transporcie - przewaga konkurencyjna na rynku logistycznym

Nowoczesne technologie w spedycji i transporcie stają się kluczowym elementem, który może zapewnić przewagę konkurencyjną na rynku logistycznym. W artykule omówimy, jak innowacje wpływają na efektywność i szybkość procesów transportowych, a także jakie rozwiązania mogą pomóc firmom wyróżnić się w branży. Zapraszamy do lektury. Odkryj, jak technologia kształtuje przyszłość logistyki! czytaj więcej

News Cyberhigiena dla seniora - jak chronić osoby starsze przed oszustwami online?

Cyfrowy świat może być pełen zagrożeń, szczególnie dla osób starszych, które nie wychowywały się w dobie internetu. Phishing, fałszywe wiadomości od „wnuczka”, złośliwe oprogramowanie udające aktualizacje – to tylko niektóre z niebezpieczeństw, na jakie narażeni są seniorzy. Właśnie dlatego tak ważna jest cyberhigiena, czyli zestaw nawyków, które pomagają bezpiecznie poruszać się po sieci. czytaj więcej

News Jak szybko spieniężyć nieużywany smartfon bez kłopotów ze znalezieniem kupca

Posiadasz nieużywany smartfon i zastanawiasz się, jak szybko i bezproblemowo zamienić go na gotówkę? Profesjonalny skup smartfonów może być idealnym rozwiązaniem. W tym artykule dowiesz się, jak sprawnie sprzedać swój telefon bez straty czasu na poszukiwanie kupca, negocjacje czy spotkania. Poznasz prosty proces sprzedaży urządzenia online z dostawą kurierem lub do paczkomatu oraz zobaczysz, jakie korzyści oferuje skup telefonów w porównaniu do tradycyjnych metod sprzedaży. czytaj więcej

News Lojalność i zaangażowanie klientów dzięki aplikacjom mobilnym

Przygotowania do wykonania aplikacji mobilnych związane są z dokładną analizą celów, jakie mają one osiągnąć. W zależności od wymagań biznesowych warto dobrać takie ich funkcjonalności, które zapewnią oczekiwany efekt. Udostępniając określone rozwiązania, można zaproponować klientom dodatkowy kanał do rozwoju ich zaangażowania i budowy lojalności. czytaj więcej

News Kto odpowiada za nieautoryzowane płatności? Twoje prawa jako klienta banku

Tylko w 2024 roku zgłoszono 334 tys. przypadków nieautoryzowanych transakcji płatniczych w bankowości elektronicznej i aplikacjach. Łącznie klienci stracili już ponad 500 mln złotych, które w łatwy sposób wpadły w ręce złodziei. Ale czy musiało tak być? Sprawdź, kto w takiej sytuacji ponosi odpowiedzialność i jakie masz prawa jako osoba poszkodowana. czytaj więcej