Archiwalne

THINK BIG, czyli wsparcie UPC Biznes dla nowoczesnej przedsiębiorczości. Rusza II edycja programu dla małych firm z globalnymi ambicjami THINK BIG

09.09.2014

Dziś rusza II edycja THINK BIG - programu dla małych firm z globalnymi ambicjami, organizowanego przez UPC Biznes, dostawcę nowoczesnych cyfrowych rozwiązań dla firm - ultraszybkiego Internetu, telewizji i telefonii. Tegoroczna edycja THINK BIG, której hasło brzmi „We share your passion for business”, skierowana jest do właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw, którzy chcą rozwijać swoją działalność w oparciu o innowacyjne technologie i rozwiązania, a jednocześnie kreatywnie łączą swoje pasje z działalnością biznesową. Główną nagrodą w programie jest 40.000 złotych oraz możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń z mentorami sektora innowacyjnego biznesu.

Do programu THINK BIG, UPC Biznes zaprasza firmy, które już aktywnie działają na rynku, dając tym samym szansę podmiotom spoza kategorii tzw. projektów startupowych. W rywalizacji o nowe warunki do rozwoju oraz finansowe i merytoryczne wparcie, podobnie jak w ubiegłorocznej edycji, może wziąć udział każdy, kto działalność prowadzi od minimum roku i przedstawi jurorom niestandardowy pomysł na rozwój swojego przedsiębiorstwa. Finałowym wydarzeniem pilotażowej odsłony THINK BIG, która toczyła się na przestrzeni czterech miesięcy przełomu 2013 i 2014 roku, był „Dzień Inspiracji”, a jego zwycięzcą został IzzyBike - projekt komercjalizacji roweru bez łańcucha.

- Małe firmy to siła napędowa gospodarki, a źródłem ich innowacji jest odwaga w myśleniu. Dla tych najodważniejszych, z pasją i wizją, stworzyliśmy program, który inspiruje do globalnego i technologicznego rozwoju ‑ THINK BIG - mówi Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes. - Niemal co 10. firma funkcjonująca w Unii Europejskiej pochodzi z Polski. To ogromny potencjał, którego rozwój śledzimy w UPC Biznes z wielką uwagą. Szczególnie cenimy pomysły na biznes wpisujące się w filozofię równowagi między pracą a życiem prywatnym. Firmy, które funkcjonują w tak przemyślany i wolny od rutyny sposób, wyznaczają trendy, kreują sposoby myślenia oraz stymulują wzrost gospodarczy, na czym długofalowo zyskuje całe społeczeństwo.

THINK BIG i sięgaj po sukces
W tym roku I etap programu trwa aż 2 miesiące, by jak największej liczbie przedsiębiorców, dać szansę na nowe warunki do rozwoju. Zgłoszenia zawierające opis dotychczasowej działalności przedsiębiorstwa oraz projekt rozwoju biznesu firmy należy przesyłać za pośrednictwem formularza on-line dostępnego od dziś na http://thinkbig.upc.pl/, nie później niż do 7.11.2014. Drugi etap programu, który wystartuje w drugiej połowie listopada, szczególnie silnie zaangażuje w proces selekcji finałowej dziesiątki Think Big fanów strony https://www.facebook.com/UPCbiznes na Facebooku.

By zdobyć nagrodę główną, 40 000 złotych, do swojego pomysłu na rozwój biznesu przekonać trzeba będzie jury, w skład którego wchodzą:

  • Arkadiusz Bąk - Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Gospodarki,
  • Ramiro Lafarga Brollo - Prezes Zarządu UPC Polska,
  • Bartłomiej Gola - Partner Zarządzający SpeedUp Venture Capital Group,
  • Chris Coles - Dyrektor Zarządzający B2B w Liberty Global,
  • Patrycja Gołos - Dyrektor ds. korporacyjnych i public policy UPC Polska,
  • Grzegorz Kiszluk - redaktor naczelny magazynu Brief,
  • Olga Kozierowska - inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką,
  • Artur Kurasiński - bloger i przedsiębiorca,
  • Bożena Lublińska-Kasprzak - Prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • Roman Młodkowski - dziennikarz biznesowy, twórca TVN CNBC,
  • Michel Pilet - Dyrektor Marketingu i Komunikacji B2B Liberty Global,
  • Andrzej Pągowski - artysta grafik,
  • Sander Vonk - Dyrektor Liberty Global Ventures,
  • Łukasz Wejchert - przedsiębiorca, założyciel firmy Dirlango,
  • Agnieszka Zawistowska - Dyrektor UPC Biznes,
  • Paweł Zielewski - redaktor i publicysta polskiej edycji magazynu Forbes, redaktor prowadzący magazynu Pierwszy Milion,
  • Dariusz Żuk - Prezes i współtwórca Polski Przedsiębiorczej.

Zdobywcy dwóch drugich miejsc zdobędą po 20 000 zł. Dodatkowo, każdy ze zwycięzców weźmie udział w sesjach mentorskich 1 na 1 z ekspertami UPC Biznes oraz praktykami biznesu.

THINK BIG wspierają:
Patroni Honorowi: Ministerstwo Gospodarki oraz Ambasada Brytyjska.

Partnerzy Strategiczni: Aula Polska, Brytyjska Izba Handlowa, Business Link, GrowUp StartUp, Krajowa Izba Gospodarcza, Liberty Global Ventures, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska Przedsiębiorcza, SpeedUp Venture Capital Group, web.gov.pl.

Patroni Medialni: Forbes, Brief, biztok.pl, Pierwszy Milion, Sukces Pisany Szminką, Think Tank

Więcej informacji: http://www.thinkbig.upc.pl/ ; WWW.facebook.com/UPCBiznes

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej