Archiwalne

Tańsze rozmowy na komórki?

09.09.2006



Operatorzy komórkowi chcą zmniejszyć o 20 proc. stawki, które pobierają od operatorów stacjonarnych za połączenia do swoich sieci, jednak nadzorujący rynek Urząd Komunikacji Elektronicznej domaga się obniżenia opłat o 35 procent - podaje "Rzeczpospolita". W grę wchodzi ponad miliard złotych, które mogliby zaoszczędzić abonenci telefonii stacjonarnej.

Operatorzy GSM przedstawili Urzędowi Komunikacji Elektronicznej propozycję redukcji o około 20 procent stawek hurtowych za połączenia z telefonów stacjonarnych na telefony komórkowe. UKE jednak twierdzi, że do końca tego roku ceny rozliczeń muszą spaść o 35 proc. Gdyby w ślad za tą obniżką zmniejszono też ceny detaliczne, to abonenci telefonii stacjonarnej zaoszczędziliby ponad miliard złotych rocznie.[...]

Operatorzy GSM zarabiają rocznie ok. 3 mld złotych na hurtowych rozliczeniach z operatorami stacjonarnymi, więc bronią się przed redukcją stawek proponowaną przez UKE.

Źródło: Polska.pl, autor: Grzegorz Gacki

News Jak porównać oferty operatorów komórkowych?

Oferty operatorów komórkowych zapewniają podobne usługi, ale różnią się pod względem kosztów i zasad. Wybór operatora musi być dokonany indywidualnie. czytaj więcej

News Pełne no limit w abonamencie

Dostępne na rynku oferty nielimitowanych usług telekomunikacyjnych stają się coraz bogatsze i atrakcyjniejsze cenowo. Szczególnie opłacalne warianty stanowią oferty na abonament, dzięki którym w ramach stałej opłaty miesięcznej można uzyskać dostęp do nieograniczonej ilości rozmów i wiadomości tekstowych. Wielość opcji nielimitowanych usług sprawia, że każdy znajdzie najkorzystniejszą ofertę na abonament dla siebie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei IP Club ponownie w Polsce

Celem wydarzenia w Warszawie jest budowanie otwartej, kooperacyjnej i współdzielonej platformy dla liderów opinii z branży IP. czytaj więcej

News T‑Mobile prezentuje najbardziej elastyczną ofertę dla rodzin

Począwszy od 30 sierpnia 2018r. T‑Mobile wprowadzi nową propozycję skierowaną do rodzin. Nowatorski mechanizm pozwoli dołączać do umowy przez całość jej trwania kolejne karty i dzięki temu uzyskiwać atrakcyjne rabaty. Wraz ze startem oferty ruszy ogólnopolska kampania reklamowa. czytaj więcej