Archiwalne

T-Mobile dla studentów i uczniów

31.08.2011

Sieć T-Mobile przygotowała na inaugurację kolejnego roku szkolnego i akademickiego specjalną ofertę abonamentową oraz MIX dla uczniów i studentów.

Podpisując umowę w promocji „Zawsze w kontakcie. Oferta Multimedialna z telefonem”” studenci uczelni wyższych przez 6 miesięcy będą płacili połowę abonamentu. Specjalna oferta będzie przygotowana również dla taryf Mix w T-Mobile – po pierwszym wykonanym połączeniu konto ucznia lub studenta zostanie zasilone kwota 200 złotych. Przyznane środki będzie można wykorzystać na dowolne usługi do końca trwania umowy.

Dodatkowo, wybierając nowoczesny smartfon, tablet lub komputer przenośny z bogatej oferty T-Mobile, w ramach promocji można wypróbować usługę księgarni Internetowej T-Mobile i pobrać aż 10 darmowych e-booków, które zamienią urządzenie mobilne w kieszonkową bibliotekę. W roli czytników elektronicznych książek świetnie sprawdzą się multimedialny Samsung Galaxy Mini i modny T-Mobile move, które dostępne są już od złotówki.

źródło: T-Mobile

T-Mobile Ruszył nabór wniosków w II edycji programu Fajne Granty T‑Mobile

Wspólnie z Fundacją CoderDojo rozpoczęliśmy nabór wniosków w II edycji programu Fajne Granty T‑Mobile. Inicjatywa, która skierowana jest do organizacji pozarządowych oraz aktywistów, służy popularyzacji wykorzystywania nowych technologii w edukacji. W tym roku uczestnicy mogą zgłaszać pomysły na wykorzystanie techniki druku 3D. czytaj więcej

T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców

Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta

T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcej

T-Mobile Samsungi: Galaxy S9 i Galaxy S9+ w przedsprzedaży T-Mobile już w dniu światowej premiery

Już w ten weekend w Barcelonie podczas targów Mobile World Congress najwięksi producenci zaprezentują swoje najnowsze rozwiązania. W niedzielę 25. lutego o godz. 18:00 poznamy najnowsze flagowe propozycje Samsunga – smartfony Samsung Galaxy S9 i S9+. Tuż po wydarzeniu #Unpacked, czyli światowej premierze urządzenia, smartfony pojawią się w przedsprzedaży w sklepie internetowym T-Mobile. czytaj więcej