Archiwalne

Sony Ericsson modyfikuje założenia dotyczące marki w kolejnym etapie transformacji Firmy

03.09.2009

Sony Ericsson ogłosił dziś kolejny etap trwających właśnie transformacji biznesowych - firma zaprezentowała modyfikację zewnętrznej tożsamości wizualnej oraz wartości swojej marki co jest wyrazem nowej wizji marki jako Communication Entertainment. Sony Ericsson potwierdził także przyjęcie nowo ogłoszonego hasła towarzyszącego marce Sony: ‘make.believe’, które będzie widoczne we wszystkich formach komunikacji z klientem, tak aby podkreślić swoje zaangażowanie w rozrywkę i współpracę z Grupą Sony.

„Połączenie komunikacji i rozrywki stanowiło sedno oferty Sony Ericsson od początku istnienia spółki joint venture. Hasło ‘make.believe’ przybliża Sony Ericsson do firm skupionych w grupie Sony i wyraża współistnienie komunikacji i rozrywki. Poprzez modyfikację naszej marki i przyjęcie hasła ‘make.believe’, chcemy jeszcze wyraźniej podkreślić naszą ofertę dotyczącą rozrywki dla klientów”, powiedziała Cathy Davies, Head of Brand Strategy w Sony Ericsson.

„Trwająca, właśnie transformacja biznesowa tworzy podstawy dla całkiem nowej firmy Sony Ericsson. Zmodyfikowane założenia dotyczące marki są kluczowym elementem tej strategii. W połączeniu z nową kulturą otwartości, transformacja ta wprowadza zmiany do naszego dotychczasowego sposobu planowania i tworzenia ofert, a także do sposobu w jaki zachęcamy klientów, aby byli bliżej nas poprzez platformy cyfrowe i media społecznościowe”, powiedział Lennard Hoornik, Head of Marketing w Sony Ericsson.

Wizualnie, Sony Ericsson zwiększy atrakcyjność swojego, rozpoznawalnego na całym świecie, „płynnego” logo, dodając siedem nowych wariantów kolorystycznych oraz „płynną energię”, wydobywającą się z logo, tak, aby całość nabrała bardziej zabawnego charakteru i wyróżniała się na cyfrowej arenie. Firma dąży również do przyjęcia bardziej otwartej i poszukującej postawy, zapraszając klientów do jeszcze większego uczestnictwa w jej działaniach, poprzez silniejsze skupienie się na interaktywnych kanałach cyfrowych i mediach społecznościowych.

Poprzez serię strategicznych kampanii marketingowych, które zostaną przeprowadzone tej jesieni, Sony Ericsson przedstawi swoją zmodyfikowaną tożsamość wizualną oraz zainauguruje hasło ‘make.believe’. Jedna z kampanii będzie miała charakter „wirusowy” i będzie nosiła tytuł ‘spark.something’ („zapoczątkuj wydarzenie”). Będzie ona dotyczyła nowych telefonów Satio, Aino i Yari. Sony Ericsson przeprowadzi także globalną kampanię aktywizującą związaną z Mistrzostwami Świata 2010 FIFA i swoją pozycją „Oficjalnego Telefonu Komórkowego” na tych mistrzostwach. Zjednoczy ona pasję miłośników piłki nożnej na całym świecie.

źródło: Sony Ericsson

News Internet satelitarny Starlink dla firm - stabilne połączenie w każdych warunkach

W dzisiejszym świecie cyfrowym szybki i stabilny internet to fundament każdej nowoczesnej firmy. Bez względu na lokalizację, branżę czy skalę działalności – dostęp do niezawodnej sieci wpływa na efektywność pracy, bezpieczeństwo danych i jakość obsługi klientów. Internet Starlink dla firm to innowacyjne rozwiązanie satelitarne, które zapewnia łączność nawet w najbardziej odległych miejscach. Dowiedz się, dlaczego warto w niego zainwestować. czytaj więcej

News Jak przebiega projektowanie sieci światłowodowych w Polsce?

Sieci światłowodowe odgrywają szczególnie ważną rolę w telekomunikacji, zapewniając nam stabilne i szybkie połączenie internetowe. Rozwiązanie to stało się standardem w nowoczesnych instalacjach teletechnicznych. Ze względu na wysoką przepustowość włókien optycznych to właśnie one coraz częściej wykorzystywane są w infrastrukturze telekomunikacyjnej w dużych, jak i mniejszych aglomeracjach. Aby tego typu sieć mogła powstać, niezbędnym etapem jest jej skrupulatne zaprojektowanie. Jak właściwie przebiega projektowanie sieci światłowodowych w Polsce? Zapraszamy do artykułu. czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?

W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcej