Archiwalne

Serial 'Millennium' od grudnia 2010 w UPC NA ŻĄDANIE

03.12.2010

„Millennium” Stiega Larssona to wydawniczy i kinowy fenomen, któremu nie oparł się żaden kraj. Rzesze fanów seria znalazła także w Polsce. Po sukcesie trylogii wydanej w 2009 roku i jej ekranizacji, czas na rozrywkę domową – od 3. grudnia w UPC NA ŻĄDANIE dostępne będą wszystkie odcinki serialu powstałego na podstawie szwedzkiego bestselleru. To z pewnością świetna wiadomość dla fanów trzymających w napięciu historii kryminalnych.

Spacer po Sztokholmie bez standardowego przewodnika w ręku, ale z mapką z wyróżnionymi ważnymi miejscami dla akcji trylogii Stiega Larssona - ta propozycja urlopu oferowana przez szwedzkie biura podróży to jeden z wielu przykładów potwierdzających ogromną popularność „Millennium”. Niebanalni bohaterowie, nieprzewidywalność, intrygujące zagadki i mroczna tajemnica szokują i ciekawią fanów kryminałów na całym świcie. „Millennium” składa się z trzech części: "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet", "Dziewczyna, która igrała z ogniem" i "Zamek z piasku, który runął" tworzących intrygującą historię kryminalną, w którą zaangażowani są dziennikarz Mikael Blomkvist i hakerka Lisbeth Sallander.
Film “Millennium: Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet” jest dostępny od 1 sierpnia w UPC NA ŻĄDANIE. Teraz w ofercie UPC znajdzie się trylogia w postaci sześciu 90-minutowych odcinków serialu. Wszystkie dostępne będą od 3 grudnia 2010 w cenie 8 PLN za odcinek, w zakładce MILLENNIUM w głównym menu.

Obecnie w UPC NA ŻĄDANIE dostępnych jest już ponad 250 filmów, w tym ponad 40 produkcji fabularnych i dokumentalnych, dostępnych w jakości HD. Z UPC NA ŻĄDANIE korzystać mogą wszyscy użytkownicy Telewizji Cyfrowej UPC, będący w zasięgu usługi.[i]

UPC NA ŻĄDANIE nie ogranicza się tylko do filmów i seriali - oferta UPC to również KANAŁY NA ŻĄDANIE, dzięki którym widzowie mają możliwość oglądania wybranych programów w dowolnym czasie. Wiele z nich dostępnych jest bezpłatnie. Abonenci UPC szczególnie cenią możliwość natychmiastowego odtworzenia zamówionego filmu, bez potrzeby logowania się na stronę internetową, wysyłania wiadomości sms, dzwonienia czy oczekiwania na ściągnięcie się filmu wideo na dysk twardy dekodera. Wszystkie filmy z oferty UPC NA ŻĄDANIE są dostępne natychmiast, za naciśnięciem przycisku pilota “on demand”.

MILLENNIUM: MĘŻCZYŹNI, KTÓRZY NIENAWIDZĄ KOBIET
Pierwsza część trylogii rozpoczyna się zagadkową historią sprzed 40 lat. Zaangażowany w jej rozwiązanie zostaje Michael Blomkvist, dziennikarz specjalizujący się demaskowaniu finansowych przekrętów wielkich korporacji. Po pewnym czasie dołącza do niego Lisbeth Salander – młoda i intrygująca hackerka. Wspólnie szybko wpadają na trop mrocznej i krwawej historii rodzinnej

DZIEWCZYNA, KTÓRA IGRAŁA Z OGNIEM
W kolejnej części trylogii Millennium główną bohaterką jest Lisbeth Salander. Seria tragicznych wypadków wywołuje u Lisbeth wspomnienia jej przeszłości, z którą bohaterka postanawia się rozprawić.

Dwoje dziennikarzy, Dag i Mia, wpadają na trop siatki zajmującej się handlem „żywym towarem” pomiędzy Europą Wschodnią a Szwecją. Osoby uwikłane w siatkę piastują odpowiedzialne funkcje w społeczeństwie, a podejrzenia padają na Lisbeth. To ona właśnie podejmuje decyzję o przeprowadzeniu własnego śledztwa.

Wkrótce odkrywa związek między morderstwami i sprawą przemytu. Zalę, którego nazwisko wciąż pojawia się w trakcie śledztwa, łączy też coś z niejaką Lisbeth Salander...

ZAMEK Z PIASKU, KTÓRY RUNĄŁ
Trzecia i ostatnia część serii Millennium zaczyna się w miejscu, w którym kończy się „Dziewczyna, która igrała z ogniem”. Lisbeth Salander przeżywa próbę pogrzebania jej żywcem.

Mikael Blomkvist sięga w skrywaną przeszłość Salander i rusza w pogoń za prawdą. Pisze ważny tekst, który ma oczyścić nazwisko Lisbeth Salander i wywołać zamieszanie w rządzie i całym kraju. Lisbeth Salander w końcu ma szansę pogodzić się z własną przeszłością.

[i] Oferta dostępna na terenie miast:
Warszawa, Grabina gm. Nieporęt, Góra Kalwaria, Karczew k. Otwocka, Konstancin Jeziorna, Legionowo, Marki k. Warszawy, Mińsk Mazowiecki, Otwock, Piaseczno k. Warszawy, Piastów, Stare Babice, Zielonka k. Warszawy, Ząbki k. Warszawy, Gdańsk, Gdynia, Kowale, Rumia, Sopot, Starogard Gdański, Katowice, Bukowno k. Olkusza, Bytom, Będzin, Chorzów, Czeladź, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Jastrzębie Zdrój, Jaworzno, Mikołów, Olkusz, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Tychy, Zabrze, Zawiercie, Łaziska Górne, Żory k. Rybnika, Częstochowa, Kędzierzyn-Koźle, Kraków, Wieliczka, Wrocław, Opole, Brzeg, Oleśnica, Szczecin, Gryfino.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej