Archiwalne

Scholz and Friends Warszawa wygrywa obsługę Plusa

13.08.2014

Zobacz więcej na Plus.pl.

Agencja Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną segmentu prepaid operatora sieci Plus.

W przetargu wzięło udział sześć agencji i oprócz zwycięzców były to: Young & Rubicam, Grey Group, Change Integrated, 180 Heartbeats, Ambasada Brand Communication. Jego przedmiotem było opracowanie koncepcji kreatywnej, jak również strategii dla linii prepaid sieci Plus.

Współpraca Polkomtelu i Scholz & Friends ma charakter stały i długofalowy, a w jej ramach agencja będzie odpowiedzialna za komunikację oferty „na kartę" we wszystkich mediach (zarówno ATL/BTL jak i Digital).

Obecnie dla Plusa pracują jeszcze dwie agencje: Grey Group oraz Young & Rubicam.

źródło: Plus

Wiadomości firmowe Prywatna łączność bezprzewodowa usprawnia transmisję głosu w sieciach kampusowych

Nowe synergie: innovaphone rozszerza portfolio Nokia dla zastosowań przemysłowych

Sindelfingen, 30 lipca 2025 r. – innovaphone zostało zintegrowane jako rozwiązanie głosowe z ekosystemem Nokia przeznaczonym do zastosowań przemysłowych. Dzięki tej współpracy firmy mogą teraz wykorzystywać prywatną technologię bezprzewodową 4.9/LTE i 5G do komunikacji w czasie rzeczywistym na terenie swoich kampusów. czytaj więcej

Plus Plus: Pierwszy na rynku Duet Na Kartę

Już 4 września dostępny będzie pierwszy na polskim rynku Duet Na Kartę! To nowe rozwiązanie dla użytkowników usług prepaid, którzy mogą bez zobowiązań łączyć się w pary i korzystać z rabatów z tego tytułu. czytaj więcej

Plus Testuj Internet LTE Plus za 9 zł

Plus i Cyfrowy Polsat ponownie dają wszystkim zainteresowanym możliwość testowania najszybszego Internetu LTE za jedyne 9 zł! Teraz każdy może przekonać się, dlaczego 9 na 10 osób testujących Internet LTE Plus wskazało, że jest super do słuchania muzyki, korzystania z portali społecznościowych, oglądania wideo i grania w sieci oraz dlaczego bez wahania poleciłoby go znajomym i rodzinie. Promocja rusza już 1 sierpnia, a wraz z nią kampania reklamowa z udziałem Szymona Majewskiego. czytaj więcej