Zobacz więcej na Plus.pl.
Agencja Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną segmentu prepaid operatora sieci Plus.
W przetargu wzięło udział sześć agencji i oprócz zwycięzców były to: Young & Rubicam, Grey Group, Change Integrated, 180 Heartbeats, Ambasada Brand Communication. Jego przedmiotem było opracowanie koncepcji kreatywnej, jak również strategii dla linii prepaid sieci Plus.
Współpraca Polkomtelu i Scholz & Friends ma charakter stały i długofalowy, a w jej ramach agencja będzie odpowiedzialna za komunikację oferty „na kartę" we wszystkich mediach (zarówno ATL/BTL jak i Digital).
Obecnie dla Plusa pracują jeszcze dwie agencje: Grey Group oraz Young & Rubicam.
źródło: Plus
Wiadomości firmowe Prywatna łączność bezprzewodowa usprawnia transmisję głosu w sieciach kampusowych
Nowe synergie: innovaphone rozszerza portfolio Nokia dla zastosowań przemysłowychSindelfingen, 30 lipca 2025 r. – innovaphone zostało zintegrowane jako rozwiązanie głosowe z ekosystemem Nokia przeznaczonym do zastosowań przemysłowych. Dzięki tej współpracy firmy mogą teraz wykorzystywać prywatną technologię bezprzewodową 4.9/LTE i 5G do komunikacji w czasie rzeczywistym na terenie swoich kampusów. czytaj więcej