Archiwalne

Samsung Smart Business TV dla nowoczesnego przedsiębiorcy

11.08.2014

Firma Samsung w najbliższym czasie wprowadzi do sprzedaży nową linię produktów dedykowanych małym i średnim przedsiębiorstwom, które chcą unowocześnić i uatrakcyjnić prezentację swojej oferty. Samsung Smart Business TV będący hybrydą telewizora konsumenckiego i monitora biznesowego o intuicyjnej obsłudze pojawi się na rynku w połowie trzeciego kwartału tego roku.

Smart Business TV firmy Samsung został zaprojektowany z myślą o potrzebach osób prowadzących własny biznes, taki jak pub, restauracja czy sklep odzieżowy i chcących zmienić sposób prezentacji swojej oferty handlowej na bardziej atrakcyjny wizualnie z możliwością dynamicznej zmiany. Urządzenia Smart Business charakteryzuje połączenie cech typowego telewizora konsumenckiego z funkcjonalnością monitora biznesowego. W wyposażeniu znajdziemy więc oprócz typowego dla telewizora do użytku domowego kompletu złącz – porty HDMI, RGB, gniazdo USB, tuner telewizyjny również uchwyt mocowania na ścianie. Tym samym, prowadząc własną działalność mamy możliwość korzystania z urządzenia jak z typowego telewizora – wyświetlając wiadomości, filmy czy mecze.

Innym zastosowaniem Smart Business TV jest funkcja typowego monitora biznesowego (matryca LFD) prezentującego ofertę działalności, aktualne promocje, czy wiadomości w formie tekstu, wideo lub zdjęć. Dzięki temu oferta może być prezentowana jednocześnie z obrazem telewizyjnym, co znacznie zwiększa czas jej kontaktu z klientem. W przeciwieństwie do standardowych wyświetlaczy, obsługa nowego urządzenia Samsung jest bardzo prosta i intuicyjna. Treści do wyświetlenia możemy przygotować samodzielnie dzięki darmowej aplikacji MagicInfo Express, dostępnej zarówno na komputery PC jak i w wersji mobilnej. Za pośrednictwem aplikacji w kilku prostych krokach przygotujemy gotową do wyświetlenia prezentację. MagicInfo Express zawiera ponad 200 gotowych szablonów graficznych, specjalnie przygotowanych z myślą o poszczególnych branżach, np. odzieżowej czy gastronomicznej. Po wybraniu jednego z nich, wystarczy wpisać tekst oraz wybrać zdjęcia lub pliki wideo do wyświetlenia. Za pośrednictwem połączenia WiFi prezentacja zostanie przesłana do Smart Business TV.

Oprócz standardowej aplikacji na komputery PC, dostępna jest także mobilna wersja MagicINFO, której użyjemy na smartfonie czy tablecie. Za jej pomocą edycja wyświetlanych treści odbywać się będzie w czasie rzeczywistym bezprzewodowo – dzięki wbudowanemu w monitor routerowi WiFi. Samodzielna obsługa Smart Business TV to nie tylko oszczędność czasu, ale i pieniędzy, które normalnie przeznaczone zostałyby na projekty graficzne i druk plakatów, czy ulotek.

Samsung Smart Business TV dostępny będzie w dwóch wielkościach przekątnej ekranu – 40 oraz 48 cali. Znaczącymi zaletami urządzenia jest 16 godzinny tryb pracy i 3-letnia gwarancja, a także możliwość jego użytkowania zarówno w poziomie, jak i w pionie. Dodatkowo, w opakowaniu oprócz standardowej nogi umożliwiającej postawienie urządzenia znajdzie się także zestaw do montażu telewizora na ścianie. Samsung Smart Business TV to urządzenie, które łatwo dostosujemy do własnych potrzeb w prosty i szybki sposób.

Samsung Smart Business TV będzie dostępny w dwóch cenach: wersja o przekątnej ekranu 40 cali w cenie 3069 zł oraz 48 cali w cenie 3689 zł.

źródło: Samsung

Samsung Galaxy S8 i S8+ trafiają na półki sklepowe w całej Polsce

Już jutro, 28 kwietnia, smartfony Galaxy S8 i S8+ trafią na półki sklepowe w całej Polsce. Najnowsze flagowce firmy Samsung będą dostępne w ofercie sklepów Samsung Brand Stores, u operatorów komórkowych a także w sklepach z elektroniką. W dniu swojej premiery przykuły uwagę konsumentów na całym świecie, a w polskiej przedsprzedaży pobiły rekord zamówień. czytaj więcej

Samsung Galaxy S8 i S8+ trafiają na półki sklepowe w całej Polsce

Już jutro, 28 kwietnia, smartfony Galaxy S8 i S8+ trafią na półki sklepowe w całej Polsce. Najnowsze flagowce firmy Samsung będą dostępne w ofercie sklepów Samsung Brand Stores, u operatorów komórkowych a także w sklepach z elektroniką. W dniu swojej premiery przykuły uwagę konsumentów na całym świecie, a w polskiej przedsprzedaży pobiły rekord zamówień. czytaj więcej

Samsung Samsung: Telewizja hotelowa – coś więcej niż rozrywka

Tradycyjna telewizja powoli traci swoją dotychczasową pozycję. Prym zaczynają wieść internet i tzw. Smart TV. Na zmiany powinny zareagować także menadżerowie hoteli, których główne zadanie to zapewnienie swoim klientom jak najwyższego standardu wypoczynku. Odpowiedzią na powyższe wyzwanie jest nowoczesny system telewizji hotelowej, dzięki któremu użytkownicy zyskają nie tylko dostęp do rozrywki, lecz także dodatkowych funkcji takich, jak np. room service. czytaj więcej

Samsung Samsung otwiera swój trzeci Brand Store w Warszawie

14 września firma Samsung Electronics Polska otwiera w Warszawie swój trzeci Brand Store. Sklep można odwiedzić w nowym centrum handlowym Galeria Północna przy ul. Światowida 17. Na blisko 160 m2 Samsung prezentuje swoje najnowsze smartfony, tablety i smartwatche. Nie brakuje również sprzętu audio, RTV oraz AGD. To już siedemnasty salon Brand Store marki w Polsce. Z tej okazji firma Samsung Electronics Polska przygotowała dla odwiedzających atrakcyjną promocję. czytaj więcej

Samsung Samsung otwiera Premium Service Plaza w Katowicach

Firma Samsung otworzyła dziś w Galerii Katowickiej drugi w Polsce punkt Premium Service Plaza, nowoczesną przestrzeń serwisowo-sprzedażowo-wystawienniczą. Klienci nie tylko błyskawicznie naprawią tutaj swój smartfon, ale będą mogli zapoznać się z najnowszymi produktami i technologiami marki Samsung. czytaj więcej

Samsung Samsung wprowadza na rynek urządzenia SMART Signage z systemem Tizen 3.0

W trakcie największej dorocznej konferencji branży profesjonalnego sprzętu audio-wideo, InfoComm 2017, firma Samsung zaprezentowała szereg nowych technologii Digital Signage przeznaczonych do zastosowań w takich branżach jak handel detaliczny, reklama, marketing, edukacja, transport, czy korporacje oraz sektor publiczny. czytaj więcej