Archiwalne

Rodzinniej w Inotelu

17.01.2011

W poniedziałek 17 stycznia br. do programowej oferty sieci Inotel dołączył nowy kanał filmowy - Filmbox Family. Wielkopolski operator umocnił tym samym swoją pozycję wśród dostawców telewizji cyfrowej oferujących szeroki zakres kina familijnego.

Filmbox Family jest pionierem wśród kanałów filmowych zaprojektowanych specjalnie na potrzeby rodziny. W ofercie kanału znajdują się bezpieczne dla najmłodszych kreskówki, seriale oraz przebojowe filmy bez przemocy. Programy są emitowane w polskiej wersji językowej, codziennie od godziny 7.00 do 23.00.

- Konsekwentnie staramy się realizować naszą strategię „Inotel - Dla domu i rodziny”. Filmbox Family to kolejny kanał, który można oglądać razem z dziećmi bez obaw, iż nagle na ekranie naszego telewizora pojawią się treści dla nich niepożądane – mówi Jacek Augustyniak, kierownik ds. marketingu w Inotel S.A.

Filmbox Family wzbogaca w ofercie Inotela pakiet „Film” i uzupełnia rodzinę kanałów grupy SPI, w skład której wchodzą również FilmBox, FilmBox Extra, FilmBox HD oraz Kino Polska.

źródło: Inotel

News Najlepsze produkty dla telekomunikacji - co wybrać?

W dzisiejszych czasach telekomunikacja jest niezbędna do prowadzenia właściwie każdej działalności gospodarczej. To bowiem właśnie dzięki niej możliwe jest odbywanie jakiejkolwiek komunikacji na odległość. Dlatego też każdy przedsiębiorca powinien postawić na najlepsze rozwiązania dla telekomunikacji. Sprawdźmy się więc, jakie produkty telco warto wybrać oraz dowiedzmy się, dlaczego warto to zrobić. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej