Archiwalne

Promocja bezprzewodowego dostępu do Internetu - UPC WiFi

23.07.2009

PC Polska, jeden z największych dostawców szerokopasmowego Internetu w Polsce, przygotowało nową promocję usługi UPC WiFi - Domowa Sieć Bezprzewodowa. Zarówno obecni, jak i nowi abonenci Internetu Turbo i Ultra mogą teraz zamówić modem WiFi i korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu bez dodatkowych opłat. Abonenci Internetu Student i Sprint otrzymają usługę UPC WiFi nieodpłatnie przez pierwsze 2 miesiące, a po tym okresie opłata wyniesie jedynie 5 zł miesięcznie.

Wychodząc naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu Internetem bezprzewodowym, UPC przygotowało promocyjną ofertę na usługę UPC WiFi - Domowa Sieć Bezprzewodowa. W ramach tej oferty obecni i nowi abonenci Internetu Turbo i Ultra będą mogli bez dodatkowych opłat korzystać z usługi bezprzewodowego Internetu tak długo, jak pozostaną abonentami tych usług. Obecni i nowi abonenci Internetu Student i Sprint mogą zamówić usługę UPC WiFi i korzystać z niej bezpłatnie przez pierwsze 2 miesiące umowy. Po tym okresie opłata abonamentowa wyniesie tylko 5 zł miesięcznie. Promocja potrwa do końca sierpnia br.

Bezprzewodowy Internet UPC WiFi posiada wszystkie kluczowe atrybuty idealnej usługi internetowej: pozwala zachować najszybsze prędkości pobierania danych na rynku (do 30 Mb/s), oferuje stabilne łącza i dostęp do sieci w każdym miejscu naszego domu i w ogrodzie oraz możliwość podłączenia kilku komputerów bez dodatkowych opłat. Bezprzewodowy Internet UPC jest również wolny od jakichkolwiek limitów pobierania danych. Dzięki usłudze UPC WiFi każdy z domowników może w tym samym czasie swobodnie surfować po sieci.

Wyniki badania przeprowadzonego przez Ipsos Marketing dla UPC wykazały, że mobilny - komórkowy internet najczęściej wykorzystywany jest w miejscu zamieszkania, co potwierdziło 97% badanych. Użytkownicy internetu mobilnego przez ponad 24 dni w miesiącu korzystają z sieci przede wszystkim we własnych domach[1]. W tych samych miejscach dostępny jest także internet stacjonarny, który dzięki usłudze WiFi może być ‘mobilny’ na terenie domu i ogrodu. Bezprzewodowy Internet UPC WiFi posiada szereg wspomnianych cech czyniących go dla większości internautów bardziej praktycznym i niezawodnym, w porwaniu z możliwościami internetu komórkowego.

[1] Na podstawie Badania Internetu mobilnego przeprowadzonego na zlecenie UPC przez IPSOS Marketing. Badanie było realizowane w 8 miastach i zespołach miast, w których UPC ma swoich klientów: Warszawa (n=161), Trójmiasto (n=126), okręg Katowicki (n=104), Kraków (n=104), Bydgoszcz (n=63), Wrocław (n=60), Szczecin (n=62), Lublin (n=42). Termin realizacji badania: 16.11 – 4.12.2008

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej