Archiwalne

Polkomtel o swoich wynikach finansowych za I półrocze 2007 r.

13.08.2007

Polkomtel S.A. zamknął pierwsze półrocze 2007 r. korzystnymi wynikami finansowymi, które pozwalają na optymistyczne prognozy rozwoju Spółki i dalsze umacnianie jej pozycji na rynku. Konsekwentna realizacja strategii polegającej na zwiększeniu efektywności biznesowej po raz kolejny doprowadziła do redukcji kosztów finansowych i optymalizacji wyników operacyjnych oraz do dynamicznego wzrostu liczby klientów.

Z sieci Plus korzysta już 13 milionów użytkowników. Na koniec II kwartału br. łączna liczba klientów Plusa była o 2,5 mln wyższa niż przed rokiem, co stanowi wzrost o 24%. Przyrost ten miał miejsce zarówno wśród klientów bez kontraktu, gdzie wyniósł powyżej 1,5 mln użytkowników (+26%), jak i na rynku klientów z kontraktem, których liczba wzrosła w porównaniu z I półroczem ubiegłego roku o ponad 900 tys. (+21%).

„Wyniki uzyskane przez Polkomtel w pierwszych sześciu miesiącach tego roku są potwierdzeniem coraz silniejszej pozycji firmy na rynku – powiedział Adam Glapiński, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Polkomtel SA. – Biorąc pod uwagę wysoką jakość i konkurencyjność naszych usług, których potwierdzeniem jest dynamiczny przyrost bazy klientów sieci, nie widzę żadnych zagrożeń, aby Spółka na koniec roku osiągnęła jeszcze lepsze wyniki i zajęła jeszcze wyższą pozycję wśród operatorów obecnych na rynku.”

Wzrost bazy, wsparty prowadzonym w Spółce programem oszczędnościowym, umożliwił znaczącą poprawę głównych parametrów finansowych. W porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego przychód Spółki zwiększył się o 6,1%, osiągając poziom 3 758,8 mln zł. Zysk netto Polkomtel SA w pierwszych sześciu miesiącach br. wyniósł 631,4 mln zł, czyli był wyższy o 24,6% niż w odpowiednim okresie 2006 r. EBIDTA osiągnęła na koniec I półrocza br. wartość 1 362,7 mln zł, co oznacza wzrost o 15,3% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.

„Realizując nasz nadrzędny cel, jakim jest stałe podnoszenie wartości Spółki, będziemy dalej poszerzać ofertę naszej sieci o kolejne atrakcyjne produkty i usługi, starając się utrzymać zaufanie i lojalność klientów – powiedział Adam Glapiński. – Wysoki standard świadczonych przez nas usług, właściwie ukierunkowane inwestycje i efektywne gospodarowanie zasobami finansowymi to priorytety naszej aktywności w zakresie wszystkich marek oferowanych przez sieć Plus.”

źródło: Polkomtel

News Smsy premium - postępowanie UOKiK przeciwko Polkomtelowi

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Urząd "przygląda" się praktykom pozostałych operatorów.
czytaj więcej

News Smsy premium - postępowanie UOKiK przeciwko Polkomtelowi

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Urząd "przygląda" się praktykom pozostałych operatorów.
czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2017 roku

Wzrost liczby usług kontraktowych, przychodów oraz wyniku EBITDA Grupy. czytaj więcej