Archiwalne

Połączenia alarmowe i nowe funkcje we FreecoNet

21.08.2008

FreecoNet - platforma telekomunikacyjna dla użytkowników indywidualnych i małych firm – uruchomił obsługę połączeń alarmowych i wprowadził nowe funkcje. Ulepszono system pomocy, który znacznie przyspiesza obsługę użytkowników na wypadek problemów technicznych.

Do tej pory na numery alarmowe mogli dzwonić użytkownicy FreecoNet, którzy – jako abonenci tradycyjnych operatorów telekomunikacyjnych - zarejestrowali posiadany numer telefonu we FreecoNet. W zależności od konfiguracji, połączenia wychodzące były kierowane z reguły przez FreecoNet (drogą VoIP), natomiast alarmowe – tradycyjnym łączem telefonicznym (w technologii PSTN). Obecnie połączenia alarmowe są dostępne także dla tych użytkowników, którzy nie korzystają z usług tradycyjnych operatorów, ale zarejestrowali się we FreecoNet i pobrali swój numer telefonu z TelAreny – modułu FreecoNet.

„Przez wiele miesięcy prowadziliśmy intensywne prace zmierzające do wprowadzenia obsługi połączeń alarmowych na platformie FreecoNet dla wszystkich użytkowników. Obecnie każdy za pośrednictwem naszej platformy może dzwonić na numery alarmowe, niezależnie od sposobu korzystania z FreecoNet. Coraz więcej osób rezygnuje z usług tradycyjnych operatorów telekomunikacyjnych, wysokiego abonamentu i opłat za połączenie telefoniczne na rzecz tańszych operatorów VoIP. We FreecoNet mają gwarantowane rozmowy za darmo lub po najniższych stawkach na rynku, a teraz również połączenia alarmowe. Dodatkowo rozbudowaliśmy też dostępne we FreecoNet funkcje, m.in. o ulepszony system pomocy” – mówi Jan Wyrwiński, Kierownik Projektu FreecoNet.

Dla sprawniejszej obsługi użytkowników FreecoNet, wprowadzone zostały zmiany w zakładce „Pomoc” panelu użytkownika FreecoNet. Pojawiło się więcej bardziej szczegółowych materiałów instruktażowych dotyczących konfiguracji konta we FreecoNet czy urządzeń VoIP, np. bramek i routerów. Jeśli mimo tego użytkownik napotka na jakieś problemy, może z poziomu danego wątku wysłać zapytanie do pomocy technicznej FreecoNet. W ten sposób Biuro Obsługi Klienta FreecoNet może szybciej reagować na zgłoszony problem – otrzymuje informację, w jakim dziale Pomocy znajduje się użytkownik, a co za tym idzie, na jakim etapie konfiguracji usługi wystąpił problem. W swoich panelach użytkownicy FreecoNet mogą zauważyć także kilka innych usprawnień, dotyczących przede wszystkim usług dodanych.

„Uruchomiliśmy podgląd konfiguracji usług przy definiowaniu komunikatu głosowego, dzięki czemu użytkownik nie musi wracać na poprzednią stronę by upewnić się, jak usługa jest skonfigurowana. W sekcji dotyczącej płatności dodaliśmy grupowanie wszystkich transakcji. Natomiast usługa „Warunek” - umożliwiającą przełączenie przychodzącej rozmowy na konto FreecoNet lub inną usługę - jest już dostępna w dwóch wersjach: zaawansowanej oraz uproszczonej i tym sposobem jej konfiguracja stała się bezproblemowa. Inżynierowie FreecoNet bez przerwy pracują nad kolejnymi nowościami, które usprawniają działanie platformy, a zarazem ułatwiają korzystanie z jej możliwości. Już wkrótce poinformujemy o kolejnych innowacjach dla użytkowników FreecoNet” – dodaje Jan Wyrwiński.

źródło: FreecoNet

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?

W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcej

News Kamery do monitoringu - na co zwrócić uwagę przy zakupie i konfiguracji?

Wybór odpowiednich kamer do monitoringu może zadecydować o bezpieczeństwie Twojego domu lub firmy. Nie chodzi tylko o specyfikacje techniczne, ale także o to, jak dobrze urządzenia spełniają Twoje potrzeby. W tym artykule przyjrzymy się kluczowym aspektom, które warto rozważyć przy zakupie i konfiguracji systemu monitoringu, aby zapewnić sobie spokój i ochronę na najwyższym poziomie. czytaj więcej

News Jak dbać o smartfon? Przegląd niezbędnych akcesoriów

Współczesne smartfony to urządzenia o dużej wartości i ogromnym znaczeniu w codziennym życiu. Służą nie tylko do komunikacji, ale również do pracy, rozrywki, nawigacji i wielu innych zadań. Z tego powodu warto zadbać o ich ochronę, wydajność i żywotność. W tym artykule przedstawimy, jak kompleksowo dbać o smartfon, a także jakie akcesoria są w tym celu niezbędne. czytaj więcej

News Praca Monachium: najpopularniejsze zawody w budowlance i ich perspektywy

Monachium - stolica Bawarii, miasto słynące z niezwykłego połączenia tradycji i nowoczesności. Znane z pięknych zabytków, Oktoberfestu i dynamicznego rynku pracy, przyciąga tysiące pracowników z całego świata. Wśród nich szczególną grupę stanowią fachowcy z branży budowlanej, którym miasto to oferuje nie tylko stabilne zatrudnienie, ale również atrakcyjne perspektywy rozwoju. Jeśli praca Monachium to zagadnienie, które Cię interesuje, ten artykuł jest dla Ciebie! Przyjrzymy się najpopularniejszym zawodom w tej branży i dowiemy się, co może przynieść przyszłość. czytaj więcej