Archiwalne

Plus rozwija system obsługi klienta (CRM)

14.10.2014

Polkomtel przy technologicznym wsparciu Asseco rozbudowuje autorskie rozwiązanie Grupy Polsat do sprzedaży produktów i usług grupy. Dzięki temu możliwe będzie w pełni efektywne wykorzystanie synergii Plusa i Cyfrowego Polsatu. To przedsięwzięcie jest przykładem partnerskiej współpracy największych polskich firm – Grupy Polsat i Asseco Poland.

W ramach prowadzonych prac wykorzystywane jest autorskie rozwiązanie stosowane w Cyfrowym Polsacie, pozwalające na pełną kontrolę rozwoju, przy jednoczesnym racjonalnym poziomie kosztów i braku uzależnienia od dostawcy.

Obok funkcjonalności typowych dla rozwiązań CRM, takich jak historia relacji z klientem, kartoteka klienta, katalog produktów, obsługa posprzedażowa czy wielokanałowość, w ramach projektu rozbudowane zostanie narzędzie do zarządzania zamówieniami oraz platforma integracyjna. Nowe aplikacje zostaną zintegrowane z istniejącymi i działającymi już systemami Polkomtelu tworząc spójną i jeszcze efektywniejszą platformę wsparcia biznesu całej tak dużej organizacji jaką jest obecnie Grupa Polsat.

Projekt realizowany jest w unikalnej, jak na tak duże przedsięwzięcie, metodyce „lekkiej”, zakładającej ścisłą współpracę połączonych zespołów: biznes-IT-wykonawca. Pozwala to na stałą kontrolę postępu prac i uniknięcie tzw. syndromu huśtawki, czyli realizacji czegoś innego niż w pierwotnie zakładanym scenariuszu. To szczególnie istotne – zważywszy na skalę projektu. W przedsięwzięcie zaangażowanych jest ponad 200 osób, modyfikacji podlega 50 systemów, do zrealizowania jest ponad 1500 wymagań. To główny powód, poza obszarem integratorskim, dla którego Polkomtel oprócz wykorzystania własnych zasobów IT korzysta ze wsparcia ekspertów firmy Asseco Poland.

„Projekt jest rozwinięciem zapowiadanych wcześniej synergii systemowych między Cyfrowym Polsatem i Polkomtelem. Realizowana obecnie modernizacja naszego systemu CRM pozwoli jeszcze sprawniej niż dotychczas odpowiadać na oczekiwania klientów i zapewni im wysoki komfort korzystania z naszych usług.” - podkreśla Jarosław Chudziak, Dyrektor Zarządzający do spraw IT Polkomtelu i Cyfrowego Polsatu.

„Grupa Asseco współpracuje z największymi firmami telekomunikacyjnymi i medialnymi
w Europie. Jednak ze względu na skalę oraz istotny wpływ na proces obsługi klienta w Grupie Polsat, mogę śmiało stwierdzić, że jest to jedno z najważniejszych realizowanych obecnie wdrożeń.” – mówi Radosław Semkło, dyrektor Pionu Telekomunikacji i Mediów, Asseco Poland.

Integracja i rozbudowa systemów informatycznych Polkomtelu i Cyfrowego Polsatu przyczyni się do rozwoju wspólnej sprzedaży, czyli kluczowego obszaru w Grupie. Usprawni również łączenie produktów i ofert oraz sprzedaż pakietową, co prowadzić będzie do osiągania jeszcze lepszych wyników, a także umacniania Grupy Polsat na pozycji lidera rynku. Pierwsza faza projektu ma zakończyć się w marcu 2015 roku.

źródło: Plus

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Travelplanet.pl: szybsza obsługa klientów dzięki systemowi Huawei all-flash storage

Travelplanet.pl, czołowy polski multiagent turystyczny, wdrożył w swoim data center macierz typu all-flash firmy Huawei. czytaj więcej

Plus Nawigacja Plus 20% taniej

Plus, który od 20 lat wspiera Polską Siatkówkę przygotował kolejną specjalną promocję dla swoich klientów. Tym razem można korzystać z najlepszej nawigacji 20% taniej. Promocja „Nawigacja Plus 20% taniej na 20-lecie siatkówki z Plusem” jest dostępna dla klientów wszystkich rodzajów ofert telefonicznych w sieci Plus. czytaj więcej