Archiwalne

Playhouse Disney od dziś w Telewizji Cyfrowej UPC

01.09.2010

Zobacz więcej na UPC.pl.


Pierwszy września to dla najmłodszych widzów UPC nie tylko dzień powakacyjnego powrotu do szkoły i przedszkola. Tego dnia UPC jako pierwszy operator telewizji kablowej w Polsce, wprowadza do oferty 24-godzinny kanał Playhouse Disney. Z

 pewnością ucieszy on także rodziców, którzy oczekują dla swoich dzieci rozrywki na najwyższym poziomie. Nowa stacja wchodzi w skład Pakietu Max HD i stanowi 11 kanał dla dzieci dostępny w Telewizji Cyfrowej UPC. Tym samym UPC umacnia swoją pozycję dostawcy oferującego swoim klientom najbogatszy wybór kanałów dla dzieci.

Kanał Playhouse Disney, którego premiera w ofercie Telewizji Cyfrowej UPC ma miejsce dziś, kierowany jest do dzieci w wieku od 2 do 7 lat oraz ich rodzin. Oferuje on szeroki wybór programów animowanych oraz live-action, które powstały dzięki ponad 80-cio letniemu doświadczeniu Disneya w tworzeniu magii, wzruszających historii oraz postaci. Koncentrują się one na aspekcie edukacyjnym i wspierają rozwój najmłodszych. Ofertę kanału wyróżniają interaktywne postacie oraz angażujące i pobudzające wyobraźnię dzieci historie. Marka Disneya od lat cieszy się zaufaniem rodziców najmłodszych widzów – nie tylko dostarcza im rozrywki, ale także edukuje. Programy takie jak: „Klub Przyjaciół Myszki Miki”, „Złota Rączka”, „Agent Specjalny Oso”, „Imagination Movers” czy „Przystanek Dżungla” łączą w sobie szereg elementów edukacyjnych, takich jak podstawy matematyki, umiejętności językowe, zdrowe odżywianie, zdrowy styl życia oraz umiejętności społeczne.

Playhouse Disney, odniósł już sukces na świecie, jako blok programowy na Disney Channel. Polskim przedszkolakom oraz ich rodzicom i opiekunom do gustu przypadły nadawane na tym bardzo popularnym paśmie programowym, takie programy jak „Klub Przyjaciół Myszki Miki” czy „Złota Rączka”.

Oferta telewizyjna dla dzieci to 11 kanałów dziecięcych i młodzieżowych dostępnych w Telewizji Cyfrowej UPC. Są to: Baby First TV, Boomerang, Cartoon Network, Da Vinci Learning, Disney Channel, Disney XD, JimJam, MiniMini, Nickelodeon, Playhouse Disney, ZigZap.

Okienko UPC
Od 1 do 6 września br. dzięki ogólnodostępnemu Okienku UPC klienci usługi telewizyjnej UPC korzystający z pakietów analogowych, również będą mogli zapoznać się z kanałem Playhouse Disney. W Okienku UPC emitowane są najbardziej atrakcyjne propozycje programowe dostępne w sieci UPC. Dzięki temu wszyscy klienci będący w zasięgu Okienka UPC i korzystający z oferty analogowej mogą zapoznawać się z propozycjami programowymi dostępnymi w usłudze telewizji cyfrowej UPC.

Strefa dla Dzieci w UPC
Kanał Playhouse Disney wzbogaci także Strefę dla dzieci, która ma już w swojej ofercie Disney Channel i Disney XD. Strefa dla Dzieci dostępna jest na kanale 663 w Telewizji Cyfrowej UPC. Dzięki Strefie, możliwy jest jednoczesny podgląd wszystkich programów dziecięcych, a młodzi użytkownicy cyfrowej usługi UPC i ich rodzice, mogą w prosty sposób, za pomocą pilota, nawigować pomiędzy kanałami dziecięcymi i wybierać ulubiony program lub film. Ze Strefy dla dzieci mogą korzystać wszyscy abonenci Telewizji Cyfrowej UPC.

UPC NA ŻĄDANIE dla dzieci
Rozrywka dla dzieci dostępna jest także w UPC NA ŻĄDANIE, gdzie najmłodsi znajdą m. in. kanał DISNEY NA ŻĄDANIE oferujący dostęp do 24 odcinków tak lubianych przez dzieci tytułów jak: „Hannah Montana”, „Słoneczna Sonny” czy „Nie ma to jak statek”. W ofercie dostępne są również znane pozycje Playhouse Disney takie jak: „Klub Przyjaciół Myszki Miki” i „Złota Rączka”. Oferta Disney Channel nie jest jedyną propozycją w UPC NA ŻĄDANIE skierowaną do najmłodszych użytkowników Telewizji Cyfrowej UPC. Młodzi widzowie mogą wybierać spośród ponad 20 pełnometrażowych filmów familijnych, takich jak „Charlie i Fabryka Czekolady”, „Zebra z klasą”, czy przygody Harry’ego Pottera. Ponadto, dostępne są również hity dwóch innych kanałów dziecięcych: JimJam (m.in.: „Bob Budowniczy”, „Strażak Sam”) i Cartoon Network (m.in.: „Atomówki” czy „Laboratorium Dextera”). Aby skorzystać z DISNEY NA ŻADANIE wystarczy nacisnąć czerwony przycisk na pilocie podczas oglądania kanałów Disney Channel, Disney XD, teraz również Playhouse Disney albo wybrać „Kanały na żądanie” po naciśnięciu przycisku ON DEMAND.

Akcja „3x3” – jubileuszowy konkurs dla abonentów, którzy nieprzerwanie od 3 lat korzystają z 3 usług UPC
Nadawca Disney Channel, Disney XD i Playhouse Disney jest sponsorem głównej nagrody w drugiej edycji akcji „3x3” zorganizowanej przez UPC Polska. Program skierowany jest do klientów, którzy nieprzerwanie od 3 lat korzystają z potrójnej usługi UPC: telewizji, internetu i telefonu. Reguły zabawy są niezwykle proste: każdy jubileuszowy abonent, który wejdzie na stronę www.upc.pl/konkursy/ i odpowie na 3 pytania ma szansę wygrać jedną z tych wielu wyjątkowych nagród. Laureat nagrody głównej otrzyma zestaw multimedialny obejmujący telewizor 42”, odtwarzacz Blu-Ray, kamerę wideo, aparat cyfrowy, a także konsolę PlayStation 3 oraz gry i DVD Disney-a.

źródło: UPC

UPC 10 tys. dolarów do wygrania w programie Adaptive Power Challenge, organizowanym przez Liberty Global. Zgłoszenia jeszcze do 29 czerwca

Liberty Global w Adaptive Power Challenge zaprasza do zgłaszania rozwiązań, które odpowiadają na największe wyzwania energetyczne branży kablowej i dostawców usług szerokopasmowych. Program dedykowany jest przedsiębiorstwom, startupom, naukowcom i studentom. Zwycięzcy w dwóch kategoriach otrzymają nagrody z puli 20 tys. dolarów oraz szansę na współpracę biznesową z Liberty Global. Termin zgłoszeń upływa 29 czerwca. czytaj więcej

UPC UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu

Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją. czytaj więcej

UPC Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC

Nowa oferta w UPC: każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce. czytaj więcej

UPC UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę

UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo. czytaj więcej

UPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcej

UPC UPC Polska kontynuuje inwestycje w budowę sieci światłowodowej pozwalającej na wprowadzenie gigabitowych prędkości dla polskich klientów

Dostęp do gigabitowej sieci przyszłości wsparty innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi – modemem Connect Box, systemem Smart WiFi wraz z Boosterami oraz aplikacją Connect App – zapewni klientom jeszcze lepszą jakość internetu w domu i nowe możliwości korzystania z cyfrowej rozrywki i komunikacji od UPC. czytaj więcej

UPC Nowa kampania UPC - „więcej niż światłowód” w Happy Home

Z początkiem lutego UPC startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej Happy Home promującą internet oparty na światłowodzie, Premium Wi-Fi oraz telewizję najnowszej generacji na wielu urządzeniach jednocześnie i o każdej porze. czytaj więcej

UPC UPC Polska inspiruje dziewczęta do kodowania - nowa odsłona UPC Future Makers – Girls Edition

28 października w Warszawie odbędzie się UPC Future Makers: Girls Edition - warsztaty kodowania, skierowane do kobiet i dziewczynek w wieku 8-13 lat. Tym razem realizatorzy projektu skupiają się na wsparciu dziewcząt w kształtowaniu swojej przyszłości w cyfrowym świecie. czytaj więcej

UPC Tylko co drugie MŚP wierzy w swój sukces – wyniki badania UPC

Tylko połowa przedsiębiorców z sektora MŚP optymistycznie ocenia szanse rozwoju swojej firmy. Wśród barier dla osiągniecia sukcesu wymieniają te, związane z silną konkurencją i aktualną sytuacją na rynku, a także brakiem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie UPC Biznes. czytaj więcej

UPC Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej

UPC ‘Business week’ od UPC – nowa oferta bez zobowiązań dla przedsiębiorców

W biznesowych pakietach UPC, klienci otrzymają dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania. czytaj więcej

UPC Nowe korzyści w ofercie UPC - nie tylko dla studentów

21 sierpnia ruszyła w UPC oferta dedykowana studentom, choć skorzystać z niej może każdy. Na czas trwania roku akademickiego można zamówić oparty na światłowodach internet nowej generacji od UPC i dodatkowo otrzymać najwyższej jakości wi-fi oraz dostęp do pakietu telewizji cyfrowej. UPC oferuje też w promocji usługę HBO GO oraz Pakiet Bezpieczeństwa. Nowością w ofercie jest superszybki internet o prędkości do 500 Mb/s. czytaj więcej

UPC UPC Polska z odkodowanymi kanałami ELEVEN SPORTS

W dniach 18-28 sierpnia br. abonenci telewizji cyfrowej UPC, którzy na co dzień nie mają dostępu do pakietu ELEVEN SPORTS, będą mogli cieszyć się potężną dawką sportowych emocji od ELEVEN SPORTS. czytaj więcej

UPC Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2017 - Wyniki UPC Polska

Dzięki inwestycjom w zwiększanie atrakcyjności oferty i rozwój szerokopasmowej infrastruktury światłowodowej, na koniec drugiego kwartału liczba cyfrowych usług, z których korzystają klienci UPC Polska wzrosła do 2 957 500 RGU*. czytaj więcej

UPC UPC Polska przyspiesza internet swoim klientom

UPC Polska wyznacza rynkowe trendy przyspieszając ponad 2-krotnie internet swoim klientom. Dzięki temu średnia oferowana prędkość, z jakiej korzysta ponad 1 mln klientów internetu UPC, przekroczy 100 Mb/s, pozwalając na jeszcze swobodniejszy dostęp do cyfrowej rozrywki. To kolejny przykład inwestycji operatora w poprawę jakości i zwiększanie satysfakcji obecnych klientów. Dzięki temu UPC umacnia pozycję lidera cyfrowych usług, dostarczając najwyższą średnią prędkość internetu w Polsce. czytaj więcej

UPC Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie w UPC

Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie będzie dostępna w UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej