Archiwalne

PLAY wspiera akcję 'Płytka wyobraźnia to kalectwo'

29.07.2008

Zobacz więcej na Play.pl.

PLAY - multimedialny operator telefonii komórkowej - jest partnerem technologicznym kampanii społecznej „Płytka wyobraźnia to kalectwo", której organizatorem jest Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji.

Kampania, która rozpoczęła się 17 czerwca br., jest ósmą już edycją kampanii „Płytka wyobraźnia to kalectwo". Jak co roku przed wakacjami i w ich trakcie kampania będzie ostrzegać młodych ludzi przed brawurą oraz tragicznymi konsekwencjami nierozważnych skoków do wody.

W ramach kampanii „Płytka wyobraźnia to kalectwo" nadawane są spoty telewizyjne i radiowe oraz zamieszczane reklamy prasowe. O kampanii informują billboardy rozmieszczone na Pomorzu, gdzie najczęściej dochodzi do wypadków nad wodą oraz reklamy w Metrze Warszawskim. Dodatkowo zostało rozdystrybuowanych ponad 6 tys. plakatów w całej Polsce.

PLAY jest głównym partnerem kampanii. Organizatorem kampanii jest Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji.

źródło: Play

News BlueStacks - co warto o nim wiedzieć?

Wydawać się może, że niektóre aplikacje są przeznaczone tylko i wyłącznie na system operacyjny Android i nie ma możliwości, aby uruchomić je w środowisku Windows. Okazuje się, że jest pewne obejście tego problemu. Pozwalają na to tak zwane emulatory Androida, a jednym z najpopularniejszych jest BlueStacks. Co warto o nim wiedzieć? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Co nas atakuje w sieci?

Badanie na temat najczęstszych sposobów i źródeł ataków na polskie strony internetowe czytaj więcej

Play W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA

Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcej