Zobacz więcej na Play.pl.
PLAY - multimedialny operator telefonii komórkowej - jest partnerem technologicznym kampanii społecznej „Płytka wyobraźnia to kalectwo", której organizatorem jest Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji.
Kampania, która rozpoczęła się 17 czerwca br., jest ósmą już edycją kampanii „Płytka wyobraźnia to kalectwo". Jak co roku przed wakacjami i w ich trakcie kampania będzie ostrzegać młodych ludzi przed brawurą oraz tragicznymi konsekwencjami nierozważnych skoków do wody.
W ramach kampanii „Płytka wyobraźnia to kalectwo" nadawane są spoty telewizyjne i radiowe oraz zamieszczane reklamy prasowe. O kampanii informują billboardy rozmieszczone na Pomorzu, gdzie najczęściej dochodzi do wypadków nad wodą oraz reklamy w Metrze Warszawskim. Dodatkowo zostało rozdystrybuowanych ponad 6 tys. plakatów w całej Polsce.
PLAY jest głównym partnerem kampanii. Organizatorem kampanii jest Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji.
źródło: Play
News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?
W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.
czytaj więcej