Archiwalne

PLAY uruchomił nowe Call Center

04.12.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz pozyskiwaniem coraz większej liczby abonentów PLAY zdecydował się na zwiększenie liczby konsultantów Biura Obsługi Klienta. W tym celu podpisano umowę z trzecim już zewnętrznym Call Center, tym razem w Gdańsku. Do tej pory klientów sieci obsługiwali konsultanci w Poznaniu, Szczecinie oraz w warszawskiej centrali firmy.

Uruchomienie oddziału w Gdańsku, oznacza zatrudnienie w pierwszej fazie ponad 100 konsultantów. PLAY ma zamiar w przyszłości rozwijać gdańską filię i tworzyć kolejne stanowiska pracy.

Centrum Obsługi Klienta w Gdańsku będzie integralną częścią ogólnopolskiego systemu Obsługi Klienta. Od 16 maja 2007 dotychczasowi abonenci, użytkownicy oraz potencjalni klienci PLAY, mogą uzyskać pomoc przez całą dobę w Obsłudze Klienta we wszystkie dni tygodnia, łącznie z weekendami i świętami. W godzinach 7-24 Obsługa Klienta odpowiada na każde zapytanie klienta, a w godzinach 24.00-7.00 istnieje możliwość zablokowania kart SIM – w przypadku ich zagubienia lub kradzieży.

Partnerem biznesowym przedsięwzięcia jest międzynarodowa firma Transcom WorldWide, która świadczy usługi CRM/CMS (Customer Relationship Management/Credit Management System), zatrudniająca ponad 16.000 pracowników. Transcom WorldWide oferuje swoje usługi w 29 krajach (72 contact centres), na czterech kontynentach - Ameryka Północna i Południowa, Europa oraz Afryka. Firma współpracuje z największymi kontrahentami branży handlowej, paliwowej, telekomunikacyjnej oraz finansowej.

źródło: Play

News Darmowe GB w Play na Kartę

Play kieruje kolejną, atrakcyjną ofertę do nowych klientów prepaid. Można zyskać, aż 100 dodatkowych, darmowych GB do wykorzystania w dowolnym celu. czytaj więcej

Play Większa swoboda w PLAY INTERNET

Na wybierających nowe oferty PLAY Internet od czwartku 23.08 czekają większe pakiety danych z pełną prędkością oraz dedykowane rozwiązania dostępu do internetu w domu – Net Box z zestawem wzmacniającym sygnał Wi-Fi. czytaj więcej

Play W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA

Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcej

Play Play wybiera Ericsson, aby przyspieszyć budowę ogólnopolskiej sieci telekomunikacyjnej

P4 sp. z o.o. („Play”), spółka zależna Play Communications S.A. (GPW: PLY), wybrała firmę Ericsson (NASDAQ: ERIC) jako dodatkowego partnera wspierającego rozbudowę własnej sieci telekomunikacyjnej, w oparciu o rozwiązania Ericsson Radio System. czytaj więcej

Play PLAY ma już 6 000 stacji bazowych

Play, tak, jak zapowiadał, dynamicznie i konsekwentnie rozszerza swoją sieć – teraz ma 6 000 nadajników. czytaj więcej

Play Play360 - nowy pakiet usług dla klientów operatora

Od wtorku, 22 maja 2018 r., operator sieci PLAY wprowadza nowy, kompleksowy pakiet usług pod nazwą Play360. czytaj więcej

Play Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.

Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1] czytaj więcej

Play Pierwsza oferta na kartę dla rodzin w aplikacji Play24

Od dziś 29.03.2018 jest dostępna nowa oferta na kartę w PLAY. Oferta skierowana jest do grup, a to wszystko w aplikacji PLAY24. czytaj więcej

Play Play Ubezpieczenia również dla klientów biznesowych

Od 27 marca br klienci biznesowi Play, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z dowolnego indywidualnego ubezpieczenia w ramach oferty Play Ubezpieczenia. czytaj więcej

News Darmowe GB w Play na Kartę

Play kieruje kolejną, atrakcyjną ofertę do nowych klientów prepaid. Można zyskać, aż 100 dodatkowych, darmowych GB do wykorzystania w dowolnym celu. czytaj więcej

Play Większa swoboda w PLAY INTERNET

Na wybierających nowe oferty PLAY Internet od czwartku 23.08 czekają większe pakiety danych z pełną prędkością oraz dedykowane rozwiązania dostępu do internetu w domu – Net Box z zestawem wzmacniającym sygnał Wi-Fi. czytaj więcej

Play W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA

Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcej

Play Play wybiera Ericsson, aby przyspieszyć budowę ogólnopolskiej sieci telekomunikacyjnej

P4 sp. z o.o. („Play”), spółka zależna Play Communications S.A. (GPW: PLY), wybrała firmę Ericsson (NASDAQ: ERIC) jako dodatkowego partnera wspierającego rozbudowę własnej sieci telekomunikacyjnej, w oparciu o rozwiązania Ericsson Radio System. czytaj więcej

Play PLAY ma już 6 000 stacji bazowych

Play, tak, jak zapowiadał, dynamicznie i konsekwentnie rozszerza swoją sieć – teraz ma 6 000 nadajników. czytaj więcej

Play Play360 - nowy pakiet usług dla klientów operatora

Od wtorku, 22 maja 2018 r., operator sieci PLAY wprowadza nowy, kompleksowy pakiet usług pod nazwą Play360. czytaj więcej

Play Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.

Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1] czytaj więcej

Play Pierwsza oferta na kartę dla rodzin w aplikacji Play24

Od dziś 29.03.2018 jest dostępna nowa oferta na kartę w PLAY. Oferta skierowana jest do grup, a to wszystko w aplikacji PLAY24. czytaj więcej

Play Play Ubezpieczenia również dla klientów biznesowych

Od 27 marca br klienci biznesowi Play, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z dowolnego indywidualnego ubezpieczenia w ramach oferty Play Ubezpieczenia. czytaj więcej

News Jak Twój sklep internetowy może skorzystać z oprogramowania Cloud Call Center?

Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne, a obecna sytuacja z COVID-19 pokazuje, że ich popularność jest czymś więcej niż tylko chwilowym trendem. Ludzie wolą kupować online, kiedy tylko jest to możliwe. Spróbujmy dowiedzieć się, jak oprogramowanie call center dla ecommerce może pomóc Twojej firmie rozwijać się na tym bardzo konkurencyjnym rynku. czytaj więcej

News Zarządzanie komunikacją biznesową w jednej scentralizowanej sieci

Szukasz gotowych rozwiązań do komunikacji i współpracy w organizacji, które umożliwiają zarządzanie całą komunikacją biznesową (połączeniami głosowymi, połączeniami wideo, kamerami CCTV, konferencjami internetowymi, danymi, analizami, domofonami i systemami powiadomień) w jednej, scentralizowanej sieci. Sprawdź możliwości dla MŚP oferowane przez markę Grandstream. czytaj więcej

News Wideokonferencje – rozwiązanie dla firm z wielu branż

Finanse, medycyna, prawo, edukacja i szkolenia to tylko niektóre branże, które mogą czerpać ogromne korzyści z zastosowania wysokiej jakości rozwiązań wideokonferencyjnych. Doceniamy je szczególnie dzisiaj, w czasach pandemii, która pokazała nam, że praca zdalna i komunikacja na odległość to nie pieśń przyszłości, ale nasza aktualna rzeczywistość. Idealne, interaktywne środowisko pracy zapewnią rozwiązania wideokonferencyjne marki Grandstream. czytaj więcej

News Numer telefonu, który stanie się sukcesem Twojej firmy.

Sposobów oraz kanałów komunikacji z klientami jest wiele. Jednak najpopularniejszym rozwiązaniem pozostaje nadal telefon. Rozmowa telefoniczna ułatwia zdobycie klientom pożądanych informacji w zdecydowanie szybszy sposób – mówi Tomasz Kowalczyk Regionalny Kierownik Sprzedaży. czytaj więcej