Archiwalne

PLAY lojalnościowo z Citibank MasterCard World

18.02.2011

Zobacz więcej na Play.pl.

W dniu 18.02.2011 Play wspólnie z Bankiem Citi Handlowy oraz innymi partnerami uruchamia multipartnerski Program: Citibank MasterCard World.

Przygotowana we współpracy z siedmioma partnerami Karta Kredytowa pozwala na zbieranie punktów w multibrandowym programie lojalnościowym. Posiadacze nowej karty mogą wymieniać zgromadzone Punkty na vouchery na zakup produktów i usług u partnerów programu lub na spłatę części zadłużenia. Dodatkowo klienci zyskują możliwość skorzystania z rabatów, promocji i ofert przygotowanych specjalnie dla nich przez partnerów Programu.

Warunkiem uczestnictwa w Programie jest posiadanie przez Klienta Karty Kredytowej Citibank MasterCard Word, która wydawana jest w placówkach Banku Citi Handlowego.

Warto podkreślić, iż Abonenci Play przystępujący do Programu nie ponoszą żadnych kosztów związanych z wydaniem i użytkowaniem Karty (Standardowa cena to 5 zł w pierwszym roku i 85 zł w kolejnych latach). Wszystkie transakcje bezgotówkowe dokonywane Kartą Kredytową Citibank MasterCard World® premiowane są punktami lojalnościowymi.

KAŻDY ZAKUP KARTĄ: 5 PLN = 1 pkt KAŻDY ZAKUP U PARTNERÓW: 5 PLN = 2 pkt DOKONANIE PIERWSZEJ TRANSAKCJI: 1 000 pkt – wystarczy na doładowania Play Fresh o wartości 40 zł lub 2 bilety do Multikina.

W Play zgromadzone punkty można wymienić na: Doładowania Play Fresh o wartości 10 zł = 250 pkt Doładowania Play Fresh o wartości 30 zł = 750 pkt Doładowania Play Fresh o wartości 50 zł = 1250 pkt

Katalog nagród wraz z przelicznikiem punktów znajduje się na www.online.citibank.pl/world.

Partnerzy Programu: Play, H&M, Multikino, TUI, Douglas, InterSport, merlin.pl Za obsługę programu, zamówienia nagród odpowiada Citibank – Klientów zgłaszających wszelkie reklamacje szczegółowe pytania nt Programu i jego funkcjonowania należy kierować do organizatora Programu: Infolinia programu Citiphone: 0801 32 24 84 lub 22 692 24 84 · Ponadto zgłoszenia są przyjmowane poprzez Serwis bankowości internetowej Citibank Online, w oddziałach Banku lub pisemnie.

źródło: Play

News Jak wybrać najlepszego operatora?

Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.

Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.

Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej

News Telekonferencje – ten sposób komunikacji zostanie z nami na dłużej!

Żyjemy w czasach telekonferencji. I chociaż wszyscy liczymy na to, że tzw. „odmrożenie gospodarki” nastąpi jak najszybciej i z niecierpliwością czekamy, kiedy wreszcie będzie można umówić się na spotkanie „w realu”, wiemy, że pandemia zmieniła nasz świat już bezpowrotnie. Niektóre rozwiązania, a tele- i wideokonferencje na pewno, zostaną z nami już na zawsze. Bo okazało się, że choć bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem nic nie jest w stanie zastąpić, to jednak dzięki telekonferencjom i spotkaniom online, możemy oszczędzać czas i pieniądze oraz efektywniej pracować zdalnie. Dlatego warto inwestować w rozwiązania, które wspierają ten rodzaj komunikacji, aby zapewnić pracownikom jak najwyższy komfort pracy. Dzięki rozwiązaniom tele- i wideokonferencyjnym od Grandstream problemy techniczne nigdy nie staną na przeszkodzie wysokiej skuteczności! czytaj więcej

Play W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA

Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcej

News Cloud Technologies udostępni reklamodawcom dane o zainteresowaniach użytkowników smartfonów. Pierwszym klientem Adform

Cloud Technologies będzie dostarczać dane o zachowaniach i zainteresowaniach użytkowników urządzeń mobilnych. Reklamodawcy będą mieli dostęp do informacji pochodzących z 30 krajów na świecie, w tym 50 mln anonimowych profili polskich internautów korzystających ze smartfonów i tabletów. Pierwszym nabywcą mobilnych danych będzie Adform, jedna z największych na świecie firm pośredniczących w sprzedaży reklam w Internecie. czytaj więcej