Zobacz więcej na Play.pl.
PLAY - multimedialny operator telefonii komórkowej jest sponsorem gali, podczas której zostaną rozdane nagrody Coolbrands.
„Coolbrands” to konkurs, którego celem jest wyłonienie najsilniejszych i najmodniejszych marek na polskim rynku.
„Badania organizatorów konkursu określiły pięć najważniejszych cech, którymi charakteryzują się CoolBrands, żeby marka była „cool” musi mieć styl, być innowacyjna, autentyczna, oryginalna i wyjątkowa, stąd nasza obecność. PLAY jest dobrym przykładem marki, która wzbudziła olbrzymie zainteresowanie społeczne.” – podkreśla Jacek Hensler, Dyrektor Marketingu PLAY.
Gala Coolbrands odbędzie się 27 czerwca 2007 r. w Warszawie. Jest ona finałem pierwszej polskiej edycji konkursu Coolbrands, który jest ściśle związany z projektem Superbrands.
To kolejne prestiżowe wydarzenie branżowe, które sponsoruje PLAY. Operator był sponsorem kwietniowej gali kończącej drugą edycję projektu Superbrands Polska, którego celem było wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku.
PLAY był także partnerem strategicznym Polskiego Kongresu Reklamy organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych oraz Harvard Business Review 23 kwietnia 2007 r.
źródło: Play
News Darmowe GB w Play na Kartę
Play kieruje kolejną, atrakcyjną ofertę do nowych klientów prepaid. Można zyskać, aż 100 dodatkowych, darmowych GB do wykorzystania w dowolnym celu. czytaj więcejPlay Większa swoboda w PLAY INTERNET
Na wybierających nowe oferty PLAY Internet od czwartku 23.08 czekają większe pakiety danych z pełną prędkością oraz dedykowane rozwiązania dostępu do internetu w domu – Net Box z zestawem wzmacniającym sygnał Wi-Fi. czytaj więcejPlay W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA
Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcejPlay PLAY rośnie – wzrost liczby klientów kontraktowych, przychodów, przepływów pieniężnych (cash flow) oraz zasięgu sieci
W drugim kwartale 2018 r. PLAY umocnił swoją pozycję operatora mobilnego nr 1 w Polsce. czytaj więcejPlay Play wybiera Ericsson, aby przyspieszyć budowę ogólnopolskiej sieci telekomunikacyjnej
P4 sp. z o.o. („Play”), spółka zależna Play Communications S.A. (GPW: PLY), wybrała firmę Ericsson (NASDAQ: ERIC) jako dodatkowego partnera wspierającego rozbudowę własnej sieci telekomunikacyjnej, w oparciu o rozwiązania Ericsson Radio System. czytaj więcejPlay PLAY ma już 6 000 stacji bazowych
Play, tak, jak zapowiadał, dynamicznie i konsekwentnie rozszerza swoją sieć – teraz ma 6 000 nadajników. czytaj więcejPlay Play360 - nowy pakiet usług dla klientów operatora
Od wtorku, 22 maja 2018 r., operator sieci PLAY wprowadza nowy, kompleksowy pakiet usług pod nazwą Play360. czytaj więcejPlay Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.
Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1] czytaj więcejPlay Pierwsza oferta na kartę dla rodzin w aplikacji Play24
Od dziś 29.03.2018 jest dostępna nowa oferta na kartę w PLAY. Oferta skierowana jest do grup, a to wszystko w aplikacji PLAY24. czytaj więcejPlay Play Ubezpieczenia również dla klientów biznesowych
Od 27 marca br klienci biznesowi Play, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z dowolnego indywidualnego ubezpieczenia w ramach oferty Play Ubezpieczenia. czytaj więcejNews Darmowe GB w Play na Kartę
Play kieruje kolejną, atrakcyjną ofertę do nowych klientów prepaid. Można zyskać, aż 100 dodatkowych, darmowych GB do wykorzystania w dowolnym celu. czytaj więcejPlay Większa swoboda w PLAY INTERNET
Na wybierających nowe oferty PLAY Internet od czwartku 23.08 czekają większe pakiety danych z pełną prędkością oraz dedykowane rozwiązania dostępu do internetu w domu – Net Box z zestawem wzmacniającym sygnał Wi-Fi. czytaj więcejPlay W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA
Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcejPlay PLAY rośnie – wzrost liczby klientów kontraktowych, przychodów, przepływów pieniężnych (cash flow) oraz zasięgu sieci
W drugim kwartale 2018 r. PLAY umocnił swoją pozycję operatora mobilnego nr 1 w Polsce. czytaj więcejPlay Play wybiera Ericsson, aby przyspieszyć budowę ogólnopolskiej sieci telekomunikacyjnej
P4 sp. z o.o. („Play”), spółka zależna Play Communications S.A. (GPW: PLY), wybrała firmę Ericsson (NASDAQ: ERIC) jako dodatkowego partnera wspierającego rozbudowę własnej sieci telekomunikacyjnej, w oparciu o rozwiązania Ericsson Radio System. czytaj więcejPlay PLAY ma już 6 000 stacji bazowych
Play, tak, jak zapowiadał, dynamicznie i konsekwentnie rozszerza swoją sieć – teraz ma 6 000 nadajników. czytaj więcejPlay Play360 - nowy pakiet usług dla klientów operatora
Od wtorku, 22 maja 2018 r., operator sieci PLAY wprowadza nowy, kompleksowy pakiet usług pod nazwą Play360. czytaj więcejPlay Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.
Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1] czytaj więcejPlay Pierwsza oferta na kartę dla rodzin w aplikacji Play24
Od dziś 29.03.2018 jest dostępna nowa oferta na kartę w PLAY. Oferta skierowana jest do grup, a to wszystko w aplikacji PLAY24. czytaj więcejPlay Play Ubezpieczenia również dla klientów biznesowych
Od 27 marca br klienci biznesowi Play, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z dowolnego indywidualnego ubezpieczenia w ramach oferty Play Ubezpieczenia. czytaj więcejNews Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?
W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.
czytaj więcej