Archiwalne

Pakiet Podróżnika - wspólna usługa Orange i Generali

21.07.2008

Zobacz więcej na Orange.pl.

Po raz pierwszy w Polsce PTK Centertel i Generali zaoferowały klientom sieci Orange dostęp do informacji turystycznej wraz z ubezpieczeniem podróżnym, uruchamiane przez SMS. „Pakiet Podróżnika" na trzy lub pięć dni obowiązuje we wszystkich krajach świata i zapewnia ochronę ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków lub nagłego zachorowania.

- Telefon jako narzędzie płatności stanowi ważny element strategii rozwoju Grupy TP. Pierwsi konsekwentnie wprowadzamy na rynek rozwiązania, dzięki którym telefon komórkowy przekształca się nie tylko w podręczny komputer osobisty, ale i kieszonkowe centrum finansowe. Tak jak zapowiadałem, wspólnie z Generali, dajemy dziś klientom Orange wygodne i tanie rozwiązanie, w którego skład wchodzi ubezpieczenie podróżne. Można je kupić najprościej jak to tylko możliwe, wysyłając SMS - mówi Maciej Witucki, Prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej.

- Dzięki połączeniu doświadczeń technologicznych i biznesowych naszych firm udało się wspólnie przygotować ciekawą ofertę produktową, która z jednej strony będzie dla klientów sieci Orange nowym i wygodnym rozwiązaniem, a z drugiej strony gwarancją ochrony zdrowia, którą zapewni Grupa Generali. Pakiet Podróżnika jest pierwszym tego typu rozwiązaniem wprowadzonym w Polsce. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Grupą TP Generali współuczestniczy w konstruowaniu nowatorskich rozwiązań i jednocześnie wyznacza nowe standardy jakości na rynku produktów ubezpieczeniowych - mówi Andrzej Jarczyk, Prezes Zarządu Grupy Generali w Polsce.

Pakiet Podróżnika to nowatorska usługa na polskim rynku. Klient otrzymuje na 3 lub 5 dni dostęp do infolinii (Centrum Pomocy Generali) umożliwiającej uzyskanie informacji o kraju, do którego wyjeżdża: wymagane dokumenty i szczepienia, adresy polskich ambasad i konsulatów, atrakcje turystyczne, prognozę pogody, ceny podstawowych produktów, telefony do najbliższych hoteli, pensjonatów, wypożyczalni samochodów, rozkład jazdy środków komunikacji itp. Infolinia +48 22 205 50 25 jest dostępna dla klientów przez 7 dni w tygodniu, w każdym zakątku świata.

Dodatkowo, w cenie pakietu, każdy klient otrzymuje ubezpieczenie podróżne obowiązujące poza granicami Polski, we wszystkich krajach świata. Oferta pokrywa koszty i organizację usług powstałych na skutek nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania ubezpieczonego, który w okresie podróży niezwłocznie musiał poddać się leczeniu. Polisa pokrywa również wypłaty świadczeń związanych z trwałym uszczerbkiem na zdrowiu lub śmiercią: w zakresie kosztów leczenia i pomocy assistance - do120 000 zł oraz następstw nieszczęśliwych wypadków - do 10 000 zł.

By kupić usługę wystarczy wysłać SMS na numer 8099. Za pakiet na trzy dni klienci Orange zapłacą 18,30 zł z VAT, a na pięć 30,50 zł z VAT. Jeśli ktoś będzie chciał wykupić pakiet będąc już za granicą, do kosztu SMS trzeba doliczyć opłatę roamingową, która standardowo wynosi 1,50 zł.

Po wysłaniu SMS klient otrzyma potwierdzenie wykupienia Pakietu Podróżnika wraz z numerem telefonu do informacji turystycznej i numerem polisy ubezpieczeniowej. Można go wykupić dla siebie lub dla swoich bliskich, wystarczy podać numer PESEL osoby, która będzie objęta ubezpieczeniem oraz po kropce lub spacji - liczbę dni, na jakie będzie udzielona ochrona.

Nowatorskiego charakteru produktu Generali i Orange dodaje fakt, że Klient przekraczając granicę zostanie automatycznie powiadomiony o możliwości aktywacji Pakietu Podróżnika. Jest to znakomite rozwiązanie dla tych podróżnych, którzy w pośpiechu przed wyjazdem wakacyjnym nie pomyśleli o zapewnieniu dostępu do niezbędnych informacji oraz ochrony ubezpieczeniowej na czas trwania urlopu.

To pierwsza z usług umożliwiających bezpieczne podróżowanie za granicą dla klientów Orange. Już niedługo - na przełomie sierpnia i września - pojawią się kolejne - zapowiada Orange.

źródło: Orange