Zobacz więcej na Orange.pl.
Od 30 sierpnia br. wszyscy klienci Orange mogą dzwonić taniej do Niemiec oraz na Ukrainę i Białoruś. Promocja obejmuje klientów biznesowych oraz indywidualnych, korzystających z ofert abonamentowych i na kartę.
Już wcześniej z najtańszych na rynku połączeń międzynarodowych mogli korzystać użytkownicy ofert Orange na kartę: Orange One, Orange POP i Nowe Orange Go. Od dzisiaj, mogą to robić także klienci z taryf abonamentowych.
Nowe stawki za połączenia międzynarodowe do krajów objętych promocją prezentuje poniższa tabela:
Kraj | Promocyjne ceny za minutę połączenia do sieci stacjonarnych | |
Klienci indywidualni | Klienci biznesowi | |
Niemcy | 0,32 zł (0,39 zł z VAT) | 0,32 zł (0,39 zł z VAT) |
Ukraina | 0,45 zł (0,55 zł z VAT) | 0,45 zł (0,55 zł z VAT) |
Białoruś | 0,80 zł (0,99 zł z VAT) | 0,80 zł (0,98 zł z VAT) |
Promocyjne stawki za połączenia są naliczane automatycznie, bez konieczności zamawiania czy aktywacji oferty.
źródło: Orange
News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange
Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcejNews UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym
UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcejNews Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange
Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcejNews UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym
UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcejNews Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta
Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcejNews Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?
W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcejNews Zadbaj o swój telefon!
Chcesz zainwestować w bezpieczeństwo Twojego sprzętu? Warto zadbać o ochronę ekranu. Zakup szkła hartowanego wysokiej jakości będzie strzałem w dziesiątkę!- Dlaczego warto kupić szkło hartowane do telefonu?
- Czym się kierować przy zakupie szkła hartowanego? czytaj więcej
News Kompleksowe rozwiązania IT dla wymagających branż - przykład sukcesu
Współczesny rynek technologiczny oferuje szerokie spektrum rozwiązań dla różnych sektorów gospodarki. Przykładem firmy, która skutecznie realizuje projekty dla wymagających klientów branżowych, jest https://dogtronic.io/ - software house specjalizujący się w tworzeniu zaawansowanych aplikacji dla sektorów wymagających najwyższej precyzji i niezawodności.
czytaj więcej