Archiwalne

Pągowski w kreacji dla programu UPC Biznes - THINK BIG

15.09.2014

Organizowany przez UPC Biznes konkurs dla małych przedsiębiorców z globalnymi ambicjami - THINK BIG - stał się inspiracją dla polskiego artysty grafika - Andrzeja Pągowskiego. Przygotowana przez niego kreacja jest artystycznym wyrazem idei programu i zostanie wykorzystana w jego kolejnych odsłonach. Druga edycja THINK BIG ruszyła tydzień temu, jej finał zaplanowany jest na styczeń 2015.

Na okoliczność II edycji  THINK BIG Andrzej Pągowski stworzył plakat, który ilustruje główne przesłanie programu - odwagę młodego przedsiębiorcy w łamaniu schematów i gotowych recept na biznes, która pozwala „myśleć big” i dzielić się pasją z otoczeniem. Na plakacie artysta charakterystyczną kreską, prosto i celnie prezentuje nieograniczone możliwości, jakie mogą otworzyć się przed tymi, którzy wcielą w życie hasło konkursu.

THINK BIG, czyli program dla małych firm z globalnymi ambicjami, zainicjowany przez UPC Biznes, skierowany jest do właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw, którzy chcą rozwijać swoją działalność w oparciu o innowacyjne technologie i rozwiązania, a jednocześnie kreatywnie łączą swoje pasje z działalnością biznesową. Główną nagrodą w programie jest 40.000 złotych oraz możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń z mentorami sektora innowacyjnego biznesu. Hasło tegorocznej edycji brzmi „We share your passion for business”.

Andrzej Pągowski jest  autorem ponad 1200 plakatów wydanych drukiem od 1977 roku w Polsce i zagranicą, w tym plakatów do filmów m.in. Andrzeja Wajdy, Krzysztofa Kieślowskiego, czy Martina Scorsese. O jego nieprzeciętności najlepiej świadczy międzynarodowa renoma, jaką cieszą się jego prace. Efekty twórczości były wielokrotnie nagradzane, m.in. w konkursach organizowanych przez magazyn "The Hollywood Reporter". Ponadczasowe grafiki artysty można odnaleźć dziś w wielu galeriach i muzeach na całym świecie, które często decydują się na ekspozycję jego prac w żywej, miejskiej przestrzeni.

Andrzej Pągowski jest twórcą oprawy artystycznej programu i będzie także jednym z jurorów podczas gali finałowej THINK BIG w styczniu 2015.

źródło: UPC

News Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?

Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.

czytaj więcej

News Microsoft Office i 3 powody by go mieć

Microsoft Office to jeden z najbardziej znanych pakietów oprogramowania biurowego. Pierwsze wydanie na komputery PC miało swój debiut w 1990 roku. Dziś, po 22 latach MS Office nadal ma się dobrze i utrzymuje dominującą pozycję w sektorze programów biurowych. Programy będące składowymi MS Office znajdują zastosowanie tak w użytku biurowym, instytucji edukacyjnych, , jak i domowym. Jeśli nie wszystkie, to na pewno trzy aplikacje pakietu, które opisujemy później.

- Word — czyli edytor tekstów z pakietu Microsoft Office
- Excel — arkusze kalkulacyjne nie tylko dla księgowych
- Power Point — narzędzie do tworzenia prezentacji czytaj więcej

UPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej