Archiwalne

Orange Austria przedłuża umowę o świadczenie usług Managed Services z Alcatelem-Lucentem

29.03.2010


Alcatel-Lucent poinformował o przedłużeniu dotychczasowej umowy Managed Services z austriackim operatorem sieci komórkowej Orange. Umowa ma obowiązywać przez trzy lata, z możliwością przedłużenia do pięciu lat, a wejdzie w życie 1 stycznia 2011 r.

Przedłużona umowa o świadczenie usług zarządzanych potwierdza pozycję Alcatela-Lucenta jako zaufanego partnera, wspierającego Orange Austria w transformacji firmy mającej na celu dostosowanie się do dzisiejszych wysokich wymagań w zakresie sieci i aplikacji. Na mocy umowy firma Alcatel-Lucent będzie odpowiadać za eksploatację i utrzymanie całej sieci komórkowej Orange Austria, wykorzystującej rozwiązania różnych producentów, oraz za zarządzanie nią. Sieć ta obsługuje ponad 2,1 mln abonentów.
Dzięki zleceniu obsługi sieci Alcatelowi-Lucentowi firma Orange Austria będzie mogła skupić się na swojej podstawowej działalności, zmniejszyć wydatki operacyjne i zwiększyć jakość sieci. Współpraca gwarantuje także opracowanie i szybkie wdrożenie nowych usług i rozwiązań ukierunkowanych na użytkownika.

„Dla nas istotna jest gwarancja, że będziemy nadal mogli udostępniać klientom zaawansowaną, niezawodną sieć” — powiedział Elmar Grasser, dyrektor ds. technicznych w firmie Orange Austria. „Alcatel-Lucent sprawdził się jako nasz wieloletni, kompetentny partner. Jego wiedza, doświadczenie i znajomość naszych potrzeb oraz potrzeb naszych klientów dają gwarancję stałej poprawy jakości sieci w dłuższej perspektywie”.

Alcatel-Lucent wniesie do tej współpracy doświadczenie zdobyte w trakcie projektowania, wdrażania, eksploatacji, utrzymania i rozbudowy ponad 90 sieci obsługujących przeszło 220 milionów abonentów na całym świecie.

„Przejmując odpowiedzialność za funkcjonowanie i utrzymanie sieci, Alcatel-Lucent umożliwia firmie Orange skoncentrowanie się na tym, co dla niej najważniejsze — jej klientach” — powiedział Harald Himmer, dyrektor austriackiego oddziału Alcatela-Lucenta. „Przedłużenie tej umowy świadczy o naszym zaangażowaniu w tworzenie nowych możliwości w obszarze usług zarządzanych oraz o utrzymaniu pozycji strategicznego partnera dla naszych klientów”.

Firma Orange to jeden z największych operatorów z całego świata, którzy współpracują z Alcatelem-Lucentem w zakresie integracji i obsługi sieci, utrzymania systemów różnych dostawców, outsourcingu sieci, integrowania aplikacji oraz transformacji sieci IP. Inni klienci to m.in. AT&T, Vivacom, Bharti Airtel i BT Global Services.

źródło: Alcatel-Lucent

News Operatorzy sieciowi i ISO 27001 - jak standardy cyberbezpieczeństwa zmieniają branżę?

Branża operatorów sieciowych staje się coraz częściej celem zaawansowanych cyberataków, co wymusza systematyczne podejście do bezpieczeństwa informacji. Standard ISO 27001 zyskuje na znaczeniu jako narzędzie budowania kompleksowego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji. Sprawdź, jak międzynarodowe standardy cyberbezpieczeństwa transformują działalność operatorów i dlaczego ich wdrożenie staje się koniecznością biznesową. czytaj więcej

News Dlaczego opłaca się pozostać u swojego operatora komórkowego?

Kończy Ci się umowa na abonament i zastanawiasz się, co zrobić – zmienić operatora czy pozostać u obecnego? Postaramy się rozwiać Twoje wątpliwości i wyjaśnimy, z jakimi korzyściami wiąże się przedłużenie umowy. Przedstawimy także, jakie promocje czekają w Orange na przedłużających umowę. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej