Archiwalne

Nowe produkty Cisco dla sektora MŚP

30.09.2009

Cisco przedstawia program Small Business Advantage dla partnerów i klientów z sektora małych firm. Nowe programy partnerskie, nowe technologie i pomoc techniczna wspierają wzrost małych
firm i ich partnerów.

Firma Cisco uruchomiła nowy program poprawy rentowności opracowany z myślą o partnerach obsługujących rynek małych firm. Firma poinformowała również o rozszerzeniu swojej oferty produktów dla małych firm o nowe technologie zabezpieczeń sieciowych i współpracy na odległość. Oznacza to rozszerzenie polityki wsparcia małych firm i wprowadzenie finansowania w systemie „zero procent” w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Europie.

Inwestycje Cisco zmierzają do zaoferowania najlepszych na rynku warunków w obszarach kanału partnerskiego, technologii i wsparcia technologicznego, które pozwolą firmie umocnić pozycję w segmencie małych przedsiębiorstw. Te trzy filary strategii Cisco wobec małych firm pozwolą pracodawcom zatrudniającym poniżej 100 osób zyskać przewagę nad konkurencją, a obsługującym ich partnerom handlowym — stworzyć zyskowne i stabilne formy współpracy.

Najważniejsze fakty:

Szeroka oferta technologiczna
Firma Cisco poinformowała o wprowadzeniu kolejnych produktów Cisco Small Business Pro Series i nowości w ofercie Cisco Smart Business Communications System, takich jak:

  • Produkty Cisco SA 500 Series należące do rodziny Cisco Small Business Pro Series: łatwe
    w obsłudze, wielofunkcyjne rozwiązania zaprojektowane w celu zapewnienia ochrony sieciom i najważniejszym danym małych firm. Pozwalają one utworzyć bezpieczne środowisko,
    w którym pracownicy mogą nawiązywać połączenia z siecią firmową z dowolnego miejsca
    i w dowolnym czasie. Urządzenia te obejmują wbudowaną zaporę internetową, funkcje sieci VPN oraz szybką komunikację sieciową, która gwarantuje optymalną wydajność sieci. Inne opcjonalne funkcje:
    • Opcjonalna usługa Trend Micro ProtectLink Gateway pozwala aktywować zabezpieczenia poczty elektronicznej i zabezpieczenia sieciowe. Zapewnia ona wyższą produktywność pracowników firmy, filtrując treści pod kątem spamu i blokując nieodpowiednie i niebezpieczne strony WWW.
    • Opcjonalna usługa VeriSign Identity Protection stanowi drugą warstwę zabezpieczeń, która potwierdza jednorazowe hasła przesyłane przez urządzania mobilne, co zapewnia małym firmom dodatkową elastyczność działania.
  • Produkty Cisco SPA 500 Series IP Phones należące do rodziny Cisco Small Business Pro Series: rodzina niedrogich telefonów IP z obsługą standardu SIP, o bogatej funkcjonalności, z kartami dźwiękowymi o jakości HD, które zapewniają jakość dźwięku dwukrotnie wyższą od oferowanej przez standardowe telefony.
    • Pięć nowych telefonów IP współpracuje z lokalnym systemem kontroli połączeń, podobnie jak rozwiązania Cisco Unified Communications 500 Series, lub też z rozwiązaniami telefonii IP wdrażanymi przez usługodawców i użytkowanymi na zasadzie hostingu.
  • Cisco Smart Business Communications System (SBCS) 1.6: rozszerzenie uzupełniające system współpracy i komunikacji, który pozwala utrzymywać nieprzerwaną łączność między siedzibą firmy, pracownikami i klientami, niezależnie od tego, gdzie się znajdują.
    • Wersja 1.6 obsługuje nowe telefony IP z rodziny Cisco SPA 500 Series.
    • Wersja 1.6 jest oparta na nowej edycji narzędzia Cisco Configuration Assistant (CCA) 2.1 rozszerzonego o opcję konfiguracji dla wielu ośrodków. Narzędzie CCA 2.1, wyposażone w kreatory konfiguracji i ogólnosystemowe możliwości konfiguracyjne, jest przydatne w procesie instalacji i ułatwia obsługę systemów małych firm dzięki uproszczonym funkcjom diagnostycznym, opcjom rozwiązywania problemów i narzędziom aktualizowania oprogramowania.
    • Wersja 1.6 obsługuje również nowe aplikacje innych producentów dla branży motoryzacyjnej i ubezpieczeniowej, nową aplikację rejestrowania połączeń oraz sieciowe oprogramowanie do monitorowania i zarządzania. Integracja systemu SBCS z tymi aplikacjami pozwala małym firmom poprawiać swoją produktywność i zyskiwać przewagę nad konkurencją, a jednocześnie sprawia, że partnerzy mogą lepiej zaspokajać indywidualne potrzeby swoich klientów.

Serwis i pomoc techniczna
Firma Cisco zapewnia narzędzia, szkolenia, serwis i pomoc techniczną, aby pomóc partnerom w sprzedaży, wdrażaniu i obsłudze technologii Cisco dla małych firm.

  • Usługa Cisco Small Business Pro Service, dostępna dla wszystkich produktów z rodziny Cisco Small Business Pro, pomaga partnerom zdobywać lojalność klientów poprzez ofertę niedrogich usług opartych na doświadczeniu i zasobach Cisco.
  • Usługi Pro Service obejmują trzyletnią pomoc techniczną w przystępnej cenie, rozszerzenia oprogramowania, zaawansowany poziom dostępu do centrum Cisco Small Business Support Center oraz w razie konieczności wymianę sprzętu w następnym dniu roboczym.
  • Koszt usług Cisco Business Pro Service określają cztery poziomy cenowe:
    19 USD — urządzenia takie jak telefony Cisco SPA 500 Series IP Phone
    69 USD — urządzenia takie jak Cisco SA 500 Security Appliance
    169 USD — urządzenia takie jak Cisco SR 520-T1 Secure Router
    499 USD — rozwiązania z rodziny Cisco Smart Business Communications System.

Opcje finansowe dla małych firm i partnerów handlowych
Cisco Capital oferuje finansowanie przy zerowym oprocentowaniu, dzięki czemu małe firmy, korzystając z rozwiązań Cisco Unified Communications, mogą zyskać przewagę nad konkurencją. Cisco proponuje również partnerom handlowym bezpłatne szkolenia dotyczące możliwości wykorzystania oferty elastycznego finansowania Cisco Capital przy zawieraniu nowych umów.

W Europie plan finansowania Easy Lease z zerowymi odsetkami został rozszerzony na wszystkie rozwiązania Cisco Unified Communications i sieciowe.

Ceny i dostępność produktów
Ceny produktów z rodziny Cisco SA 500 Series rozpoczynają się od 550 USD, zależnie od modelu. Produkty te są obecnie dostępne również w Polsce.

Ceny telefonów Cisco SPA 500 Series IP Phone wahają się od 135 USD do 430 USD, zależnie od modelu. Produkty te są obecnie dostępne również w Polsce.

Ceny systemu Cisco SBCS 1.6 zależą od regionu, liczby użytkowników, określonych potrzeb biznesowych i konkretnej konfiguracji. System Cisco SBCS 1.6 jest obecnie dostępny również w Polsce.
Wszystkie produkty są dostępne za pośrednictwem partnerów i dilerów Cisco.

Korzyści dla partnerów
Ponadto firma Cisco zaprezentowała nowy globalny ramowy program skierowany do partnerów handlowych obsługujących małe firmy, który ma im pomóc w tworzeniu zyskownych form współpracy w zakresie rozwiązań Cisco dla małych firm.

  • Udostępniono pięć nowych ścieżek funduszu rozwoju partnerów (Partner Development Fund — PDF), które odpowiadają różnym typom współpracy partnerów z małymi firmami. Dotyczy to partnerów zarejestrowanych (Cisco Registered Partner), partnerów wyspecjalizowanych (Cisco Specialized Partner), partnerów sprzedaży internetowej i usługodawców.
  • Fundusz rozwoju partnerów małych firm oferuje kwartalne wypłaty dla zakwalifikowanych partnerów na podstawie dokonanych przez nich zakupów produktów z oferty Cisco dla tego sektora.
  • Nowe narzędzia rejestrowania partnerów i systemy analityczne ułatwiają przystępowanie do programu i oferują możliwości śledzenia sprzedaży. Narzędzia te, zgrupowane w jednym miejscu, pozwalają partnerom śledzić codzienne postępy sprzedaży i obliczać płatności wynikające z wielu różnych programów Cisco.

Ian Pennell, wiceprezes ds. technologii dla małych firm w Cisco: „Naszym celem jest dostarczanie małym firmom niezawodnych, łatwych w użyciu rozwiązań technologicznych, które pozwolą im rozwiązywać rzeczywiste problemy biznesowe, działać szybciej i lepiej, a wreszcie uzyskiwać przewagę nad konkurencją.”

Andrew Sage, wiceprezes ds. sprzedaży produktów dla małych firm w Cisco: „Nowy program partnerski wraz z bogatą ofertą rozwiązań i pomocy technicznej dla małych firm pozwolą naszym partnerom stworzyć i utrzymać korzystne formy współpracy z klientami. Dzięki programowi Cisco Small Business Advantage nasi partnerzy będą mogli z łatwością pozyskiwać i obsługiwać klientów z sektora małych firm.”

źródło: Cisco

News MŚP 2.0 – jak usprawnić komunikację w małej i średniej firmie?

Unowocześnienie procesu obsługi klientów, usprawnienie obiegu informacji, zwiększenie jakości i skuteczności działania to cele, jakie stawia sobie każda firma, bez względu na zasięg działania czy liczbę zatrudnionych pracowników. Zarządzający firmami z sektora MŚP szczególnie baczną uwagę zwracają na efektywność przy jednoczesnym obniżaniu kosztów. Szczególnie dzisiaj, w dobie pandemii, która wymusza digitalizację wielu procesów. Jak skutecznie się komunikować, jednocześnie dbając o firmowe wydatki? Odpowiedzią na te wyzwania są rozwiązania telekomunikacyjne VoIP oferowane przez Grandstream, czyli sprawdzony, znany na całym świecie system pozwalający małym i średnim przedsiębiorstwom korzystać z możliwości dostępnych kiedyś tylko dla dużych korporacji. czytaj więcej

Huawei HUAWEI buduje przyjazny ekosystem dla przedsiębiorstw w zakresie cyfrowej transformacji

HUAWEI wspiera firmy z różnych branż na drodze do cyfrowej transformacji, tworząc środowisko, które przyniesie wszystkim wzajemne korzyści. Jednym z większych wyzwań, z którymi mierzą się współcześnie przedsiębiorstwa, jest zarządzanie danymi w erze cyfrowej. Rozwiązania umożliwiające stworzenie jednej zintegrowanej infrastruktury, w tym nowości, takie jak macierz OceanStor Dorado V3, zostały zaprezentowane w ramach europejskiej trasy HUAWEI Demo Truck odbywającej się pod hasłem Open ROADS to a Better Connected World. czytaj więcej