Archiwalne

Nowe pakiety w ofercie Datery

26.02.2007

Datera - firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze dla dużych organizacji w zakresie zarządzania infrastrukturą telekomunikacyjną - zaprezentowała nową ofertę wdrożeniową serwera telekomunikacyjnego Datera Call-eX.

Nowa oferta Datery jest odpowiedzią na zainteresowanie, jakim cieszy się system Datera Call-eX w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) oraz korporacji. Wobec rosnących wymagań rynku dla każdej grupy docelowej wprowadzone zostały następujące pakiety produktowe: VoIP Start, Mini, Midi i Maxi.

Poszczególne pakiety różnią się liczbą interfejsów ISDN (BRI/PRI), które umożliwiają podłączenie tradycyjnej centralki abonenckiej PABX lub tradycyjnego operatora telekomunikacyjnego. Rozwiązania przeznaczone dla MSP obsługuje do 100-200 telefonów IP i posiada interfejsy BRI, natomiast pakiet dla dużych firm może obsługiwać do 1000 telefonów IP i posiada interfejsy PRI.

Do każdego pakietu można dokupić moduły usługowe, realizujące zaawansowane usługi telekomunikacyjne. Są to np.: FaxServer - który umożliwia wysyłanie i odbieranie faksów przez e-mail, IVRServer - pozwalający na kreowanie automatycznego powitania dzwoniącego oraz automatycznej odpowiedzi głosowej, CallRecorder - rejestrujący połączenia wybrane według określonych kryteriów, np. telekonferencje z wybranym klientem, ConferenceCeneter - umożliwiający prowadzenie rozmów telefonicznych równocześnie przez wiele osób, CallCenter - stanowiący centrum obsługi telefonicznej, z zaawansowanymi możliwościami konfiguracji kolejek oczekujących połączeń i raportowania pracy agentów, a także wiele innych.

Datera Call-eX to nowoczesny i innowacyjny serwer telekomunikacyjny o szerokich możliwościach funkcjonalnych i użytkowych. Umożliwia łatwą integrację wcześniej wdrożonych technologii w jeden spójny system telekomunikacyjny oraz bezpieczną migrację od telefonii tradycyjnej do telefonii internetowej (VoIP). Jak szacuje Datera, przejście na telefonię internetową pozwala na redukcję kosztów usług telefonicznych i telekomunikacyjnych w firmie, sięgającą nawet 70 proc.

źródło: Datera