Archiwalne

Nowa oferta UPC Biznes - 'Twoja Firma' i 'Twoje domowe biuro'

04.04.2011

Nowa oferta UPC Biznes zapewnia każdej firmie, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności, elastyczne i wygodne rozwiązania telekomunikacyjne w korzystnej cenie. Jej atutami jest szybki, stabilny szerokopasmowy Internet, abonament telefoniczny zawierający minuty na połączenia stacjonarne, komórkowe i zagranicę (do 44 państw, w tym także USA, Chin i Tajlandii) oraz atrakcyjny pakiet telewizyjny.

Mając na względzie zróżnicowane potrzeby klientów biznesowych UPC przygotowało dwie nowe oferty promocyjne: „Twoja Firma” i „Twoje domowe biuro”, adresowane do dwóch różnych grup klientów segmentu SOHO. Z usług operatora coraz częściej korzystają osoby prowadzące działalność gospodarczą w domu oraz małe firmy wymagające rozwiązań „szytych na miarę”. Nowa oferta promocyjna to atrakcyjne pakiety usług, specjalne upusty dla klientów i szereg opcji dodatkowych usprawniających pracę biura.

Biorąc pod uwagę zróżnicowane potrzeby klientów biznesowych UPC przygotowało dwie nowe oferty promocyjne „Twoje domowe biuro” i „Twoja Firma”, adresowane do osób prowadzących działalność gospodarczą w domu oraz małych i średnich firm, gdzie potrzeby telekomunikacyjne są odmienne. Z myślą o każdej z tych grup UPC przygotowało atrakcyjne zestawy produktów w pakietach. Dodatkowo, klient ma możliwość negocjować ceny i warunki współpracy w przypadku niestandardowych potrzeb.

„Ten szeroki wachlarz możliwości, zaspokoi oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów biznesowych. Usługi UPC Biznes cieszą się coraz większą popularnością dzięki elastycznemu podejściu do wymagań klientów, innowacyjnym rozwiązaniom oraz jakości usług. Według badań przeprowadzonych przez UPC w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, coraz więcej przedsiębiorców ma świadomość, że nowe technologie i obecność w sieci są dziś niezbędne, aby osiągnąć sukces biznesowy.” – powiedział Jarosław Pijanowski, członek zarządu ds. sprzedaży i marketingu, UPC Polska.

Produkty dopasowane do potrzeb klienta biznesowego „Twoja Firma” to oferta składająca się z super szybkiego Internetu wraz z Pakietem Bezpieczeństwa UPC oraz Bezprzewodowym Internetem UPC wliczonymi w cenę usługi internetowej, usługi telefonicznej z wliczonym pakietem minut obejmującym połączenia do sieci stacjonarnych w Polsce, połączenia komórkowe, a także połączenia zagranicę do 44 krajów Europy i świata, oraz telewizji oferującej ponad 110 kanałów telewizyjnych. „Twoja Firma” oferuje także priorytetową obsługę klienta obejmującą m. in. szybką instalację usług, bezpłatną usługę Telefonicznej Pomocy Komputerowej oraz priorytetowy kontakt z konsultantami Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klienta. Najtańszy pakiet usług w ofercie „Twoja Firma” dostępny jest w cenie 179 zł netto. Dla klientów oczekujących rozwiązań wykraczających poza opcje pakietowe UPC przygotowuje ofertę spełniającą indywidualne potrzeby danej firmy.

Najważniejsze cechy wyróżniające ofertę „Twoja Firma”:
· super szybki Internet z prędkością do 120 Mb/s
· wysoka prędkość wysyłania danych przez Internet – nawet 10 Mb/s
· Pakiet Bezpieczeństwa UPC oraz Bezprzewodowy Internet UPC wliczone w cenę usługi internetowej
· 3 adresy dynamiczne IP i 3 skrzynki poczty e-mail (każda o pojemności 500 MB)
· Nawet 1500 minut w abonamencie telefonicznym na połączenia do sieci stacjonarnych w Polsce, połączenia komórkowe do sieci Era, Orange i Plus a także połączenia za granicę do 44 krajów Europy i świata
· minuta połączenia do sieci komórkowych poza pakietem minut kosztuje 0,23 zł netto
· możliwość dokupienia wielu usług dodatkowych w promocyjnych cenach
· usługa telewizyjna z ponad 110 kanałami telewizyjnymi
· priorytetowa instalacja usług
· priorytetowa obsługa klienta realizowana przez konsultantów Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów
· bezpłatna Telefoniczna Pomoc Komputerowa

Dla klientów prowadzących działalność gospodarczą w domu UPC oferuje ofertę „Twoje domowe biuro”. W najtańszym wariancie za 130 zł netto klient otrzyma Internet o prędkości pobierania danych 30 Mb/s, telefon z pakietem 300 minut w ramach abonamentu na połączenia do sieci stacjonarnych i Telewizję Cyfrową UPC.
Najważniejsze cechy oferty „Twoje domowe biuro”:
· bardzo atrakcyjne ceny usług i proste rozwiązania, odpowiadające potrzebom osób prowadzących własną działalność gospodarczą
· bogate pakiety minut w abonamencie telefonicznym obejmujące połączenia do sieci stacjonarnych w Polsce
· usługa telewizyjna z 83 kanałami telewizyjnymi

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej