Archiwalne

Nowa odsłona salonu NEONET w Strzegomiu

17.09.2014

NEONET, jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży RTV, AGD i IT, już 18 września zaprezentuje salon w nowej odsłonie na terenie Strzegomia, przy ul. Paderewskiego 6. Oprócz szerokiego asortymentu produktów i atrakcyjnych promocji cenowych, na odwiedzających czekać będą liczne niespodzianki oraz pokazy.

Atrakcje towarzyszące otwarciu salonu rozpoczną się 18 września od godziny 09:00 rano. Zaplanowano liczne zabawy z udziałem Klientów, pokazy nowoczesnych urządzeń oraz smaczne degustacje, które przygotuje mistrz kuchni Zbigniew Kurleto.

Wszystkim gościom, którzy marzą o zaawansowanym technologicznie sprzęcie, ale potrzebują pomocy w wyborze, rad udzielać będą wyspecjalizowani doradcy NEONET. Klienci będą mogli również skorzystać z usług dodatkowych, takich jak instalacja sprzętu czy raty 0%. Goście, którzy zdecydują się na zakup towarów o wartości przekraczającej 1000 zł, będą mieli zapewniony transport w granicach miasta za symboliczną złotówkę. Na odwiedzających czekają także promocje cenowe w postaci telewizorów Full HD LED Samsung za 799 zł, laptopów PACKARD BELL firmy ACER za 949 zł oraz wielu innych produktów.

NEONET organizuje również konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Aby wziąć w nim udział należy odwiedzić sklep NEONET w Strzegomiu w dniach 18 - 21 września, wypełnić kupon oraz wymyślić ciekawe hasło, które będzie reklamowało lokalny salon. Nagrodami w konkursie są pralka BEKO, robot kuchenny BOSCH oraz 3x blender ręczny BOSCH. Po wypełnieniu i wrzuceniu kuponu do urny należy w dniu 26 września o godzinie 16.00 odwiedzić sklep w Strzegomiu, aby sprawdzić czy zostało się szczęśliwym zwycięzcą.

źródło: Neonet

News Jak porównać oferty operatorów komórkowych?

Oferty operatorów komórkowych zapewniają podobne usługi, ale różnią się pod względem kosztów i zasad. Wybór operatora musi być dokonany indywidualnie. czytaj więcej

T-Mobile W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze – T‑Mobile rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej

T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Grupa Polsat i Eurosport prezentują pierwszy w Polsce produkt premium skierowany do fanów tenisa

Jako rezultat współpracy Grupy Polsat i Eurosportu, już niebawem zadebiutuje produkt TENIS PREMIUM. Zapewni on dostęp 24 godz. na dobę, bez reklam i w jakości HD do całego sezonu rozgrywek tenisowych zaliczanych do Wielkiego Szlema: French Open (Roland Garros) 2017, Wimbledon 2017, US Open 2017 oraz Australian Open 2018. Produkt ten, na który składają się dwa kanały Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2, stworzony został specjalnie z myślą o polskich kibicach tenisa i będzie uruchamiany wyłącznie na czas czterech prestiżowych turniejów, w ramach pakietu „season pass”. czytaj więcej