Archiwalne

Nowa debata w kampanii na Twarz Netii

01.06.2009

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Pierwsze Wolne Wybory na Twarz Netii wchodzą w decydującą fazę. Od 1 czerwca br. wyborcy mogą się zapoznać z zapisem debaty Tomasza Kota, Piotra Adamczyka i Magdaleny Różczki. Oprócz spotów telewizyjnych, kandydatów można zobaczyć również na plakatach wyborczych.

Tradycyjnie, im bliżej końca wyborów, tym większych rumieńców nabiera rywalizacja kandydatów. Magdalena Różczka krytykuje argumenty konkurenta, na co Piotr Adamczyk ripostuje, że sama jest śmieszna, podczas gdy Tomasz Kot próbuje przejść do meritum rzeczy…

Nowy, 30-sekundowy spot-debata pojawi się zarówno w głównych, jak i tematycznych stacjach telewizyjnych. Ci, którym to nie wystarczy, z dłuższą wersją nagrania mogą zapoznać się w kinach (w 4 salach sieci Cinema City: CH Arkadia Warszawa, Galeria Kazimierz Kraków, CH Manufaktura Łódź, Cinema City Kinepolis Poznań).

Najbardziej dociekliwi na stronie www.netia.pl mogą obejrzeć pełną wersję debaty. Oprócz niej, znajdą tam również spot przedstawiający przygotowania kandydatów do wejścia na antenę, w którym pokazują swoją prawdziwą twarz. Oczywiście, na stronie netia.pl jeszcze przez miesiąc można oddać swój głos.

Kandydaci na Twarz Netii nie zapominają o docieraniu do wyborców poprzez inne media. 1 czerwca, równocześnie w całej Polsce pojawią się plakaty wyborcze na 364 tablicach outdoorowych: 6x3 i 12x4 oraz na 45 unikalnych tablicach wielkoformatowych z elementami ruchomymi. Dodatkowo, kampanii będą towarzyszyły samochody MobiJet z plakatami i nagłośnieniem. Pojawią się one w 29 miastach Polski, tam, gdzie wyborcy nie będą mogli zapoznać się z nowymi billboardami.

O kampanii
Kampania wizerunkowa „Pierwsze Wolne Wybory na Twarz Netii” ruszyła 11 maja br. Jej komunikacja obejmuje m.in. telewizję, radio, prasę i internet. Od 20 maja br. towarzyszy jej kampania prezentująca nową ofertę Netii.

Kanały komunikacji nowej odsłony kampanii zostały rozszerzone m.in. o outdoor. Przez pierwsze dwa tygodnie czerwca, w głównych stacjach radiowych, pojawią się również nowe 15-sekundowe spoty, stanowiące wsparcie dla ofertowej części kampanii.

Kreacje kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia.

źródło: Netia

Wiadomości firmowe Europejska alternatywa: Inteligentne europejskie rozwiązanie zamiast dominacji globalnych gigantów technologicznych

Sindelfingen, 26 czerwca 2025 – Inicjatywa „BuyFromEU” dynamicznie zyskuje na sile w całej Europie, inspirując przedsiębiorstwa do wyboru europejskich dostawców. Przekaz jest jasny: na naszym kontynencie istnieją realne alternatywy dla produktów globalnych gigantów technologicznych. Doskonałym przykładem jest ekosystem myApps firmy innovaphone – platforma do komunikacji biznesowej i cyfrowej współpracy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Edukacja jako najskuteczniejsza forma obrony

Czy wiesz, że aż 88% naruszeń bezpieczeństwa wynika z błędów ludzkich? Nie z wadliwego oprogramowania czy nieznanych luk zero-day, ale z pozornie niewinnych działań – kliknięcia w złośliwy link albo wpisania danych logowania na fałszywej stronie. Dlatego właśnie coraz więcej firm sięga po rozwiązania takie jak Terranova Security od firmy Fortra, które koncentrują się na budowaniu świadomości i edukacji użytkowników. czytaj więcej

News PLFON w nowej odsłonie - nowoczesna strona internetowa już dostępna

Peoplefone Polska, działająca pod marką PLFON, ogłasza uruchomienie nowej wersji swojej strony internetowej. Nowa odsłona serwisu powstała w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby użytkowników oraz dynamiczny rozwój rynku usług online. czytaj więcej

News System ERP w chmurze - realne wsparcie dla firm produkcyjnych

W erze cyfrowej firmy produkcyjne coraz częściej sięgają po nowoczesne systemy ERP, które integrują operacje biznesowe w ramach jednej platformy. Tradycyjne rozwiązania on-premise ustępują miejsca bardziej elastycznym modelom chmurowym, pozwalającym na obsługę procesów w czasie rzeczywistym, z dowolnego miejsca i urządzenia. W niniejszym artykule przybliżamy zalety systemu ERP w chmurze, koncentrując się na korzyściach dla firm średniej wielkości oraz rozwiązaniu Vendo.Cloud od CFI Systemy Informatyczne. czytaj więcej