Archiwalne

Nowa debata w kampanii na Twarz Netii

01.06.2009

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Pierwsze Wolne Wybory na Twarz Netii wchodzą w decydującą fazę. Od 1 czerwca br. wyborcy mogą się zapoznać z zapisem debaty Tomasza Kota, Piotra Adamczyka i Magdaleny Różczki. Oprócz spotów telewizyjnych, kandydatów można zobaczyć również na plakatach wyborczych.

Tradycyjnie, im bliżej końca wyborów, tym większych rumieńców nabiera rywalizacja kandydatów. Magdalena Różczka krytykuje argumenty konkurenta, na co Piotr Adamczyk ripostuje, że sama jest śmieszna, podczas gdy Tomasz Kot próbuje przejść do meritum rzeczy…

Nowy, 30-sekundowy spot-debata pojawi się zarówno w głównych, jak i tematycznych stacjach telewizyjnych. Ci, którym to nie wystarczy, z dłuższą wersją nagrania mogą zapoznać się w kinach (w 4 salach sieci Cinema City: CH Arkadia Warszawa, Galeria Kazimierz Kraków, CH Manufaktura Łódź, Cinema City Kinepolis Poznań).

Najbardziej dociekliwi na stronie www.netia.pl mogą obejrzeć pełną wersję debaty. Oprócz niej, znajdą tam również spot przedstawiający przygotowania kandydatów do wejścia na antenę, w którym pokazują swoją prawdziwą twarz. Oczywiście, na stronie netia.pl jeszcze przez miesiąc można oddać swój głos.

Kandydaci na Twarz Netii nie zapominają o docieraniu do wyborców poprzez inne media. 1 czerwca, równocześnie w całej Polsce pojawią się plakaty wyborcze na 364 tablicach outdoorowych: 6x3 i 12x4 oraz na 45 unikalnych tablicach wielkoformatowych z elementami ruchomymi. Dodatkowo, kampanii będą towarzyszyły samochody MobiJet z plakatami i nagłośnieniem. Pojawią się one w 29 miastach Polski, tam, gdzie wyborcy nie będą mogli zapoznać się z nowymi billboardami.

O kampanii
Kampania wizerunkowa „Pierwsze Wolne Wybory na Twarz Netii” ruszyła 11 maja br. Jej komunikacja obejmuje m.in. telewizję, radio, prasę i internet. Od 20 maja br. towarzyszy jej kampania prezentująca nową ofertę Netii.

Kanały komunikacji nowej odsłony kampanii zostały rozszerzone m.in. o outdoor. Przez pierwsze dwa tygodnie czerwca, w głównych stacjach radiowych, pojawią się również nowe 15-sekundowe spoty, stanowiące wsparcie dla ofertowej części kampanii.

Kreacje kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia.

źródło: Netia

Netia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcej

Netia Netia: internet i TV z Ligą Mistrzów UEFA do końca roku bez opłat

Netia wprowadza nową ofertę promocyjnych pakietów z szybkim, światłowodowym dostępem do internetu, aż do 900 Mb/s i usługami telewizyjnymi z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA, w rewelacyjnie niskich cenach. Oferty są dostępne zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów. czytaj więcej

Netia Netia: solidne wyniki za II kw. 2018 r.

Netia S.A. w drugim kwartale br. wypracowała 343 mln zł przychodów i 93 mln zł Skorygowanego Zysku EBITDA oraz blisko 12 mln zł zysku netto. Wzrosły m.in. przychody z transmisji danych. Spółka utrzymała też pozytywne trendy w zakresie wzrostu liczby szybkich dostępów do internetu, TV i usług mobilnych. czytaj więcej

Netia Netia: światłowód w domach jednorodzinnych

Netia wprowadza nową ofertę światłowodowego dostępu do internetu do 900 Mb/s i pakietów z TV dla mieszkańców domów jednorodzinnych. Nowe oferty są dostępne również z rabatem smartDOM dla klientów Grupy Cyfrowy Polsat, której Netia jest częścią. czytaj więcej