Archiwalne

Netia sprzedała P4

23.02.2008

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

22 lutego 2008 r. Netia SA zawarła umowę sprzedaży 23,4 % pakietu udziałów w P4 (operatora sieci Play) na rzecz Tollerton Investments Limited i Novator Telecom Poland S.a.r.l. za 130 milionów euro.

W rezultacie negocjacji, Netia SA, Tollerton i Novator podpisały wczoraj wiążącą umowę, na mocy której spółka zależna Netia Spółka Akcyjna UMCS S.K.A. (wcześniej Netia Mobile sp. z o.o.) zgodziła się sprzedać 1.605 udziałów w P4 na rzecz Tollerton (które obecnie stanowią 3% udziałów w kapitale zakładowym P4) i 10.914 udziałów w P4 na rzecz Novator (które obecnie stanowią 20,4% udziałów w kapitale zakładowym P4), za cenę 130 milionów euro.

"Tak, jak zapowiadaliśmy, podpisaliśmy umowę przed upływem I kwartału. Uważamy, że cena 130 milionów euro jest bardzo atrakcyjna i zostało to także potwierdzone niezależnymi wycenami eksperckimi. Sprzedaż udziałów w P4 za tę kwotę zapewniła nam doskonałą premię, wobec zainwestowanych 79,7 milionów euro. Zgodnie z wcześniej przyjętą strategią i dzięki ciągłości umów z P4, będziemy też kontynuować rozwój oferty mobilnej i już w drugiej połowie roku Netia zaoferuje rozwiązania mobilne pod własną marką. Jednocześnie sprzedaż udziałów w P4 pozwoli na pełne sfinansowanie naszej strategii rozwoju usług szerokopasmowego dostępu do internetu. Już dziś obsługujemy ponad 240 000 klientów szerokopasmowego internetu i zamierzamy utrzymać taki dynamiczny wzrost ilości klientów w najbliższych latach".- powiedział Mirosław Godlewski, Prezes Zarządu Netii.

źródło: Netia

Netia Netia z ofertą innowacyjnych rozwiązań WiFi marketingu dla biznesu

Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność. czytaj więcej

Netia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcej

Netia Netia: światłowodowy internet na 9 miesięcy (nie tylko) dla studentów

Netia wprowadziła nową ofertę szybkiego, stacjonarnego dostępu do internetu nawet do 900 Mb/s, z umową na okres zaledwie 9 miesięcy. Promocja w sam raz dla studentów, ale operator nie ogranicza jej dostępności tylko do nich. Podstawowa prędkość internetu w ramach oferty to obecnie aż 150 Mb/s. czytaj więcej

Netia Netia: internet i TV z Ligą Mistrzów UEFA do końca roku bez opłat

Netia wprowadza nową ofertę promocyjnych pakietów z szybkim, światłowodowym dostępem do internetu, aż do 900 Mb/s i usługami telewizyjnymi z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA, w rewelacyjnie niskich cenach. Oferty są dostępne zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów. czytaj więcej

Netia Netia Światłowód z nielimitowanym Internetem mobilnym za 49,90 zł miesięcznie

Netia poszerzyła ofertę o pakiet reklamowany hasłem: „Nielimitowany Internet wszędzie”. Składa się on z szybkiego, przewodowego dostępu do Internetu (nawet do 900 Mb/s) oraz nielimitowanego Internetu mobilnego LTE w łącznej cenie 49,90 zł miesięcznie. czytaj więcej