Archiwalne

Netia przekroczyła prognozę liczby klientów usług szerokopasmowych

07.01.2008

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji



Netia przekroczyła zakładaną w prognozie na rok 2007 liczbę 210 tysięcy klientów usług szerokopasmowych.

31 grudnia 2007 r. liczba klientów usług szerokopasmowych wyniosła 216.145, w tym 99 tysięcy klientów korzystało z usług na bazie sieci TP.

- Cieszy mnie, że zdecydowanie przekroczyliśmy nasze plany, które jeszcze na początku tego roku były określane jako zbyt ambitne. Netia przez to stała się niekwestionowanym liderem wśród operatorów alternatywnych, oferując klientom faktyczną wolność wyboru operatora. Zwiększaliśmy liczbę klientów przede wszystkim w oparciu o technologię BSA, ale także dzięki zakupom lokalnych spółek internetowych, budowie własnej sieci w technologii WiMax. Przybywało nam również klientów we własnej sieci miedzianej. W 2008 wchodzimy z rewelacyjną dynamiką pozyskiwania nowych klientów, którzy dodatkowo będą mogli skorzystać z usług Netii w oparciu o pierwsze uwolnione pętle lokalne. Jednocześnie oczekujemy wzrostu dynamiki przychodów z usług szerokopasmowych – powiedział Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii.

Usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu są świadczone przez Netię z wykorzystaniem własnej sieci, infrastruktury Telekomunikacji Polskiej oraz lokalnych sieci osiedlowych przejętych ostatnio przez Netię. Dzięki zakupowi lokalnych spółek Netia pozyskała ok. 36 tysięcy klientów.

źródło: Netia

Netia Netia: solidne wyniki za II kw. 2018 r.

Netia S.A. w drugim kwartale br. wypracowała 343 mln zł przychodów i 93 mln zł Skorygowanego Zysku EBITDA oraz blisko 12 mln zł zysku netto. Wzrosły m.in. przychody z transmisji danych. Spółka utrzymała też pozytywne trendy w zakresie wzrostu liczby szybkich dostępów do internetu, TV i usług mobilnych. czytaj więcej

Netia Wyniki Netii po trzech kwartałach 2017 roku

Trzeci kwartał br. upłynął w Netii pod znakiem kontynuacji wyhamowania spadku przychodów ogółem oraz poprawie rentowności na poziomie Skorygowanego Zysku EBITDA, zarówno z segmencie B2B, jak i B2C. Za sprawą modernizacji sieci, rośnie efektywność sprzedaży i penetracja na własnej sieci (NGA). czytaj więcej