Archiwalne

Netia partnerem Europejskiego Kongresu Gospodarczego

17.04.2009

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Kilkudziesięciu uczestników sesji „Społeczeństwo informacyjne – telekomunikacja, media, Internet”, odbywającej się w trakcie Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach, dyskutowało na temat szans i zagrożeń związanych z tworzeniem się społeczeństwa informacyjnego. Partnerem tej części Kongresu jest Netia.

Polski rynek telekomunikacyjny i medialny wraz z rozwojem dostępu do Internetu w coraz większym stopniu staje się częścią rynku europejskiego. Już dzisiaj powstają pytania dotyczące np. przyszłości e-administracji. Czy powinna opierać się na „wyspowych” projektach krajowych czy też na zintegrowanych systemach elektronicznych skierowanych do ogółu mieszkańców Europy. M.in. o tym dyskutowano w trakcie sesji „Społeczeństwo informacyjne – telekomunikacja, media, Internet”, odbywającej się w trakcie Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

„Dzisiaj posiadanie dostępu do internetu jest jednym z najważniejszych czynników określających możliwości rozwoju, zarówno osobistego jak i zawodowego” – powiedział Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netia SA. „Oferowanie szybkich i tanich łącz szerokopasmowych jest dla Netii biznesową częścią zadania „budowa społeczeństwa informacyjnego”. Inicjujemy także działania zmierzające do pokazania naszym odbiorcom, jak mogą wykorzystać Internet najlepiej dla siebie” – dodał Mirosław Godlewski.

Uczestnikami katowickiego Kongresu są zarówno przedstawiciele biznesu, stowarzyszeń, władz państwowych i lokalnych jak również goście zagraniczni, w tym przedstawiciele Komisji Europejskiej. Każdej sesji tematycznej patronują firmy lub instytucje z branży, której dotyczy dana sesja.

źródło: Netia

News HRD.pl obniża koszty komercyjnego ukrywania danych

Porozumienie zawarte pomiędzy HRD.pl a dostawcą domen globalnych obejmuje wszystkie rozszerzenia, dla których dostępna jest opcja Privacy Protect. czytaj więcej

Netia Netia z ofertą innowacyjnych rozwiązań WiFi marketingu dla biznesu

Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność. czytaj więcej

Netia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcej

Netia Netia: światłowodowy internet na 9 miesięcy (nie tylko) dla studentów

Netia wprowadziła nową ofertę szybkiego, stacjonarnego dostępu do internetu nawet do 900 Mb/s, z umową na okres zaledwie 9 miesięcy. Promocja w sam raz dla studentów, ale operator nie ogranicza jej dostępności tylko do nich. Podstawowa prędkość internetu w ramach oferty to obecnie aż 150 Mb/s. czytaj więcej