Archiwalne

Netia ma 175 tysięcy klientów usług szerokopasmowych

10.10.2007

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Liczba użytkowników stałego dostępu do Internetu Netii przekroczyła 175 tysięcy.

Usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu są świadczone przez Netię z wykorzystaniem własnej sieci, infrastruktury Telekomunikacji Polskiej oraz lokalnych sieci osiedlowych przejętych ostatnio przez Netię.

Obecnie 100 procent abonentów TP znajduje się w zasięgu usług dostępu do Internetu świadczonych przez Netię i już 74 tysiące klientów korzysta z usług szerokopasmowych Netii za pośrednictwem sieci TP. Około 78 tysięcy klientów korzysta z usług świadczonych na bazie własnej infrastruktury dostępowej Netii, a ponad 23 tysiące to klienci lokalnych sieci osiedlowych.

- Cieszą nas dobre wyniki w pozyskiwaniu klientów i pozwala nam to myśleć pozytywnie, że wyznaczony przez nas cel zdobycia do końca roku ponad 200 tysięcy klientów usług szerokopasmowych zostanie osiągnięty – powiedział Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii.

źródło: Netia

Netia Netia: solidne wyniki za II kw. 2018 r.

Netia S.A. w drugim kwartale br. wypracowała 343 mln zł przychodów i 93 mln zł Skorygowanego Zysku EBITDA oraz blisko 12 mln zł zysku netto. Wzrosły m.in. przychody z transmisji danych. Spółka utrzymała też pozytywne trendy w zakresie wzrostu liczby szybkich dostępów do internetu, TV i usług mobilnych. czytaj więcej

Netia Netia Mobile dla Ciebie - wakacyjne oferty mobilne od Netii

Netia wprowadziła nowe oferty promocyjne usług mobilnych w wariantach od jednej do trzech kart SIM w atrakcyjnych cenach. Każdy, kto skorzysta z nowej oferty otrzyma bonus – po 100 GB transferu danych miesięcznie aż do końca września br., a przenoszący numer dodatkowo zyskają abonament za 1 zł nawet do 6 miesięcy. czytaj więcej

Netia Wyniki Netii po trzech kwartałach 2017 roku

Trzeci kwartał br. upłynął w Netii pod znakiem kontynuacji wyhamowania spadku przychodów ogółem oraz poprawie rentowności na poziomie Skorygowanego Zysku EBITDA, zarówno z segmencie B2B, jak i B2C. Za sprawą modernizacji sieci, rośnie efektywność sprzedaży i penetracja na własnej sieci (NGA). czytaj więcej