Archiwalne

NASK: Internet to okno na świat, cały świat

24.04.2009

23 kwietnia 2009 r. w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów zainaugurowana została kolejna odsłona kampanii społecznej „Dziecko w Sieci”, poświęcona problemowi kontaktów dzieci z niebezpiecznymi treściami w Internecie.

Akcja pod hasłem „Internet to okno na świat, cały świat” jest wspólnym przedsięwzięciem Fundacji Dzieci Niczyje i NASK, realizowanym w ramach projektu Saferinternet.pl. Kampania prowadzona będzie pod honorowym patronatem Pełnomocnika Rządu ds. Równego Traktowania.

Kampania przygotowana została przez agencję McCann Ericsson w 2006 roku. W roku 2007 przekazy kampanii prezentowane były w radio, telewizji, prasie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Od tego czasu akcja zdobyła krajowe i międzynarodowe uznanie, otrzymując nagrody m.in. na festiwalach Złote Orły 2006, Klubu Twórców Reklamy w 2007, Golden Drum 2007 oraz podczas 55. Festiwalu Cannes Lions (Bronze Lion w kategorii Film Lions oraz nagroda publiczności).

Ze względu na rangę problemu kontaktów dzieci z niebezpiecznymi treściami w Internecie, organizatorzy akcji zdecydowali się na jej reedycję. Pomysł ten jest efektem współpracy realizowanej w ramach zespołu roboczego, zajmującego się bezpieczeństwem dzieci w mediach elektronicznych, działającego przy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z inicjatywy Minister Elżbiety Radziszewskiej – Pełnomocnika Rządu ds. Równego Traktowania.

Od 23 kwietnia do końca czerwca 2009 r. w telewizji, kinach i Internecie emitowany będzie spot pt. „Egzekucja”, który skierowany jest do widzów dorosłych: rodziców i opiekunów dzieci. Ma on zwrócić uwagę na problem kontaktów najmłodszych z nieodpowiednimi treściami w Internecie i na konieczność dbania przez rodziców o bezpieczeństwo dzieci korzystających z mediów elektronicznych. W najbliższym czasie wznowiona zostanie również emisja reklam radiowych i prasowych poświęconych tej tematyce.

źródło: NASK

Wiadomości firmowe 12. Międzynarodowa Konferencja „Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie” 18 i 19 września w Warszawie

Jak młodzież korzysta z sieci, skala kontaktu dzieci z pornografią, problem uzależnienia od internetu, najnowsze trendy w profilaktyce - to tylko niektóre tematy poruszane podczas największej w Polsce konferencji poświęconej bezpieczeństwu dzieci i młodzieży w internecie, która rozpoczyna się 18 września w Warszawie. Uczestnicy wydarzenia będą również dyskutować o pozytywnej roli internetu w edukacji. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 12. Międzynarodowa Konferencja „Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie” 18 i 19 września w Warszawie

Jak młodzież korzysta z sieci, skala kontaktu dzieci z pornografią, problem uzależnienia od internetu, najnowsze trendy w profilaktyce - to tylko niektóre tematy poruszane podczas największej w Polsce konferencji poświęconej bezpieczeństwu dzieci i młodzieży w internecie, która rozpoczyna się 18 września w Warszawie. Uczestnicy wydarzenia będą również dyskutować o pozytywnej roli internetu w edukacji. czytaj więcej

News Jak słuchać muzyki - zobacz 3 sposoby

Jak wiadomo, muzyka łagodzi obyczaje, pomaga również zrelaksować się oraz umilić wolny czas. Pytanie tylko w jaki sposób jej słuchać, tak aby było to dla nas jak najbardziej wygodne i sprawiało nam jak najwięcej przyjemności. Przedstawiamy trzy proste sposoby. czytaj więcej

News Prywatność w sieci - jak o nią dbać?

Wraz z rozwojem internetu, zagadnienie prywatności w sieci staje się coraz bardziej gorącym tematem. Dlaczego powinniśmy dbać o prywatność i czy da się zachować ją korzystając regularnie z sieci? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Kochamy nasze smartfony – dbajmy o nie na wakacjach

Ze smartfonów korzystamy w zasadzie cały rok, nie zapominamy o nich również wtedy, gdy pakujemy się na wakacje. Aby telefon nie zawiódł nas podczas podróży i urlopów warto przed wyjazdem chwilę zastanowić się, jak go zabezpieczyć. czytaj więcej

Sony Nowy telewizor OLED Sony BRAVIA rozświetla intensywnym blaskiem tajemniczy, mroczny las

Sony ukazuje piękno natury w nowej, tryskającej kolorami reklamie przygotowanej na rozpoczęcie sprzedaży serii OLED BRAVIA AF8.
- Ciemny, urokliwy las stopniowo rozjaśnia się i zmienia w nocną scenę, w której co jakiś czas pojawia się intensywnie świecące „okno na świat dnia”
- Fascynujący kontrast między zimnymi kolorami wieczornego nieba a intensywnym blaskiem dnia stanowi symboliczną zapowiedź nowych wrażeń przy oglądaniu obrazu na telewizorach OLED Sony BRAVIA AF8
- Autorem ścieżki dźwiękowej do reklamy jest Tom Walker, wokalista nagrywający dla Sony Music, który przygotował nową wersję własnego singla „Leave a Light On”
- Reklama powstała z okazji premiery najnowszych telewizorów OLED Sony BRAVIA AF8, które będą dostępne w sklepach od 23 kwietnia czytaj więcej