Archiwalne

Najszybszy Internet Fiber Power 120 dostępny już w całej sieci UPC w Katowicach

12.05.2010


Wszyscy obecni i nowi klienci UPC z Katowic mogą już zamawiać najszybsze opcje Internetu Fiber Power o prędkościach przesyłu danych do 120 Mb/s, dzięki zakończeniu procesu modernizacji całej katowickiej sieci UPC do standardu EuroDOCSIS 3.0. Inwestycja pozwala uzyskać najlepsze na rynku parametry zarówno w odniesieniu do prędkości transmisji danych, jak i poziomu ich zabezpieczeń.

UPC sfinalizowało proces modernizacji sieci kablowej na terenie Katowic do standardu EuroDOCSIS 3.0, co umożliwia dostarczanie najszybszych opcji Internetu Fiber Power do 120 Mb/s dla wszystkich obecnych i nowych klientów UPC w Katowicach.

Nowa technologia umożliwia uzyskanie ultraszybkich prędkości przesyłu danych po istniejącej infrastrukturze kablowej oraz podniesienie poziomu ich zabezpieczeń. Dodatkową zaletą standardu EuroDOCSIS 3.0 jest to, że odległości pomiędzy domem klienta, a punktem dystrybucyjnym nie mają wpływu na poziom przepływności sieci.

Cechy te zapewniają przewagę technologiczną i konkurencyjną UPC wobec operatorów, świadczących usługi internetowe za pośrednictwem łączy telefonicznych w technologii ADSL.

Ultraszybkie łącza Fiber Power 50 i 120 dostępne są obecnie w całej sieci UPC na terenie Warszawy i Katowic, a także w Krakowie i Gdańsku. Z opcji Internetu Fiber Power do 25 Mb/s mogą korzystać klienci we wszystkich lokalizacjach, gdzie UPC świadczy usługi internetowe. W tych lokalizacjach prowadzone są dalsze prace nad modernizacją sieci umożliwiające wprowadzenie najszybszych parametrów usług internetowych. UPC Fiber Power w opcji do 50 i 120 Mb/s dostępne będzie dla wszystkich obecnych i nowych klientów w zasięgu sieci UPC do końca bieżącego roku.

W kwietniu br. redaktorzy popularnego magazynu „Komputer Świat” przeprowadzili niezależne testy ultraszybkiego łącza UPC Fiber Power 120, które potwierdziły wysoką jakość tej usługi. Z artykułem „Sieć bez ograniczeń” prezentującym wyniki testu najszybszej usługi internetowej UPC można zapoznać się w numerze 9/10 „Komputer Świata” a także na stronie: http://www.upc.pl/internet/.

Parametry usług internetowych UPC przedstawiają się następująco:

usługa prędkość pobierania
danych
prędkość wysyłania
danych
liczba komputerów
możliwych
do podłączenia
Cena
(umowa bez zobowiązania)
Internet Student 1 1 Mb/s 128 kb/s 1 50 zł
Fiber Power  8 8 Mb/s 1 Mb/s 3 75 zł
Fiber Power  25 25 Mb/s 1,5 Mb/s 5 90 zł
Fiber Power  50 50 Mb/s 5 Mb/s 5 120 zł
Fiber Power 120 120 Mb/s 10 Mb/s 5 200 zł

* Wszystkie ceny podane w tabeli są cenami brutto, zgodnymi z cennikiem i nie uwzględniającymi rabatów promocyjnych. Podane prędkości łącz Fiber Power są wartościami maksymalnymi.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej